@Alle zieken beterschap. @NiekeKris wat goed dat alles voorspoedig is gegaan! @September het is lange, roze jas. Ik heb ook gelezen in shop-a-holic topic dat het lakstofje snel kapot ging. Ik vond die jas al leuk toen Kiezeltje met de wintercollectie kwam en heb nog getwijfeld: zou ik hem wel of niet kopen. Maar mijn dochter had al drie winterjassen dus meer dan genoeg. Nu heb ik het jasje met 50% korting gekocht als een reservejas die niet bedoeld is om naar school te dragen. Hij staat trouwens super leuk. @Outfit vandaag: zoontje draagt een overhemd van 717 met grijze, roze en witte ruitjes, grijze colbert van T 'n D en zwarte broek ook van T 'n D. Dochter draagt rode colletje van Zara, spijkerrok van Noppies, faux fur gilet van Name It en gestreepte Hema maillot.
Ja de jas is zeker leuk!!! Ach hou je hem voor de goed... Heb ik hier ook wel eens.. Eerste paar weken/maandjes en dan hup overal aan..
Ja hoor misse boel... per maart is hij ontslagen... dat word dus voorlopig niet meer schoppen hier... zucht September: oh... ik weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt met albums enzo
Onee... Wat k*t!! Werkte hij er al lang??! Euh vriendjes worden, dan kan ik je Akkoord geven geloof ik
Mama Roos: Wat erg! Hopelijk vindt je man snel een andere baan. September: Ik heb net gekeken. Leuk geshopt! Vandaag hier een outfit van ByKyra: blauwe rok met bijpassende donkerblauwe longsleeve met roze bloemetjes. Petrolkleurige legging van LCKR. Mijn dochtertje was vandaag voor het eerst gaan oefenen op school.
Oke en dan kan ik albums bekijken voor foto's? Hij werkt er ruim 6 jaar, maar vanwege de crisis heeft zijn baas steeds minder werk, waardoor hij mijn man moest ontslaan...
Bedankt meiden! @Mama Roos: Ze vond het wel spannend. Ze is gisteravond pas laat gaan slapen en vond het vanmorgen vooral heel erg dat ze niet mocht eten en drinken en een zetpil moest... In het ziekenhuis heeft ze haar ogen uitgekeken, want ze vond het behalve spannend ook erg interessant. Ze was als eerst aan de beurt, dus daardoor ging het gelukkig allemaal snel. Al een aftelkalender gemaakt voor A.? Die begrijpt het natuurlijk allemaal nog wat beter. Jongste heeft wel veel last gehad van de waterpokken, maar het gaat nu gelukkig weer wat beter. Vandaag veel geslapen en eindelijk ook weer eens een beetje gegeten. En wat vreselijk balen van je man... Sterkte! En hopelijk vindt hij snel wat anders inderdaad!
@Mama Roos pfff wat een rot nieuws, zeg Hopelijk snel een nieuwe baan. @Miss T spannend, eerste keer naar school En vond ze het leuk?? Ja ja, kleine meisjes worden groot, he? Mijn dochter is na de zomervakantie aan de beurt
@Mama Roos je schrijft dat je man per maart is ontslagen. Maar als hij 6 jaar bij zijn baas heeft gewerkt dan heeft hij toch recht op opzegtermijn van 2 maanden. Dan opzegging geschiedt tegen het einde van de maand dus pas op 1 maart begint opzegtermijn te lopen tot 30 april. Het kan natuurlijk zijn dat binnen het bedrijf een gewoonte is dat hiervoor een andere dag wordt gebruikt. Ook bij toestemming van het UWV kan de opzegtermijn met 1 maand worden verkort. Maar anders zou ik het goed checken.
@mamaroos, dat is geen leuk nieuws! sterkte ermee! @ zieken, beterschap! @ hier gaat het eindelijk goed, dochter is na 2 maanden ziek te zijn geweest eindelijk koortsvrij, en dat al een week lang! Ze begint al weer te eten, brood/fruit/koek....nu warme eten nog vanmiddag effe de grote stad in geweest, wilde even a Alleen shoppen uit mijn werk. Was alleen beetje te veel, wist niet hoe snel ik weer naar auto moest. Maar ondertussen een pyjama gescoord, hehe eindelijk een maatje 92. Kan ze nergens vinden.
Die opzegtermijn geld blijkbaar niet als je op grond van economische crisis word ontslagen. Er komt gewoon geen werk meer binnen, dus dan heeft een opzegtermijn ook geen zin als er geen werk meer is. Ze hebben dus nu onderling afgesproken dat het per 1 maart in gaat, als het aan zijn baas lag, kon hij vandaag al stoppen, maar daar is hij niet mee akkoord gegaan.
@Miss T: Had het wennen even gemist! Spannend! Hoe vond ze het? J. mag over een tijdje ook gaan wennen, ben erg benieuwd hoe ze het vindt. @Lavendel: Wat fijn dat het beter gaat met je dochter! Hopelijk blijft het zo!
Ben er al een tijdje niet meer geweest ivm drukke dagen maar heb ik die tijd wel nog wat dingetjes geshopt...! Een bikini van tommy en een skinny jurk van Bengh. Het is haar eerste Bengh jurkje aangezien ik overal las dat Bengh zo klein valt heb ik een 86/92 gekocht (ze zit nu in maat 80) en hij is nog veeeeeeeeelste lang.... Volgens mij is ze hartstikke kort voor haar leeftijd.. Valt me nu ook op dat veel leeftijd genoten veel langer zijn..
Hoi hoi, Hier een single moeder van 13 maand oud jongetje en zwanger van nr 2! Helaas ook niet heel breed dus lees graag mee, hij zit in 80/86 maar heeft dan vooral smalle kleding nodig die vaak duurder zijn...
Welkom, Veertje. @Minaa: Ik heb geen ervaring met Bengh. Tot nu toe vond ik de collecties niet zo geweldig (in verhouding met wat het kost). @MaRita & NiekeKris: Mijn dochtertje heeft genoten! Ze had al meteen 'vriendinnetjes', zei de juf. En ze kwam hand in hand de school uitgelopen met een klasgenootje. Het regende gisteren, dus ze hadden in de gymzaal gespeeld i.p.v. op het schoolplein. Ook dat vond ze leuk, maar haar kleren opvouwen kon ze nog niet (zei ze zelf), dus een klasgenootje had haar geholpen. Aan- en uitkleden was prima gegaan. Ze had in de huishoek gespeeld & gekleurd en geknipt/geplakt. Wat wil een moeder nog meer?! Ik ben echt vreselijk trots op d'r!
Miss T, oohw wat fijn! Hopelijk gaat het met mijn zoontje ook zo straks.. Ben zo's scheiterd, wil hem hem de eerste periode zelf wegbrengen, van alles aan het regelen (kan namelijk 3 dgn niet ivm werk) om te kijken hoe het gaat... En het duurt nog 9 maanden, haha.. Hier niets meer geshopt.. Vanmorgen gezwommen, vanmiddag rustig aan, wat geklust en schoongemaakt enzo..