Ja was eerst ook bang dat hij kwijt zou zijn geraakt, maar gelukkig is hij binnen. En zoooooooooooooooooooooooo mooi Ben er echt super blij mee! Oh nu ben ik ook nieuwsgierig naar de zomercollectie! Vorige zomer had F een schattig roze gestreept jurkje met vlindermouwtjes, zo cute!
Ja zal straks proberen foto te maken. F moest vanmorgen naar het ziekenhuis voor prikjes en controle dus de foto die ik heb is niet zo gelukt hahaha
jaja, ik ben er vanmorgen even uit geweest. En heb wat gekocht....maar jullie doen het beter. Ik heb iets uit de nieuwe collectie. Een spijkerbroek van name-it, verder kon ik niet slagen. Bij hier-mode was weinig meer en als ik wat leuks zag niet in haar maat. Verder bij een leuk kledingwinkeltje geweest en heb eens gekeken naar de merken die ikhier wel eens lees. Vingino, tumble and dry (ofzoiets?!) jubel....leuke kleren waren daar! Maar in maat 92 niets
ja vind ik ook denk dat ik moet wachten op de volgende sale, en dan niet weer zo ziek zijn maar meteen inslaan
dit spijkerbroekje heb ik gekocht, in maat 92 van name it. Smal en strak, denk dat we hier veel plezier aan gaan hebben ook al was ie niet in de aanbieding longsleeve lief vorige week van mijn moeder gekregen
Ik weet niet hoe ik pb moet sturen. Als ik het doe krijg ik een bericht onder degene haar naam. Dus andersom.. Dan reageer ik.
September, ik wil ook een pb! @ hier is het rustig met shoppen.. Heb vandaag wel een nieuwe kinderwagen geshopt aangezien me man de oude vandaag doormidden brak ben ook nog best trots op mezelf aangezien ik normaal niet van het afdingen ben maar vandaag toch even 180 euro van de wagen afgepraat heb
@ Mina, wagen afgebroken? dan is je man goed sterk goed gedaan! 180...das heel wat. Kun je leuke kleren voor kopen @ september ik wil ook wel een pb. @ loving mom, thanks. Ja shirtje vind ik ook erg leuk. Morgen even passen want hij komt een beetje smal over, tis wel een 92 maar misschien met omslaande mouwen kan ze het al aan.
Haha nee hoor.. Het was het frame van de quinny zapp xtra, die wagens zijn niet zo stevig! Jaaaaa heeft echt heel wat gescheeld! Alhoewel manlief het denk ik niet op prijs stelt als ik na deze aankoop nog flink ga shoppen
he meiden, heb niet alles teruggelezen maar even uit mijn hoofd: Amethist: beterschap! erg lief van je man Marita: leuke kniekousjes. kom je het resultaat showen? Lovingmum: jurkje staat erg mooi! Lavendel: leuke aankopen Minaa: goed gedaan 180 euro eraf! heb je weer een Quinny uitgekozen? Hier niet zoveel geshopt. Alleen rompers, pyjama en slaapzakken bij de Kruidvat met 50% korting. L. krijgt nu echt tandjes geloof ik, ze heeft zulke kapotte rode billen! Hebben jullie nog goede tips?
Niet zo heel veel denk ik.. Vaak verschonen, ook bij plasluiers En ik gebruik bepanthen, fijner als sudo vind ik persoonlijk. pb's beantwoord.