Heb gelogen zie net dat mijn zoon er een zomerjas van heeft. Valt wel wat kleiner. Zijn zomerjas is 110 terwijl hij een winterjas in maat 98-104 heeft.
@Amarens ook lekker geshopt, zie ik Mooie kleertjes. Tumble 'n Dry shirt is superleuk. @LovingMom mijn dochter is ook 3,5 en ik heb voor haar winterjas in maat 110 gekocht voor volgende winter. Ze draagt nu maat 98-104. Jas in maat 116 zou volgens mij iets te groot zijn. Ik zie soms op school jongetjes in veels te grote jassen die bijna tot hun knieën hangen. Dat vind ik geen gezicht. @Kiezeltje meisjeslijn valt volgens mij gewoon op maat.
@Amarens welke maat draagt nu je zoontje? Voor mijn dochter heb ik voor vorige winter jas in maat 98 gekocht. Hij was te groot. Ik heb dus maat 92 moeten kopen. Jas in maat 98 heb ik in de kast gestopt en ze draagt het deze winter
MaRita, hij draagt nu 104 bovenkleding en het is precies goed. Zijn winterjas is nu 92-98 van Tom Tailor van vorig jaar nog (valt groot) en die begint krap te worden. Anders moet ik de jas inderdaad voor later bewaren. Maar ik vind het wel fijn als een jas wat groter/ruimer valt.
Ondanks de sites die jullie hebben gegeven is het mij no g niet gelukt om wat te bestellen. Soms vind ik het te duur, of twijfel ik het of het mijn dochter wel staat .of is het niet in haar maat. Verder begin ik op te knappen, antibiotica werkt! Hehe nu is onze dochter weer ziek geworden. En is nu ook aan de antibiotica. En wat een ramp om dat haar 3x op een dag te geven. Ze vind het verschrikkelijk vies. Waar drama. Maar goed, ik ga nog ff internet snuffelen op zoek naar iets leuks. @ Marita, wat een supergave blauwe jeans van vingino! @ Mamachantal, leuk dat jurkje van Kiezeltje! Wow heftig zon operatie voor de boeg. @ winterjas, zag er vant weekend een voorbijkomen van lief, maar ik durf niet te bestellen voor volgend jaar. Geen idee hoe ze met de maten gaat lopen. Ze zit nu al enige tijd in maat 86, dus nieuwe kleren doe ik nu maar bestellen in 92. Daar zal ze vast rond haar 2e verjaardag inzitten.
nou dat kiezeltje zoeken in maat 92 kan ik wel opgeven. Er is niets....of zou ik beter maat 98 kunnen doen? iemand beetje ervaring, ik heb 2 zomerjurkjes van kiezeltje gehad. Viel mij toen op dat ze wat kleiner uitvielen.
Ik heb wel gegokt om voor het jaar erop te kopen, maar ik heb 2 jongens...dus is het makkelijker! ik zou eerder voor volgend jaar winter 98 of 104 gaan. ligt eraan hoe het uitvalt.\ grbrenda
@Lavendel link met dat leuke jasje van Vingino heeft LovingMom geplaatst Over Kiezeltje: volgens de meiden valt de babylijn iid iets kleiner, maar de meisjeslijn (vanaf maat 98) gewoon op maat. Antibiotica kan je mengen met beetje appelmoes of 2-3 lepels van danoontje. Heb ooit deze tip van mijn HA gekregen. Misschien gaat het makkelijker
@ Lavendel: Fijn dat je wat aan het opknappen bent. @ Kiezeltje: Heb ik nog nooit wat van gehad. Ik vind het leuk, maar wel erg duur. Sowieso kan ik voor mijn dochtet vaak ook wel bij de V&D ofzo slagen, voor mijn zoontje veel minder. Voor hem kom ik toch vaak wel uit bij de wat duurdere merken. Ja, ik ga zo even framboze cheesecake brownies maken *MJAMMIE* om morgen mee te nemen naar de nieuwjaarsborrel op mijn dochters kdv.
Hahaha en ik zit hier met een aardig stukje van zelfgemaakte cake met frambozen en blauwe bessen. Frambozen cheesecake brownies klinkt heeeel lekker Gebruik je daarvoor Philadelphia of MonChou @Amethist?
Ben er nog niet uit wat het gaat worden.. Van t weekend maar is bij vd Ven kijken Die hebben bakkaboe en persival toch ? Dat hebben we hier niet, we gaan weekendje naar landal en daar zit er wel een in dorpje in de buurt
MamaChantal, bakkaboe en persival is te koop bij Jola en 'Hier'. Hopelijk kan je wat leuks vinden! Heftige operatie krijgt jullie dochtertje! Jeetje... Sterkte! Am lekker recept! En gave kleding geshopt! Kiezeltje heb ik ook nooit gehad. Vind het wel leuk, maar ook wel aardig duur... Tumble n dry weet ik ook niet. Lovingmom gave bikini! Lavendel beterschap! De ab inderdaad met wat vla o.i.d. mengen. Misschien gaat dat wat makkelijker.
@ Ka: Dank! Het recept kreeg ik van Eylem, onze keukenprinses. Bakkaboe en Persival is ook te koop bij Brouwer's Mode. Hier kun je kijken waar de winkels die het verkopen zitten Persival | Baby- en kinderkleding.