Nou heb de helft van mijn bestellingen binnen, de kleertjes van Z8 en de legging van Lief. Nu afwachten wanneer de rest komt
@ loving mom, Leuk he pakketjes krijgen ik zit al die sites een beetje af te struinen om te kijken of ze nog wat van kiezeltje hebben, word je hebberig van zeg... @amethist en amarens, leuk leuk!
Kiezeltje kan ik nergens vinden Was aan het kijken voor een winterjas voor volgend jaar voor mijn zoon, maar ook die zijn niet te vinden
@mamachantal, echt zo heftig wat jullie mee moeten maken... onze oudste dochter heeft 2,5 week in het ziekenhuis geleden ivm darmoperatie, nu bijna een jaar geleden, dat was al zo heftig voor ons, maar wat jullie meisje en jullie als ouders en zus moeten doormaken is echt niet te beschrijven
@lovingmom, winterjas voor volgend jaar, ik weet niet welke maat ik moet nemen voor m'n oudste. Voor m'n jongste trek ik denk ik maar gewoon een jas van m'n oudste uit de kast, die vind ik nog wel leuk geloof ik. wat zoek je van kiezeltje, in welke maat?
Zoiets is inderdaad heftig MamaChantal!! Ik wens jullie alvast heel veel sterkte en kracht!! Na de geboorte van mijn dochter (eerder beschreven) zeiden ze tegen ons "we weten niet of ze het gaat redden. En als ze hier wel uit komt weten we niet hoe". Kan me dus helemaal voorstellen hoe jullie je moeten voelen!
Ik pak vaak een maat groter. Zoon heeft nu een mexx jas in de maat 98-104. Voor volgend jaar wilde ik een 110 bestellen, is ongeveer de maat voor een 5 jarige. Ik dacht aan een 92 ofzo. Ik hoor steeds dat het klein valt dus ben bang dat 86 al te krap is voor haar. En het liefst iets van een jurkje.
LM, ik heb nu die jas van Name it in 116 besteld. Vind een ruime jas prettiger. 110 is inderdaad moeilijk te vinden, heb deze gezien misschien leuk, weet het niet... Moodstreet winterjas - Winterjassen, Jassen -W13/J60T3/nearlyblack
Ik vind deze helemaal geweldig, maar uiteraard overal uitverkocht. Vingino Meeuwis nu slechts € 49,98 + GRATIS VERZENDING Actie 50% korting (€ 49,97 korting!!!)
@lovingmom, ik heb die eerste kiezeltje jurk waarvan ik een foto had geplaatst in een 98-104 voor m'n dochter, zij is 103 cm en ik vind 'm niet te kort bij haar. De jurk zit nu gewoon goed. Volgens mij valt de babylijn van kiezeltje klein, maar de meisjeslijn valt volgens mij juist ruim? Waarschijnlijk dus net een beetje lastig voor jouw dochter... 92 is nog baby(mini)lijn toch?
@amarens, die moodstreet jas ziet er leuk uit! @loving mom, het ziet eruit als een beetje een lang model, als tie dan ook nog eens aan de ruime kant is, dan is het denk ik niet echt top
@loving mom, 92 van kiezeltje uit de babylijn is denk ik echt snel uitverkocht, omdat de babylijn zoveel goedkoper is dan de meisjeslijn, zal je snel geneigd zijn om nog een 92 te pakken als dat nog net kan...
@loving mom, ik heb even zitten zoeken, maar uhm... kan niks vinden in die maat! Hoe groot is je dochter nu?
ze gaat langzaam naar een 86. Vrijdag moeten we weer naar het ziekenhuis dus weet ik het precies haha Net de bikini binnen gekregen, topje zit vrij strak en het broekje iets los. Dus denk dat het een paar keer met topje zwemmen wordt en dan zonder
@loving mom, welke bikini had je gekocht? De jurkjes van Kiezeltje zijn wel een beetje winters vind ik, dus als je 'm nu koopt dan draagt ze 'm misschien een maand of 4? Dat zou toch moeten kunnen in 86? Ik vind het wel lastig hoor, want bij mijn babydochter maakt het nog niet zo uit als een jurkje wat kort of wat lang is, bij een kindje dat loopt staat het natuurlijk niet echt top als het te kort is