Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @missT...nms

@all...Dank jullie wel voor het warme welkom :)
    Ik moet komende vrijdag toch naar het CB dus dan hoor ik direct hoelang ze nu zijn....Dan teken ik het lijntje wel door en kijk ik wat ik nodig heb...Ik kan namelijk niet wachten. Zie zulke leuke dingen voorbij komen. Ik merk aan mijzelf dat ik shoppen voor de zomer leuker vind dan voor de winter.

2. Ingrid789

Ingrid789 Actief lid

1 jan 2011
    301
    0
    16
    NULL
    Amersfoort
    Voor de liefhebbers: ik heb een album met jongenskleertjes die ik verkoop aan gemaakt. Is van maat 50 tot 92.

Bij interesse graag een PB.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Thanks, MaRita. Hoe valt Doerak? Ik had online iets leuks gezien, maar ik heb geen zin om altijd te mailen voor de maten. Lofff is echt leuk! Ik heb dat merk deze winter ontdekt. Ik heb een smalle meid & dat valt perfect.

Shoppen: Ik heb vandaag twee nieuwe longsleeves gekocht. Eentje van Bampidano (oude collectie) en eentje van LCKR (zomercollectie). Ik zoek zo wel een foto.

4. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    @MissT naar mijn ervaring valt Doerak gewoon op maat.

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dank je.

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Dat is mijn ervaring ook inderdaad.

Hier nog wat kleding geshopt.
    Alvast voor volgend jaar een winterjas van Tumble 'n Dry voor de jongste ( ik had er al een voor volgend jaar, maar goed een als reserve is ook wel fijn ;) ) en voor hem ook een vestje van Feetje.
    Een trui voor mijn oudste zoon van de H&M.

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    En hier nog het vestje van Feetje.

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Leuk geshopt, Tam!

9. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Miss T leuk jurkje... ook inderdaad een lange dochter zeg
    mijn dochter was 115,5 cm toen ze 4 was, vandaag met meetlint opgemeten en kwam ik op 123 cm, dus dat is best een eind.

Ga zaterdag met me zus een dagje schoppen zij 3 boys ik 2 meiden (die we lekker thuis laten trouwens) dus dat word inslaan...

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Thanks, Mama Roos. En ik dacht dat mijn dochter lang was! Leuk, nog een mama met zo'n lange meid.

Ik neem mijn dochter meestal ook niet mee met shoppen. Veel te veel gedoe & rekening houden. Waar ga je winkelen?

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zie weer leuke kleertjes voorbij komen!!

Nieuwe mama's welkom!!

Hier is het rustig rondom het shoppen.................helaas hahaha

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    tam 27: Leuke trui zeg de jas is nms daarintegen vind ik het vestje van Feetje echt stoer

miss t:
    We blijven dit keer dichter bij huis, gaan naar Enschede.
    Vind het soms best lastig om leuke longsleeves of blouses voor mijn dochter te halen omdat bijna alles haar tekort is...
    Ze is ook echt de langste van de klas groep 1/2 combinatie, word ook vaak aangezien als 6/7 jaar.
    Maar ja wij zijn zelf ook lang, ik 1.80 en mijn man 1.93 dus ja daar krijg je lange kinderen van haha.

Vandaag hier oudste:
    donkerblauwe vingino blouse met bloemen maat 10 en dat kan qua lengte echt net... donkerblauwe rok van de wibra.
    okergele maillot van persival en roze snowboots

Jongste:
    outfit van bakkeboe bolero van name it.
    tule roze rok met bloemen, roze legging, groen schirt en roze bolero. (Als het lukt zal ik vandaag een foto plaatsen)

13. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
  14. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Oufit van de jongste vandaag hoewel haar groene schirt en roze bolero alweer vervangen zijn door het roze vest (zeeman) daar de ranjafles lekte... Tis wel heel roze zo haha, maar de bloemen onder het tule zijn niet zo goed te zien...

Bijgevoegde bestanden:

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik kom weer inspringen als jullie het goed vinden. Heb veel gewerkt de afgelopen tijden. Onregelmatige diensten en hou dan niet zoveel zp-tijd over.

Tam leuk geshopt!!

Nieuwe mama's welkom!

MamaRoos, wat ziet je dochter er leuk uit!

Ik kreeg een mailtje dat de nieuwe collectie van beebielove er is. Vind hem echt ontzettend gaaf!! Alleen wel erg duur...

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    @Mama Roos: Ik heb nog nooit gewinkeld in Enschede. Da's ook te ver weg btw. Als je voor lange, slanke meiden zoekt, moet je eens kijken voor LCKR. Het merk Wild valt ook wel lang en smal.
    Wat ziet je dochter er prachtig uit! Ik zou vooral genieten van dat roze. Straks wil ze niet meer. ;)

Kleding vandaag: een spijkerrok van Hema, sterrenmaillot Hema, donkerblauwe longsleeve Jola met bijpassende grijs giletje. Stond erg lief.

Shoppen: Ik ben vandaag heel even de stad in geweest. Dat doe ik eigenlijk bijna nooit. Maar ik heb me toch niet in kunnen houden bij V&D. Daar hebben ze allemaal leuke groene voorjaarskleding. Ik zal zo even kijken of ik foto's kan vinden.

17. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
  18. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Goedeavond ladies,

@Tam, leuke aankopen. Een reserve jas is toch niet verkeerd :D;)

@Mama Roos wat ziet je dochtertje schattig uit!!

Vandaag geshopt maar deze keer voor mijzelf :D Een boutique hier in dorp had vandaag 70% korting op alles. Dus heb gelijk een colbertje en twee shirts meegenomen ;) Tja, mama moet ook een beetje netjes bijlopen :D

19. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    @Miss T ook aardig geshopt :D Vind dit rode shirtje onwijs leuk.

20. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Voor jezelf winkelen is ook belangrijk, MaRita. Dat doe ik ook geregeld.

Deel Deze Pagina