Hi, ik spring hier weer in, we zijn vorige week een weekje op wintersport geweest. Heb geprobeerd bij te lezen, maar merk dat het me niet lukt... Heb op wintersport niks gekocht, maar toen ik thuis kwam kon ik het natuurlijk weer niet laten vestje is voor bij een jurkje dat ik al heb.
Ben benieuwd naar de bikini, heb nog nooit zoiets gehad voor mn dochter, ben meer van de badpakken. Met 65% korting wilde ik t wel een keer proberen... Ik denk dat mn dochter m super vindt 'zelfde als mama'
Schattig! Mijn dochtertje heeft enkele weken geleden besloten dat ze later dokter wil worden. Maar hoe ze daar nu bij komt?! Mijn dochtertje vond het geweldig! Ze is al twee keer gegaan zonder tranen, dus dan is het goed, lijkt me. Vandaag kwam ze met twee traktaties en met knutselwerkjes thuis. De juf zei trouwens ook dat het goed gegaan was.
M'n dochter zit tegenwoordig altijd als een zeemeermin in bad (beentjes tegenelkaar opzij). Ze zijn bij de ballet aan het oefenen voor de uitvoering en dan doen ze dus iets van de kleine zeemeermin hahaha. Later wil ze dokter worden, maar dat heeft meer te maken met haar ziekenhuisverleden denk ik Ze gaat kindjes en grote mensen beter maken zegt ze
Leuk spannend! Dat vind ik echt. Van mij zou ze best nog wat langer klein mogen blijven, maar ze is echt toe aan vier/vijf dagen per week met andere kinderen spelen. Ze raakt uitgekeken bij het kdv; ze is nu de oudste. Daar dagen ze haar uit door haar mee te laten helpen met tafel dekken en andere huishoudelijke klusjes. Ik ben wel vreselijk benieuwd hoe straks de combi school-overblijven-bso gaat, maar ook daar zal ze vast aan wennen.
Bloempie; welkom terug, hoe was de wintersport? Leuke dingen geshopt!! September; duurt lang hè, we lopen hier ook nog steeds te kwakkelen met onze gezondheid Mijn dochter wil heel graag later met wilde dieren gaan werken en dan vooral met tijgers en leeuwen, ik hou mijn hart vast haha.
Leuk geshopt, Bloemie, al is het rokje niet mijn smaak. (al zou mijn dochter hem geweldig vinden!) Bikini is grappig.Mijn dochter draagt ook sinds vorig jaar bikini's, al vind ik zwemkleding met een boxertje toch handiger bij zo'n kleintje. Het blijft allemaal niet zo zitten als ze heen en weer springen in het bad. September: Beterschap thuis. Tam: Ojee! De fantasie van die kinderen is toch geweldig!
@MissT, nu je het zo zegt, ik merk dat eigenlijk ook wel, m'n dochter gaat sinds kort nog maar 1 dagje naar het kdv (ipv 2), maar ze heeft eigenlijk wel meer contact 'nodig'. Ze is nu een paar keer een ochtend naar peuteropvang geweest. Een groep waar ze altijd naar buiten gaan, bos, strand, kinderboerderij etc. Erg leuk en ze vindt het ook erg leuk. Het voelt alleen een beetje gek, dat ik haar naar opvang breng, terwijl ik zelf gewoon thuis ben... Maar ze heeft dat contact met andere kindjes toch soort van nodig...
Ik vind dat niet zo gek hoor. Mijn dochtertje gaat ook in vakanties naar het kdv als ze wil. Volgende week wil ze ook, want dan is er een carnavalsfeest. Daar heeft ze het al dagen over, dus die gaat gewoon daar spelen/feesten. Ik merkte vandaag dat mijn dochtertje weer eens lekker zat te spelen, dus vanochtend zal wel goed gedaan hebben. De laatste tijd is ze moeilijk te boeien.
Leuke bikini! Rokje is van Scotch, toch? Kom hem heel veel tegen...sommige kindjes vind ik hem heel leuk staan, anderen juist niet... Is natuurlijk logisch, maar bij dit rokje vind ik het echt opvallend. Bikini vind ik leuk! J. heeft dat ook, dat ze het contact met andere kindjes nodig heeft. Ze wil in de vakanties dus ook graag naar het KDV. Ze laten haar ook veel helpen, vindt ze ook leuk en ze biedt het zelf ook aan. Gaat ook aan tafel kindjes 'voorlezen' ed. <3
Leuke bikini met schort zeg! Tis alleen aan A niet besteed, die zou dan continu met een bouwvakkersdecolete rondlopen zeg maar... Jurkje vind ik ook echt gaaf, het rokje is nms.
Voor morgen ligt het hier al klaar, want zelf moet ik werken... A: haar nieuwe zwempak en trainingspak van dora (zwemles) daarna mag ze zelf een oufit uikiezen. J: spijkerbroekje van Bakkeboe en longsleeve van st oliver roze met allerlei kleurige bloementjes. (lekker makkelijk)