Tuttie cute vooral met die bijpassende laarsjes. Voor mijn kleine meisje heb ik laatst ook de eerste paar schoentjes gehaald. Ze loopt ook al een tijdje langs de bank en loopt steeds vaker een paar stapjes los. het zijn deze van shoesme: http://www.steenbergen-schoenen.nl/1830-5395-thickbox/shoesme-babyflex-laarsje-met-bloem-zilver.jpg En vandaag nog een jurk gemaakt voor de oudste. Van allemaal restjes stof die ik nog had liggen. Bekijk bijlage 295444
Bij ons op het kdv liepen ze vorige zomer veel met de hm gympen. Ik denk leuk voor erbij, zit natuurlijk geen versteviging in. Ik heb een paar allstars, die draag ik ook voor erbij... Maar voor 10euro, is het ook niets... Al draag je ze maar 1x in de week ofzo.
@Mutti: Ik had een aantal sets gekocht (voor de volle mep) aan het begin van het seizoen, maar na drie maanden ben ik het ook zat. Dus ik heb maar enkele setjes bij gekocht. Smalle schoenen had ik van RedRag, of zijn die ook niet smal genoeg? @Tam: De kleurtjes van de Mimpi-jurk vind ik wel leuk. Maar ik denk dat de prijs-leukheidverhouding voor mij negatief uitvalt. Ik heb ook de zomercollectie van Quapi gezien. Die vind ik leuker. @Amethist: April is dus een spannende maand voor jullie. Ik hoop dat het dan stukken beter is. Fijn dat de orthopeed positief is. Ik ben erg benieuwd naar haar schoentjes. @Honeyy: De Name It winkel weet ik te zitten. Waar zit TDDB? Die heb ik nog nooit gezien. Voor mezelf kijk ik graag bij ART en dit keer moet ik echt een nieuwe handtas hebben, dus ik ga sowieso langs Claudio Ferrici. Blazertje draagt mijn dochtertje niet. Vestjes ook nauwelijks. Ze heeft het gewoon niet zo snel koud (en ik vrees dat ze jasjes snel weer uittrekt). @Boxertjes: Welkom! Leuke schoentjes bij H&M hè? Ik heb ook al gekeken en getwijfeld. Leuk jurkje heb je gekocht. @Reacties: als iedereen zoveel mogelijk reacties in één post plaatsen, valt het bijlezen wel bij te houden.
Miss T : Net even gekeken naar de nieuwe zomercoll van Quapi. Voor mijn dochter is het niet mijn smaak. Voor de jongens hebben ze er inderdaad erg leuke dingen tussen zitten.
O zal mezelf even aanpassen... Namen volgen nog.. Bontjasje, niet mijn smaak.. Maar staat wel erg schattig. Zelf kleding maken ben ik niet zo van.. Maar wel erg knap en fijn voor de knip. Hoeveelheid kleding? Ik heb gelukkig 2 jongens, anders was het nog erger denk ik.. Bij de jongste tshirts 30 longsleeves 20-25 broekjes 15 blousjes 5 Zit nog wel een enkele van de oudste bij. De oudste shirts 25 longsleeves 15-20 broekjes 12/13? blousjes 1 Beetje teveel.. Ik wacht nu ook met kopen tot de zomer, voor de winter voorjaar echt genoeg. De tshirts zullen grotendeels te klein zijn denk ik volgend zomer.
Dit zijn de schoenen. Er zitten nu donkerblauwe veters in, maar ik heb ook nog rode, roze, paarse, witte en zilveren . Bekijk bijlage 295446
Heb net snel effe geteld hoeveel jurkjes de oudste in de kast heeft hangen. 16 stuks (17 stukjs dan nu) en dan heb ik de broeken en shirts en rokjes maar niet geteld. Ze heeft echt veels te veel.
Dit vind ik ook een erg leuke jurk! Helaas staat zo'n jurk mijn dochter niet. Bij haar staan meer de rechte modelletjes. Nou heeft mijn dochter nog echt een bol buikje dus het is sowieso al lastig om leuke jurkjes te vinden. De wijde modelletjes staan haar niet en de strakke modelletjes zitten vaak te strak bij haar buik. Ik heb wel het jurkje met col van C&O, die vind ik haar erg leuk staan. Ook de jurkjes van Z8 staan haar erg goed. Die heb ik dus maar in beide kleuren gekocht.... Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Wintersale::Girls::Lieke dgrey Anna hooded jurkje Peach pink - Jurkjes
Miron: Ik ben ook maar gestopt met tellen, en koop tussen door ook nog zo nu en dan wat dingen. Ook erg leuk gedaan dat jurkje wat je zelf hebt gemaakt, heb zelfs een opleiding mode gedaan en heb toen erg veel met naaimachine moeten doen maar tegenwoordig geen tijd en zin meer voor. MissT: Ze heeft nu ook schoenen van Redrag maar vind dat kwaliteit voor de prijs tegenvallen dat dan wel weer na een paar keer gewoon dragen worden ze bij de neuzen al wat vaal. Gympen vind ze ook leuk maar dan meer voor erbij zeg maar voor het lekker buiten spelen zijn het wel heerlijke schoenen.
At; tja.. dat kan deze volgens my ook wel ik vind de schoentjes leuk hoor!! Miron; leuk zeg! Knap dat je dat kan!!! MissT; weet je het stads kantoor? Simon levet (vuhgterstraat) zit tegen over dat straatje.. September; ag kunnen ze even voor uit!! Ik ben nog op zoek na een witte jottum sarisonu.. mn ouders zijn on febr. 25 jaar getrouwt en thema is black & white.. en vind zwart bij kindjes niet mooi!! Dus mocht iemand hem tegen komen, gil even!!!
@Miron: Mooie jurk! Jouw meisje is ook lang of lijkt dat door die jurk? @September: Jij grijpt ook niet mis in je kast, zie ik. @Amethist: Mooie laarsjes! Het valt helemaal niet op. Gelukkig is het tegenwoordig anders dan vroeger.
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig vooral kleren koop die onderling ook goed matchen. Anders ben ik er veel te snel op uitgekeken. Nu kan ik echt heel veel combinaties maken met de rokjes, shirts en vestjes die ze heeft.
@Mutti: Ik vind de laarsjes van RedRag wel van goede kwaliteit, maar ik ben ook zo'n troela die de schoenen (van mijn dochtertje tenminste) iedere twee weken even poetst en inspuit. Ik heb er toen een hele winter mee kunnen doen. @Honeyy: Het zegt me allemaal vaag iets, maar ik zal zo wel eens googlen.
@mutti1985: Om die reden koop ik alleen schoenen waarvan de zool doorloopt over de neus (een stootrand, zeg maar). Wel ietsje minder mooi en veel minder keus, maar ik vind het zonde als de neuzen na één dag al kaal zijn...
Ik vind een broek soms best handig. Met name spijkerbroeken, lekker makkelijk schoon te krijgen na een dagje kinderboerderij ed.
honeyy: Maar ook met meer paar schoenen worden de neuzen gewoon kaal als ze er een keer mee op de grond zitten te stoepkrijten of kruipen oid, toch?