Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Breek even in... Ik denk dat het spijkerpak leuk te combineren is ,et een polo eronder... Bv van de zara of h&m, die zijn lekker lowbudget, en dan stoere allstars, misschien met amerikaanse vlag, niks girly aan dan... Ik twijfel er ook over maar dat is meer omdat mijn zoon bijna 2 is, kan het dan nog wel?!

Ik hou zelf ook erg van winkelen, ik koop veel imps en elfs, converse, bengh, rl, maar ook veel zara.. Wil graag meeschrijven maar met 3 kleine kindjes weet ik niet zeker of ik dat wel trouw kan blijven doen....

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.154
    8.884
    113
    Voor een klein kind kan ipv polo dan misschien ook nog wel een romper met polokraag...? Zit lekkerder, denk ik. Geen idee hoe het staat trouwens, hoor. :)

Meiden zijn toch naar het KDV, kostte me wel enige moeite ze daar te krijgen, maar het is gelukt. Allebei trouwens met een maillot onder hun legging vandaag (oudste met een jurk van Persival + longsleeve met colletje, jongste met jurk van Cakewalk en romper met lange mouwen en vestje). En voor de oudste de skibroek mee voor het geval ze buiten gaan spelen. Ben zelf thuis, want voel me nog steeds flink beroerd...volgens mij ook koorts ed...niet fijn... Duik zo m'n bed maar weer in...

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    zo ben ik weer, de ziekte wil hier in huis nog steeds niet weg. Ondanks dat zijn we afgelopen weekend wel weg geweest. En heb ik eindelijk wat weten te scoren voor onze meid.
    No Tomatoes Girls sweatvest | kleertjes.com

had nog nooit van het merk gehoord, maar was in de aanbieding in een winkeltje en dacht meenemen!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hoi ook ik meld me maar weer eens :D

Nieuwe mama's welkom!

Alle zieken beterschap!!!

Spijkerpak, ik vind hem ook erg leuk!!!

Wb kleding met dit weer, wij zijn al vanaf donderdag lekker thuis. Geen opvang/afspraken oid dus zitten lekker in onze joggingbroek en vest. De keer dat we van de sneeuw gingen genieten deed ik bij mijn zoon even een spijkerbroek over zijn joggingbroek. Maar hij vind het hooguit 10 min leuk buiten :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Leuk vest lavendel!!

6. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lavendel; wat een leuk vest! Is ook lekker gevoerd of niet? Errug leuk! Spijkerpak....ik weet het niet. Ik vind het zeker niet meisjesachtig, maar weet ook niet zo goed wat ik er wel van vind...maar ja, ik ben geen jongensmama:) en zit dus niet zo in de jongenskleertjes...

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Vest, ja lekker vest. Nog wel wat ruim. Maar even de mouwen opslaan en dan kunnen we er weer veel plezier van hebben.

@ spijkerpak, ik weet het ook niet zo goed. Aan de ene kant vind ik het wel stoer/grappig, maar aan de andere kant denk ik niet dat als ik een zoon had dit zou aanschaffen. Maar smaken verschillen.

@ Bloemie, lekker vooruitzicht! waar ga je naar toe?

@ kleren met dit weer, als ik hier zo lees doe ik het een beetje slecht :(:);)... mijn dochter heeft 'gewoon' romper met longsleeve/broek/sokken of rokje/maillot. Sinds paar dagen denk ik er aan om een romper met lange mouwen aan te doen.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.154
    8.884
    113
    @Lavendel82: Hier had de jongste tot gister dat ook aan en de oudste tot vandaag. Maar ik ging vanmorgen met ze op de slee naar het KDV en vond het dan toch wat koud met alleen een legging... Ik vind een maillot onder de legging dan logischer dan nog meer lange mouwen, omdat ze daar toch ook al een jas over heen hebben. :)

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ken je dat merk niet, foei!!! :D
    Ik koop veel van dat merk voor mijn zoontje.
    Erg leuk vest trouwens.

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :p als jullie mij dat niet vertellen!!
    ik kom nog maar net kijken ;)
    Tot voor kort kende ik, z8, feetje, noppies, kiezeltje, hema en wibra;)

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hihi nog even en je hoofd tolt van al die leuke merken :D

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bovenstaand lijstje zijn beetje de winkels waar ik ook kom.

Wie weet hoe carbone en another world valt (voor jongens)
    Heb 2 vestjes gezien, wel handig voor het voorjaar, na de winterjas en het borgvest... ;)

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    @NiekeKris: Beterschap!

@Lavendel: Leuk vest. Hoe valt het? Breed, smal, groot, klein? En bedankt voor de sites. De meeste ken ik wel; zit, volgens mij één nieuwe bij, dus die ga ik straks controleren.

@September: AW voor meisjes valt ruim.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    lief site zelf?
    Of bedoel je een ander lichtroze?
    zie er 2 , eentje 86 en de ander 92
    Volgens mij vallen de friemelrokjes kort, bij mijn nichtje ieder geval wel...

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ohja, kleding voor vandaag was: skinny broek (niet zo'n dikke, van Hema), longsleeve & vest. Voor het kdv had ik een skibroek meegegeven.

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Maar die band valt bij 92 toch ook breder? Of moet ik echt een 92 bij 86 shirt en legging hebben? Ben normaal niet zo van de lief dus dit is haar eerste setje..

18. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    ik vind another world kort vallen, maar mijn oudste is ook wel erg lang voor haar leeftijd, voor jongens weet ik het eigenlijk niet...

19. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    #820 Mama Roos, 22 jan 2013
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
    Voor de dames die ziek zijn beterschap, hier inmiddels ook lekker aan het snotteren en de jongste doet gezellig mee...

Vandaag is me oudste op pad gegaan met een outfit van persival
    lichtblauw t schirt met een groot hart erop van tule.
    bolero vest blauw en korte blauwe broek. ( ze wil absoluut geen lange broeken aan) beige maillot met blauwe bloemen en roze snowboots.

De jongste spijkerjurk van bakkeboe
    bolero vest hema mintgroen met roze en donkerblauwe bloemen.
    roze maillot en romper met lange mouwen van de hema.

Deel Deze Pagina