@iedereen, dankjewel! @tuttie, ja weer een quinny! Deze keer de quinny moodd, lijkt me een stevige wagen!
Heb je weer een hele nieuwe wagen gekocht?! Hij is wel leuk! Hebben de buzz, bevalt ook super.. Gebruik alleen het zachte zitje, bij de oudste ook.. Geen enkele wagen heeft zo'n lekker zitje.. hihi.. Maar de wieg is inklapbaar? Waarom nu pas, altijd zo'n geval om mee te nemen...
Ja wij hebben altijd gedonder gehad met de zapp xtra dus we hadden zoiets van we nemen nu gewoon een stevige wagen en dan kom je toch uit op de kinderwagens ipv buggy's.. We hebben wel een neutrale kleur genomen voor als er in de toekomst een broertje of zusje bij komt. Dan gebruiken we de wagen weer opnieuw want hij zal nu niet heel lang meer gebruikt worden! Hooguit nog een jaar denk ik O en samiya kan nog niet lopen dus dat is ook de reden dat we echt een goede wagen nodig hebben.
@hilse, oranje gympen met sterren, waar? klinkt leuk! @tuttie, kapotte billen, ik deed bij onze oudste smeren met bepanthen of sudo en dan maizena eroverheen, werkt super vind ik. @minaa, geen garantie meer? lijkt me toch niet moeten kunnen, een frame doormidden breken @lovingmom, staat je dochter mooi het jurkje! @lavendel, leuk geshopt, ziet eruit als een comfy skinny en leuk shirt gekregen! @shoppen, gaat niet goed hier hoor, heb me toch weer laten verleiden...
Leuk!! Vooral de jurk op de linker foto! En nee garantie was maar 1 jaar en we hadden hem in november 2011 gekocht dus helaas net te laat!
@minaa, heb je het nog wel geprobeerd? Wij hadden ook problemen met onze wagen na de garantietermijn, maar wel netjes opgelost. En dit mag natuurlijk ook na 1 jaar niet gebeuren! Ik zou het alsnog aankaarten hoor, als je dat nog niet gedaan hebt. Een product als dit moet langer dan een 1 jaar meegaan, dus die garantietermijn slaat volgens mij nergens op!
Leuk bloemie... Er zit wel wat in, net na de garantie termijn. Ga beginnen met de dag! Papa gaat zo weg, dus jump de douche in.. De jongste had al een vingino met just small trui aan zag ik. Fijne dag allemaal!
Morning! Weer niet bijgelezen, sorry. Ik heb een fijne holteontsteking aan de linkerkant en mijn linkeroor en -kaak doen vrolijk mee, dus ik heb niet zoveel puf. Ik zag wel een paar leuke jurkjes voorbij komen. En Minaa die we ergens mee mogen feliciteren? Ik is nieuwsgierig . Dochter heeft vandaag iets aan wat ik al eens geshowd heb (Mexx rokje en B&L shirt). Zoontje is nog in pyjama.
Goedemiddag, Leuke aankopen dames Zo blijven we goed bezig, he @Amethist vervelend zeg. Nogmaals beterschap! @Bloemie laat die zomer maar komen Vooral het eerste jurkje vind ik leuk. @LovingMom schattig staan die lief jurkjes, he @Lavendel leuk outfit geshopt. Broeken van NameIt vallen naar mijn ervaring idd smal. Ze zijn ideal voor mijn zoontje (echt dun gevalletje die geen kontje heeft ). @Tuttie Hier waren Bephanten zalf en Weleda Billenbalsem de reddingsmiddelen voor kapotte billen. @Minaa 180 euro af Goed gedaan, meid. Nu lekker shoppen voor het geld dat je heeft bespaard @zomercollectie ik ben niet echt onder indruk van de nieuwe collectie van Bengh. Maar er zitten dingen tussen (sommige jurkjes en topjes) die ik graag wil hebben De zomerollectie van Mim Pi spreekt mij meer aan. Vooral de kleuren vind ik leuk. Verder nieks meer geshopt. Ik dacht dat ik nog wat dingen van Kiezeltje kan scoren, maar vergeet maar. Alles is weg! En nog een vraagje. Ik heb in het begin van seizoen dit jurkje van Claesens in maat 92-98 gekocht: Claesen's Jurkje Dott blauw/rood | Bink & Blink Mijn meisje heeft het jurkje twee keer aan gehad. Nu blijkt hij qua lengte aan de korte kant te zijn maar de mouwen passen nog perfect. Het jurkje staat mijn dochtertje ontzettend leuk. Ik twijfel dus, zal ik de jurk toch verkopen of zal ik hem als een tuniekje bij skinny jeans gebruiken. Wat denken jullie?
Ik zou het jurkje gebruiken als tuniek, vind hem ook erg leuk! Twijfel over een nieuwe jas voor volgende winter voor de jongste. De oudste zie ik helemaal niets meer. Maar die heeft nu 2 jassen en nog een van vorig jaar die ook nog wel past. Hij mag hij wel wachten tot de sale volgende winter. (mits hij geen mega groeispurt krijgt)
Bloemie, leuke jurkjes!! MaRita, ik zou hem als tuniek gebruiken. Ik heb dat met een jurkje van claesen´s ook gedaan Vanmorgen ff de stad in geweest. Heb voor mijn zoon een winterjas van Mexx gekocht (voor volgend jaar) en een sweatvest van Lief. En voor mijn dochter nog een jurkje van lief Verder alleen sokken en maillot's
Leuk geshopt allemaal! At: bererschap!! Mina, zonde van je buggy! Gelukkig heb je al een nieuwe! Lovingmom; jurkje staat leuk!! Fotos van je andere aankopen? Marita; kan goed als tuniek hoor! Ik heb al zomer collectie van lief geshopt! Hihi woensdag komt het de winkel in dus show ik foto's witte jottum jurk is binnen. Helaas valt hij niet zo wijd als ik wou.. mja hij is wel leuk! Zal zo even foto showen hihi
Goedenavond Zo het meeste weer even bij gelezen. MaRiTa: Ik zou het jurkje inderdaad als tuniekje doordragen, hij is erg leuk! Hier ook een Mim-Pi fan, ik vind de kleurtjes zoooo leuk voor aankomende zomer. Honeyy: waar heb je nou uiteindelijk de Jottum jurk gevonden? Ben benieuwd naar de foto Ik kan ook niet helemaal gek worden van de nieuwe zomer coll van Bengh. Wat ik wel leuk vond is de short voor de zomer. Maar om daar nou 80 euro voor te betalen
80 euro??? Oei dan moet je echt wel een budget hebben. Sorry maar dat heb ik niet over voor zo'n broekje. Hij is wel leuk, maar max 20 euro denk ik?!
@amethist haha nee hoor! Moet nog anderhalf jaar tot me studie is afgerond! Daarna willen we beginnen voor een brusje! Ik vond de Bengh schortjes ook het leukste van de zomer collectie! Rest viel tegen..
Meiden, bedankt voor het advies. Het jurkje wordt dus een tuniek @Tam ik zat net naar deze short te kijken. Leuk maar idd niet voor 80 Euro. Tja, maar wat kan je van Bengh verwachten? Ze hadden maillot voor 45 euro @Minaa wat studeer je als ik mag vragen? Hier ook studerende mama (rechtenstudie) Ik moet nog mijn masterscriptie schrijven en dan ben ik klaar. Ik zit lekker rond te snuffelen voor de zomerkleertjes Bomba heeft wat leuke dingen, Kiezeltje ook. Ben benieuwd naar Ninni Vi en Br@nd. Maar ik probeer het ff rustig houden en wachten met de meeste aankopen tot de zomer. Na een tijdje beginnen de meeste webwinkels met kortingscodes, weekendkortingen enz. zodat je ook de nieuwe collectie met wat korting kan krijgen. Dus geen haast. Maaaaar de vraag is of ik het volhoud Heb namelijk ontzettend zin in shoppen
Weet iemand hier iets over een korting van 10% als een lid van kinderkleding tekoop een nieuwe klant aanmeld? Zal ze zelf ook even mailen met de vraag, maar misschien weet 1 van jullie dit ook?!
Ik doe de opleiding sociaal maatschappelijk dienstverlening. Wauw recht! Dat is echt mijn slechtste vak..