AM oeh dat zal je altijd zien! Ik kan ook heel vaak winkelwagentjes volgooien om ze vervolgens te legen en te twijfelen. En tegen de tijd dat ik dan bedacht heb om het maar te gaan kopen is het uitverkocht. Beetje jammer... Honey ja ze vallen echt snel af! Erg leuke joggingbroek die je gekocht hebt!
ik shop t meeste van kbs maar als ze tussendoor wat nodig hebben wacht ik niet op kbs. honey, gaat goed met haar,thnx ! ze groeit amper, en binnen 3 weken krijgt ze de operatie maar ze doet het echt super! leuke kleertjes! amethist, hebben ze nergens anders dat rokje ?
Honeyy, sorry!!! Ben al heeeeeel blij met het jurkje! Ik heb nu een roze legging besteld. Wilde eigenlijk een rode, maar volgens mij bestaad die niet hahaha. Dacht de jurk is ook in het rood, moet er ook een rode legging zijn maar helaas Sterkte met je meissie! KBS, ik heb nu niet heel veel nodig eigenlijk. De kasten hangen bij beide nog vol en het meeste heb ik van mijn eigen rekening betaald haha. Ik moet alleen nog even wat sokken scoren en de rest bewaar ik voor de zomer collectie MamaChantal, weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar sterkte met je meissie!
Vandaag weer aan het werk dus zal overdag niet veel hier zijn. Na het werk boodschappen doen en dan vanavond nog even hobby-en (paard). Dus niet teveel kletsen he Kom af en toe ff bijlezen anders is het zoveel hahaha
Ka; og dat is ook balen! Ik heb altijd de pech dat het weekje later in sale komt ofzo.. dankje Mamachantal; phoe, weer een spannende tijd dan! Heeft ze dan nog veel operaties voor de boeg? Lovingmom; er is wel een rode! Met 3 knoopjes aan iedere kant.. roze is ook leuk! Werk ze vandaag!
Honeyy, echt?? Heb het nergens kunnen vinden dus nu doe ik het met roze, anders wordt het zo blauw . Als ik ooit tegen een rode aanloop zie ik dan wel weer hahaha
Grrrrrrr nu twijfel ik !! Had ik dat gisteren maar geweten dan had het in 1 keer gekund haha Mocht ie er in 86 zijn laat me maar ff weten! Zo jammer dat lief hier niet in de buurt zit, dan had ik jou noet lastig hoeven vallen
Goedemorgen dames, Zo, hier gaat het hard Veel geshopt en gekletst @Minaa leuk dit set je van Feetje. Benetton jasje wou ik ook voor mijn dochter maar in donkerblauw. Helaas was haar maat uiverkocht. En wat een mooie meisje hebt jij, zeg! @Miron wat een droppie!! Wat knap dat je zelf kleertjes kan maken. @Tuttie wat een dametje @Tam mooie schoenen, lekker stoer. @MamavanMJ lekker, uitgebreid geshopt @MamaChantal welkom. Spannende tijden voor jullie. Ik hoop dat alles voorspoedig gaat. Ik las soms topic over je dochtertje. @Outfit voor vandaag: Zoontje: witte polo met korte mouwen van Cotton Belt, antraciet longsleeve met witte opdruk van S&D Le Chic en zwarte spijkerbroek van Zara. Dochtertje: tuniek van NameIt (zaterdag gekocht), grijze legging van Hema en zilvergrijze laarsjes. Bij HappyBee geen verzendkosten, hmmmm
Pfff, weer de bestelknop gedrukt Het gaat niet goed hier, hoor Deze keer besteld: Voor madame: Mim-Pi gebreid vest | kleertjes.com Vingino broek | Meisjeskleding Voor meneer: Molo shirt met lange mouwen | Jongenskleding Tumble en Dry broek | Jongenskleding Tumble en Dry sweatvest | Jongenskleding Onze postbode heeft hier aardig druk met mij Morgen verwacht ik pakket van H&M. En daarna komt een van kleetjes en een van HappyBee.
Dames, mag ik ook meedoen? Lees al een tijdje mee maar durf niet te schrijven Heb twee jongens en vind het erg lastig om ze leuk en betaalbaar te kleden.
marita; leuk geshopt hoor! altijd leuk pakketjes! amarens; welkom! ik vind dat ze bij jola voor jongens ook echt leuke dingen hebben!
@ Marita: Goed geslaagd! @ Amarens: Natuurkijk mag je mee kletsen. Niks engs aan hoor. Ik vind dat ze bij V&D en S. Oliver ook leuke betaalbare kleding hebben. Ik moet ook echt e.e.a. in 86 gaan bestellen voor mijn zoontje. Van een aantal shirts maat 80 worden de mouwen nu echt te kort. Nou ja zeg, ik was vandaag in de Hema en daar waren rokjes die online zijn afgeprijsd nog gewoon voor de gewone prijs. Ook stom!