Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid789

Ingrid789 Actief lid

1 jan 2011
    301
    0
    16
    NULL
    Amersfoort
    Tuttie, mooie dingen ook van lief!

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Shoeby is inderdaad erg leuk. Daar koop ik ook regelmatig wat voor de kids.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Voor meisjes is er inderdaad vaak meer kleding...maar kwantiteit is niet altijd gelijk aan kwaliteit... Het overgrote deel van wat er te koop is vind ik gewoon helemaal niet leuk... Maar dan blijft er gelukkig tot nog toe nog steeds wel genoeg over om de kasten te vullen. En het verschilt heel erg per winkel: de Primark vind ik bv. voornamelijk leuke jongenskleding hebben, terwijl het voor meisjes echt zoeken is naar dingen zonder enorme print of zonder tuttige ruitjes en strikjes ed (als je er van houdt, prima, maar ik vind het al snel te ;)).

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Dank jullie wel voor de leuke reacties.
    Zullen we ook in dit topic de foto's zetten als je je kindje wil showen met outfit? Houden we het in 1 topic.
    Shoeby vind ik ook erg leuk, heb daar vorige week een houtje touwtje poncho gekocht met grijs,geel en groen voor van het voorjaar.
    Met daarbij een groen en grijs gehaakte mutsjes bij stipenzo.nl.
    Hadden ze 65% korting en heb toen ook direct knipjes en haarbandjes besteld.
    Ik weet niet of jullie ervan houden maar heb vorige week bij de Hennes dat bontjasje gekocht, ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Product Detail | H&M NL
    Ik heb hem alleen voor 15 euro;)

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Tuttie: Als de kaartjes er nog aan zitten: terugbrengen en online bestellen (met kortingscodes ;))? :D

En mbt je vraag wat ik er van vind: ik zou zo'n jasje zelf nooit kopen...'t is niet mijn smaak en ik heb ook het idee dat het niet bij mij meiden past. :)

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.315
    113
    Gelderland
    Mijn ervaring is dat ik de bewaarde kleding niet draag behalve spijkerbroeken en rompers en merkkleding. Het moet er gewoon nog goed en vlekvrij uit zien anders gaat het weg van de oudste.

@all Vandaag gaan mijn ventjes een makkelijke outfit dragen want we gaan spelen bij chimpie champ :D Heb alleen geen joggingbroekjes meer voor oudste die zijn allemaal te klein dus baal een beetje. Hopelijk kan ik vandaag nog even online shoppen bij H&M met kortingscode. Gratis verzenden geloof ik hè?

7. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    leuk leuk een nieuw topic,

heb op de oude even mee gekletst, maar was er eigenlijk heel rustig.
    En erg alstig om tussen een bepaalde kliek te komen soms, maja dat mag de pret niet drukken toch..

Ik ben niet echt een shopaholic, al zie ik wel altijd leuke dingen voor me binkie. Hij is nu ruim 9 maanden.
    We kijken over het algemeen na merk kleding, armani, Dolce & Gabanna, Guess, Burberry, Maar kan ook makkelijk een spijkerbroekje bij de hema halen hoor.

8. cjjm2012

cjjm2012 Bekend lid

24 nov 2012
    628
    0
    0
    @tuttie, als ik een meisie zou hebben, had ik um zeker gehaald..

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Tuttie ik vind hem wel heel erg leuk maar zou hem zelf niet aandoen bij mijn kids.

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

leuk leuk, ik ben echt van de uitverkoop, van de week vingino gekocht voor de kids.
    ik ben wel merkkleding, ik heb jongens die smal zijn met lange rug en zit het echt mooier en blijft mooier, maar wil niet de volle prijs betalen :)

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hi,

Ik koop bijna alles online.
    Toevallig van de week een paar dagen weg en even geshopt, 3 shirts gezien en meegenomen. Was ook 50%.
    Maar met 2 kinderen shoppen is niet echt fijn. ;)

Ik schrijf mezelf veel in voor nieuwsbrieven, waardoor ik vrij snel de sale weet.
    Maak soms een mailtje met alles wat ik leuk vind, kijk dan wat er nog is.
    Ik kocht voor de oudste wel eens een shirt voor 40euro, maar nu heb ik een max. van 20euro. (of hij moet echt leuk zijn)
    Broeken voor max 30 euro. (of moet echt nodig zijn)
    Jassen enzo koop ik ook in de sale.
    Schoenen 2x gedaan, maar vind ik lastig qua maat.
    Heb nu bv laarsjes in maat 27, terwijl hij toch pas 26 heeft. Dus in de zomer zijn ze echt goed denk ik. Maargoed, kan natuurlijk alles weer op mplz zetten.
    Bewaren voor de 2e, doe ik alleen nog met merken en die er goed uit zien. De andere shirts draag ik toch niet. Ja heel soms bij oppas-oma ofzo...Spelen ze veel in de tuin.

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    mijn jongens zijn ook smal en een lange rug.
    Scheelt bij allebei een maat van onder en boven.

shirts van chaos en order zijn idd smal (zei iemand al)
    Vingino valt ook wel redelijk.
    Sevenoneseven is ook wel goed.
    No tamoatoes, moodstreet en scotch en schrunk vallen iets breder.

Van deze merken heb ik wel veel.

Maar heb ook wel eens een shirt voor de jongste van just small of de gekleurde broeken van H&M.

13. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Leuk dat er een nieuwe topic is!
    Kan we met goeie moed er tegen aan!

14. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Welke site's kom je vaak?

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Uhm... veel.. ;)

Bijvoorbeeld:
    skiks
    woods
    kixx online
    zyzou
    chaos en order
    olliewood
    hummbee
    happybee

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    De oudste is ook vrij smal en heeft een lang bovenlijf. En weinig bil en heup, dus broeken zakken vaak af. Maar heb nu een broek van de H&M en een broek van de V&D die heel goed zitten. En dat voor 10-15 euro per broek. :)

De jongste is ook niet echt breed, maar die heeft natuurlijk nog een luier aan, wat qua billen in ieder geval scheelt. :D :) Heeft kennelijk alleen een hele slanke taille, dus daar moet ik echt wel op letten. En bij haar is het juist zo dat ze eerder naar een grotere maat qua broeken gaat dan qua shirtjes. Ze zit nu in principe in 74, maar broeken soms in 80 en shirtjes past ze soms juist 68 nog. :D

17. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hoihoi,

Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik volgde zo nu en dan het andere topic, maar had niet zo'n zin om me er tussen te 'dringen'.

Ik heb 2 kinderen, een meisje van bijna 3 en een jongen van 6 maanden. Voor mijn dochter koop ik veel van Z8, C&O, Quapi (maar begin daar een beetje flauw van te raken), Another World (wintercollectie vond ik alleen niet zo..), Retour en Vingino (alleen broeken). En dan nog aangevuld met Hema of V&D.

Voor mijn zoontje koop ik veel Noppies en Mexx. Ik heb echt heel erg moeten wennen aan grote prints op shirtjes, zelf houd ik niet zo van printjes.... :)

Ik probeer een budget aan te houden, maar ik heb me daar eigenlijk nog nooit aan gehouden. Ik probeer nu wel meer in de sale te kopen, dus hoop daarmee toch meer te besparen, en dus niet nog meer te gaan kopen. Dit is mijn enige voornemen voor 2013 :p

18. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Leuk zo een topic wil ook wel graag mee praten zal meteen even een abbo nemen. Nu al weer heel wat kleertjes in huis maar de zomercollectie komt er ook al weer zo aan!

19. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ook ik heb de namen nog niet in mijn systeem, maar ik zal wel leuke shopsels voorbij komen. Mooie longsleeve van Vingino, een leuke mama-jas van Mexx en leuke kleding van Lief. Het jasje van H&M is niet mijn smaak.

Ik heb al twee weken niks gekocht, volgens mij, maar ik ga volgende week winkelen in Den Bosch. Ik heb niet echt favoriete merken, al ben ik wel gek op de felle kleurtjes van Scandinavische merken. Ik merk wel dat die vaak moeilijker te combineren zijn.

20. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik bedenk me net dat ik wel geshopt heb gisteren: twee zomernachthemdjes bij V&D voor 3 euro per stuk.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel kleding jullie voor jullie kindjes in de kast hebben liggen. Het gaat dan om kleding die past.

Deel Deze Pagina