Teveel Toch zeker wel meer dan 10 broekjes meer dan 10 rokjes 3 soorten jassen Stuk of 30 longsleeves Paar jurkjes helaas nog niet zoveel omdat ik afgelopen jaar niet echt jurkjes heb gezien die ik leuk vond. Dan heb ik ook nog heel veel vestjes, hesjes enz... Voor zoontje niet zo heel erg veel als voor ons meisje maar vind voor meisjes shoppen ook veel makkelijker vind ook dat ze daar veel leukere dingen voor hebben jongens is vrij standaard allemaal. Reken maar iets van 20 longsleeves 8 truien 10 blousjes En 12 broeken.
Bij de oudste valt het wel mee, want die is uit iets van een kwart van haar winterkleren gegroeid en een kwart gaat nog net...en dan gaat het toch wel hard... Maar ze heeft nog twee goede (skinny) spijkerbroeken en drie goede spijkertreggings, een stuk of 6 rokjes, 4 jurken oid (te weinig en ook te weinig ècht leuke...) een stuk of 12 longsleeves en 4 vestjes oid. De jongste heeft een setje of 12 in haar kast hangen (broek met longsleeve, rokje met longsleeve en legging of maillot, jurk met legging of maillot). Valt dus best mee.
Dat valt inderdaad wel mee, NiekeKris. Maar 12 setjes is toch voldoende? Ben je voor je oudste al in de uitverkoop aan het kopen? Mutti: Wat een hoop kleding heb je! Jurkjes vind ik deze winter ook niet zo geweldig. Ik heb er maar drie gekocht voor m'n dochtertje, maar die vind ik wel alledrie leuk.
Ik doe ook graag mee, Heb 2 meiden 1,5 en 4 jaar genoeg te shoppen dus leukste merken bengh, mim-pi maar ook hema is top!! en bfc grt serena
Hoi hoi, ik wil me hier ook graag melden.. Heb de laatste tijd even niet geshopt maar met de aankomende KB ga ik de kasten weer even lekker aanvullen. Ik koop het liefst in de uitverkoop want vind het echt een sport (ook voor mezelf) om er voor zo min mogelijk geld er zo leuk mogelijk uit te zien. Voor mijn dochter van ruim 3 ben ik fan van z8, en koop ik veel van Frendz ook kom ik regelmatig bij de jola mode of sengers voor kleertjes van Dzine Voor mijn zoontje van 1 ben ik ook fan van z8, persival, bfc, mexx en koop ik ook regelmatig spul van Frendz Mijn eerste doel in 2013 is een paar 1e echte schoenen voor m'n kleine vent! die loopt inmiddels bijna 4 maanden en heeft nu van die 1e loopschoentjes met flexibel rubber zooltje en worden te klein dus op jacht!
Ik heb voor mijn dochter 7 rokjes 7 longsleeves 4 vestjes 3 jurkjes En een hele bups maillots Niet zo heel veel dus, maar ik kan bijna alles ondeling combineren, dus ik zit niet vast aan bepaalde setjes.
Ik vind m leuk! Maar ik ben wel een beetje proud to be fout. Ik heb zelf ook een nepbontjasje mét panterprint .
Hou dames!! Mag ik mee kletsen? heb een dochter van 2, esmée.. ze gaat nu eindelyk na 92 . Heeft een jaar in 86 gezeten kan nu dus eindelyk hele nieuwe garberobe shoppen hihi.. maar wacht wel op de zomer collectie.. Ik werk bij lief! ( echt niet goed voor mn knip )hihi.. heb alleen nieuwe sokken geshopt.npff volgens mij eet t wasmachine die! Kan alleen geen fotos via mn tel iploaden (galaxy s3) weet iemand hoe dat komt?
Mijn dochter heeft 3 spijkerbroeken, 2 shorts, 3 skinny broeken, 3 jurkjes, ongeveer 20 longsleeves, 3 vestjes, 5 rokjes, 5 bolero's en een stuk of 15 maillots/leggings.
Oh ja, mijn dochter heeft ook nog een short! Die is alleen helemaal gaan pillen op de kont, echt balen, want hij staat haar zo leuk. Nou ja, misschien dat ik nog een nieuwe koop als de KBS gestort is.
Ik zal ook zoooo blij zijn als ik eindelijk een keer schoentjes kan kopen. Mijn dochter heeft speciale schoenen (semi-orthopedisch) en mijn zoontje loopt nog niet. Schiet niet op dus ...
Leuk heb den bosch??kom er zelf vandaan!! vind alleen dat ze niet echt veel kinderzaken hebben.. Ik heb nu voor Esmee; 7 bolero's / vestjes 8 rokjes 13 jurken 4 broeken 5 shorts 8 longsleeves 5 shirts korte mouw . Leggings en majos in alle mogelyke kleuren
Amethist; geduld! jou dochtertje had toch iets? Herrinner ik me uit het andere topic? Of zit ik fout??
@Honeyy: Ik heb hier ook een stapel shirts met korte mouw, maar die worden nu niet gedragen. Die zullen wel niet meer passen in het voorjaar. Den Bosch heeft idd niet extreem veel kinderkleding, maar ik kan daar altijd goed slagen bij de V&D. Die is groter dan waar ik normaal kom. Verder gaan we standaard langs de (kinder)boekhandel en hebben we een vast lunchadresje. Het is meer een moeder-dochterdag, zeg maar (met mijn moeder dan; dochter gaat naar kdv voor één dagje).
Omdat ze zonder niet goed op haar voeten kan staan, ze zakt dan een soort door haar enkels en stond (inmiddels gaat het al beter) volledig op de binnenkant van haar voet. Ze heeft nu een soort korset in de schacht van haar schoenen waardoor haar enkels gedwongen recht blijven.
Heeft dat een oorzaak, dat je weet? Wat vervelend voor je meisje. Heeft ze toch geen pijn? Gelukkig gaat het al beter dan eerst!
Het zit waarschijnlijk gewoon tussen haar oren... Haar hersenen geven een gestoord signaal door aan haar enkels. Dit moet een soort geresset worden door ze een tijd lang in de goede positie te dwingen.
wordt al een gezellig groepje zo, leuk!! ik zal morgen even tellen wat L. op het moment in haar kast heeft hangen. wat leuk Honeyy dat je bij Lief! werkt, zou ook echt niet goed zijn voor mijn portomonnee. dat blauwe jasje wat ik gekocht heb voor volgend jaar, valt dat goed op maat? weet jij dat toevallig? wat balen AT dat het shortje zo pilt, daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. hebben jullie trouwens ook nog goede voornemens voor volgend jaar? ik wil 10 kilo afvallen zag in de folder van de Lidll dat Sonja Bakker door hun wordt gesponserd, ga dat kookboek ook maar eens halen. nu nog maar ff genieten van de M&M's en morgen de oliebollen mijn moppie vandaag in haar bontje mét bijpassende laarsjes