Amazing Kids heeft nog wel wat van Kiezeltje in 68 en ook nog wel iets in 74...? Geen idee welke maat je oudste dochter heeft?
Mamachantel he jeetje zeg wat heftig, duim voor je dat de operatie goed mag gaan, lijkt mij ook erg moeilijk allemaal Kiezeltje jurkjes erg leuk! Wel jammer dat kiezeltje altijd zo snel al weer weg is.
jeetje ik ben een paar dagen afwezig geweest. kan het bijna niet bij houden hier. @ mamachantal: heel veel sterkte en succes met de operatie. heftig zeg. @ ik kan in veel albums niet kijken. heb wat contactverzoeken gestuurd, misschien dat het dan wel lukt. ik vind kiezeltje ook echt super. ben nog op zoek naar wat van die leuke rokjes van afgelopen winter maar kan ze nergens vinden in maat 98. mijn dochter schopt op het moment continue haar schoenen uit. ze heeft van die half hoge laarsjes met rits. ik wordt er knettergek van, kan steeds schoenen van de grond rapen in de winkel., ik weet niet wat voor schoenen nu goed blijven zitten want dan ga ik ze meteen halen.
Goedemorgen!! Vandaag krijg ik als het goed is mijn bestellingen binnen Wb Kiezeltje, de maten 86/92 zijn bijna overal uitverkocht. Ik twijfel ook over de maat omdat het kleiner valt dus dat is ook weer lastiger zoeken
Bij Hummbee en jijwel hebben ze ook Kiezeltje. Bij Hummbee hebben ze nog aardig keuze, bij jijwel minder maar daar betaal je geen verzendkosten dus het scheelt altijd. Hier is het pakketje van HappyBee binnen Alles zit prima uit
Zo, ik heb gisteravond ook nog e.e.a. besteld voor de kids. Voor dochter: Frendz Vest V&D Frendz Jurk V&D Frendz Rok V&D (de grijze) Frendz T-shirt lange mouw V&D (de witte)
En voor mijn zoontje: Frendz Vest V&D Frendz Vest V&D Babyface Shirt 2207659 Burgundy - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Gymp Baby Shirt 352261033 W/GS - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Mexx Shirt K1LDT004 410 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online En nog een overhemdje van Mexx maar die zie ik er niet meer tussen staan.
@ Marita: ja, veel shirtjes van mijn zoontje werden ineens te klein en ik heb nog bijna niks in 86, dus ik moest echt e.e.a. kopen .
Mag ik ook mijn aankopen laten zien, heb ze nog niet ontvangen: http://www.schweigmann.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/z/8/z8-baby-132.60.3919v_1.jpg Noppies Shirt 25523 Grey Melange - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Name-it kids jongens winterjas milton deep mint - Schweigmann Tumble 'n Dry Shirt Lange Mouwen Athlete Raw Blue
@MamaChantal, ik heb een foto van m'n dochters in m'n album gezet, niet echt een topfoto hoor . Ik vind het juist wel leuk zo voor een fotoshoot, het kleurt super bijelkaar, maar is niet precies hetzelfde. In de jurk van de oudste zitten de strepen van de jurk van de jongste en ik had een grijze maillot bij de oudste gedaan, dat matcht dan weer met de mouwen van de jongste Maar ik vind het ook wel mooi als ze echt rustige kleertjes aanhebben. Wij hebben hier een grote canvas in de kamer hangen met onze oudste dochter (was toen net 1 jaar) en daarop is voornamelijk haar hoofd te zien en verder heeft ze een lichtroze shirtje aan, waar je een klein stukje van ziet. Echt lastig!!
Ik vind kiezeltje niet echt veel kleiner vallen hoor? Ik heb deze combi ook nog voor m'n meiden, m'n oudste heeft er dan ook zo'n streepjeslegging bij. Deze set is weer wat zomerser...