@Minaa: Voor dat geld is het helemaal leuk! @Miron: Leuk gekocht voor je meiden. Koop je nog veel bij voor je jongste dochter of draagt ze veel spulletjes van de oudste? @Mama Roos: Uitverkoop in stenen winkels valt meestal tegen. Het zoekt ook moeilijker dan online. Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt.
Ik mix heel veel. ik heb dingen bewaard van Sophie maar ik maak ook veel zelf nu voor ze. En ik koop ook veel 2ehands op een kinderkleding beurs. Kan wel zeggen dat de kasten zowat uitpuilen van de kleding.
Oké. Dat vroeg ik me ineens af. Ik heb maar één kindje en ik koop alles nieuw. Ik heb er toch maar eentje. Haar kast puilt niet uit, maar ik grijp niet zomaar mis. Maar ik ken mensen die echt veel meer hebben. Ik zou dan alleen niet weten wanneer ik het allemaal aan moet doen. Mijn dochter draagt maximaal één setje per dag; héél soms twee.
Weer leuk geshopt dames Ik heb gisteren nog een vingino spijkerbroekje bij Vintykids gekocht (tweedehands) dus ik ben benieuwd! @mamaroos: ben benieuwd naar wat je nog hebt kunnen schoren in de sale
Vandaag in de sale een legging van Noppies gekocht voor de jongste. Verder hing er niet heel veel meer...of bv. wel een rokje of een vestje, maar dan had ik geen idee waar ik het mee zou moeten combineren, omdat het niet heel 'basic' was oid... En ze hadden nog wel wat Vingino's, maar geen geschikte modellen voor kinderen zonder billen... Wel een skinny broek en een t-shirt voor de oudste gekocht bij de Zeeman. Die broeken vallen tenminste niet zo breed bij de billen. Handig voor straks naar school.
Welke maat heeft jouw dochtertje? Ik heb laatst een skinny broek gekocht bij V&D van Benetton. Dat merk valt erg smal. Broekje kostte 10 euro in de uitverkoop.
Hallo, heb nog steeds geen tijd gehad om foto's te plaatsen, maar heb dus o.a een jurkje voor mezelf gekocht bij steps... 2 jurkjes zomer voor de jongste hema 1 rokje winter (donkerblauw glansstof met kleine bloementjes) 1 hardroze vestje en een witte bolero met korte mouwtjes. 1 nijntje spijkerrokje (zo schattig) 1 donkerrood kort broekje met bretels van bakkeboe 3 leggings in bonte kleuren van de zeeman Terwijl de jongste eigenlijk helemaal niets nodig had, kon ik het toch niet laten... Dan voor de oudste een spijkerjurk van vingino een heel stoer kort spijkerhesje van vingino. 1 blauw wit gestreepte tuniek van vinrose 1 witte 3 kwart broek van cks 2 korte spijkerrokjes 1 vaal blauw en de ander zwart van d-zine 1 strokenrok blauw/ wit van didi 1 knalroze zomerjurk van de hema 1 paar sandalen oudroze met bloemen en vlinders van de scapino op de groei gekocht Oh ja en een k3 regenboog jurk, we gaan in mei naar het concert voor haar verjaardag, dus vond een bijpassende jurk wel op zijn plaats... Foto's volgen nog
Hier hetzelfde, heb heel veel dingen bewaard, maar sommige dingen staan mijn jongste echt niet of zitten niet mooi i.v.m andere bouw... Hier puilen bij de kasten uit, maar geef ook veel weer weg van wat ik niet gebruik
het broekje met de bretels bakkeboe bijpassende legging zeeman rokje hema en legging met zilveren sterretjes van de zeeman (die kon ik echt niet laten liggen vond hem zo schattig)
Dit is niet mijn smaak. Heb je dit nog voor dit seizoen gekocht of voor volgend jaar? Zelf vind ik het moeilijk om vooruit te kopen. Ik kan dan meestal geen complete combi meer maken of ik vind het dan toch niet leuk genoeg.
De broek die ik nu gekocht heb is 110. Moet nu nog wel een keertje omgeslagen worden, maar 104 is echt precies pas, dus dat gaat van de zomer waarschijnlijk te kort worden. 10 euro is goed te doen, ik zal eens kijken als ik er weer eens in de buurt ben (of staan ze ook online?).
Mama Roos: Leuke rokjes, tuniek vind ik ook leuk. Sterrenlegging heb ik hier ook liggen voor de jongste (twee eigenlijk: één als legging en één verknipt en als mouwen aan een jurkje gemaakt), had ze aan met kerst. Spijkerhesje en broekje met bretels zijn niet mijn smaak, maar soms is het echt iets dat je aan moet zien en dat het dan wel leuk staan.
Bedankt voor de reacties, dit was slechts een selectie van de gekochte spullen haha... maar zo heeft iedereen weer een verschillende smaak. Vandaag kleding oudste: paars/roze/wit geblokte blouse van we spencer paars eroverheen van persival paarse tule rok van de hema en roze maillot. jongste haar pyama van de hema... ze heeft buikgriep, vanochtend alles inclusief mama ondergespuugt... Vanmiddag met de oudste naar de kno arts omdat ze haar verdenken van minder horen op school, weet nog niet hoe ik dat moet doen met onze zieke maargoed.
Hele leuke meidenkleren zag ik voorbij komen! Dames, ben er weinig geweest en weinig geshopt eigenlijk. Ja, twee zwembroeken voor de oudste, kon eigenlijk niks leuks vinden, wat een drama. Wie oh wie weet wanneer z8 50% korting gaat geven? begin februari?