Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    hey dames

hier ook een meisjes mama
    ben niet zo van de merkkleding.
    het maakt mij niet zoveel uit welk labeltje erin staat.

mn meiden zijn bijna 5 & 1, 5.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Loving mom ik heb hem in 86 voor je! :) meenemen??? Is nu 12,45..

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ MamaChantal: Welkom!

Hebben jullie ook altijd van die onbedaarlijke shopdrang als de KBS net weer binnen is? Ik dus wel ;), maar ik wil nu eigenlijk niet teveel uitgeven en het meeste bewaren voor de zomer. Misschien dat ik alleen dat Oilily rokje wat ik zag bestel.....of toch maar niet...30 euro vind ik best veel.....maar als ik nou alleen dat ene rokje koop....zucht... Nog maar even over nadenken ;).

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    amethist, ja zeker! gister ook al wel wat geshopt. maar niet teveel.
    heb nog wel voor de jongste overslag jurkjes nodig, maillots voor oudste en voor beide leuk setje voor fotoshoot

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier koop ik eigenlijk alle maanden door en niet specifiek veel als de kbs binnen is.. :) setje van vandaag, helemaal z8.

Ga nu even de stad in om een blauwe legging te zoeken voor het nieuwe setje van feetje! Fijne dag iedereen :)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mamavanmj: lekker geshopt zeg!

@ Mina: Schattig!
    shopse!

@ KBS: ik vind het nu al flink tegenvallen wat er nog in de winkels hangt dus denk dat ik nog maar even wacht!

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    zo meiden, er is veel gekletst!

Minaa: wat wordt jouw meid al groot zeg! mooie kleertjes heb je geshopt en heeft ze nu aan.

Amethist: het rokje is echt superleuk en Oilily verkoopt vaak ook nog wel goed via MP (heb je uiteindelijk niet zo'n duur rokje) dus ik zeg kopen :D

mamaChantal: welkom!

mamavanMJ: leuk geshopt!

voor de rest zag ik allemaal mooie kindjes en kleertjes voorbij komen. heb zelf nog wat kleding op de Hema site gekocht nu ze dit weekend 15% extra korting hebben.

sterrenblousje, blauw jurkje met witte streepjes en strikje met bijpassende legging, wit en fuchsia vestje en nog iets volgens mij ;)

ik zal eens kijken of ik straks nog ff een foto kan maken van L. zij draagt vandaag een shirtje van Boutique Wieb met een Z8 rokje.
    gisteren had ze een setje van C&O aan.

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik kijk nooit naar kbs, word er hier vaak aan herinnerend. Dan denk o mooi dat laatste pakketje zonder schuldgevoel.. ;)

Vandaag lekker gezwommen.
    Oudste in groene broek H&M en longsleeve chaos en order
    Jongste in joggingbroek z8 en shirt just small (wie had die van de week aan hier?)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland

Oh dat zou super zijn!!!! Mijn dochter gaat langzaam naar 86 is ie dan groot grnoeg?

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hij valt mooi op maat dus zou moeten passen.. :) dan neem ik hem voor je mee! Stuur je prive even je adres? :)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Heb je pb gestuurd!! Zit op tel dus hoop dat het goed is gegaan. Echt super bedankt!!!!

Nu nog ff online de blauwe legging scoren! Nogmaals bedankt!!!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Minaa, erg mooi setje van Feetje!!

Claessens is best een leuk merk! Mijn dochter had er een jurkje van dat ik zo leuk vond dat ik het gewoon door ben blijven dragen als shirtje :D

BFC valt inderdaad wat kleiner. Maar toen mijn dochter nog niet liep vond ik alles kleiner vallen hahaha

Oilily vind ik inderdaad ook leuk, maar prijzig. Ik had in het begin vaak rompertjes ervan, via MP :D

MamavanMJ, welkom en lekker geshopt zie ik :D

Ik heb net even een bikini geshopt en een jurkje van lief via Honeyy :D
    Vond zwemkleding lastig, niet veel leuks meer

Bijgevoegde bestanden:

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heeee jij ook hier, gezellig! :) ja ze groeit superhard!

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Leuke bikini! Heb nog een badpakje liggen, moet maar eens kijken of ze die nog past.. Anders ga ik ook alvast een nieuwe shoppen voor aankomende zomer!

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Tuttie: Boetiek Wieb, hahaha.

@LovingMom: Leuke bikini zeg.

@ Minaa: Nog geslaagd voor een donkerblauwe maillot?

16. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    kleertjes zijn niet heel goed te zien maar hopelijk is ie goed genoeg :D

Honeyy, hebben jullie ook nog de muts, wantjes en sjaal die bij de blauwe Lief! jas horen?

Lovingmum: leuke bikini!

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ amethist, ja het is een legging van benetton geworden! Kleur was precies hetzelfde als de kleur in de rok! Deze leggings zijn zo fijn, en nu trouwens maar 5 euro bij Vd!

@ tuttie ahh schattig zeg!

Oeps foto weer op de kop.. Geen idee hoe ik dat recht krijg met de Ipad..

18. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Welkom, MamavanMJ! Leuk geshopt. Ik kom uit de buurt van Breda, maar ik winkel er zelden. Ik winkel het liefst in Den Bosch.

Welkom, MamaChantal.

@Amethist: Ik zou dat rokje best kopen van Oilily. Als je er twee verschillende basic shirts en leggings bij koopt, heb je twee totaal verschillende setjes.

@LovingMom: Leuke bikini. Lief dat Honeyy dat jurkje voor je meeneemt.

@Mina: Leuk setje. Ik vind donkerblauw inderdaad ook mooier bij dat rokje.

Kinderbijslag: Ik winkel nooit extra ofzo als de kbs binnenkomt. Ik koop gewoon aan het begin van het seizoen enkele setjes. En dan tussendoor gewoon als ik iets leuks zie.

19. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Vandaag laatste dag vakantie (na twee weken, dus ik mag niet klagen), maar ik heb niet zo'n zin in morgen.

Vandaag en gisteren hebben manlief en ik hard gewerkt. Onze dochter heeft een nieuwe kledingkast (PAX van Ikea) en er moesten nog andere dingen gebeuren. Echt zo fijn dat bijna alles klaar is. Nu moet ik eigenlijk nog stofzuigen/dweilen beneden & mijn lessen voorbereiden, maar ik ben echt even total loss.

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113

Deel Deze Pagina