Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
  2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Carlijn jurkje van Z8 is leuk! Mooi stofje, maar wel vrij dunne stof, gelukkig heb ik geen koukleum... ;) De bloem is echt fluor roze, dus op zoek naar een fluor roze legging (en laat dat nou net 'in' zijn, dus dat moet lukken) en ook naar een antraciet, omdat ik zelf eigenlijk niet zo van fluor kleurtjes houd... ;)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik kan niet kijken in je album dus heb je even uitgenodigd als vriendjes!

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    thanks...dat vind ik dus ook. Maar mijn man zegt dat het prima kan. Maar ik vind het niet mooi staan op een tregging. moet gewoon een legging/maillot (daar had ik niet aangedacht) onder. Maar eens kijken of die te vinden zijn.

De tregging valt inderdaad als een spijkerbroekje, op de meest rechtse foto heb ik hem volgens mij aardig omhooggetrokken zodat het lijkt alsof ie goedzit. Dat dingt zakte van haar billen, en bij elke stap zakte de broek meer af

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Misschien is de tregging ook gewoon nog wat te groot? Omdat hij ook nog wat te lang is? Dan zal ie straks waarschijnlijk nog wat wijd zijn, maar misschien wel minder dan nu? Een tuniekje kan er wel op, maar dit is echt een jurkje. Ik zou er dus ook een roze legging/maillot onder doen, denk dat dat mooier staat. :)

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    op de meest rechtse foto is het ook niet de z8 legging maar tregging van noppies...volgens mij had ik er ook een onderschrift bij? maar kan mij goed voorstellen dat dit niet goed is gegaan.
    vind het al heel wat van mezelf dat ik die foto's hier zo op krijgt:)

vanavond carlijn stippenjurkje aangepast, vind hem zelf nog wat te lang ook bij haar armen.

vanmiddag nog wat wezen googlen op roze/antraciet maar kom echt niet ver helaas.

hebben jullie al zomerjasjes gescoord?

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb ook even een verzoek gestuurd, zie nu niets.. ;)
    Kun je ook in mijn album kijken.

Ik heb voor de oudste al een vest en zomerjas
    In de zomersale koop ik misschien nog een dunner vest erbij.
    De jongste heeft nog een zomerjas die afgelopen jaar wat groot was en in de sale koop ik er een vest bij.
    En lees in de sale, dus niet eerder!!!! (ga d'r voor)

Net als mijn kinderen geen lange broeken meer krijgen, alleen nog korte broeken voor de oudste en een enkele korte voor de jongste.
    Ze hebben echt teveel. Ik kan zeker weken vooruit zonder 2x hetzelfde te dragen. Leuk, maar is zo zonde ook weer.. Is de kleding eigenlijk te duur voor...

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    @Lavendel82: Welke kleur heb je van de Carlijn jurk (omdat je licht roze of knalroze kunt zoeken?)? En welke maat legging zoek je? Ik heb namelijk wel het eea gevonden.

Ik heb nog geen zomerjassen, tenminste, geen nieuwe. J. past haar jas van vorig jaar denk ik nog, D. heeft twee zomerjasjes hangen die van J. geweest zijn, maar voor haar ga ik sowieso nog een nieuwe jas maken. En als die goed lukt en mooi zit, dan voor J. misschien ook (maar dan moet ik nog een patroon bestellen).

Vandaag heb ik de la met zomerkleding van J. uitgepakt en ze heeft aardig wat...ze kan een aantal weken vooruit zonder dat ik hoef wassen, maar er zit weinig echt leuke kleding tussen. Er komt dus nog wel wat nieuws bij, maar dan alleen dingen die ik echt Leuk vind. En voor D. moet ik sowieso nog het eea, daar heb ik nog amper wat echte zomerkleding voor (wel in maat 86, van J., maar daar zit ze voorlopig nog niet in).

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ NiekeKris, de zalm kleur.
    Kunnen jullie ook de Carlijn stippen jurk zien die ik net heb geplaatst.

Misschien toch maar eens een cursus doen voor plaatsen en bewerken van foto's ik doe nu zomaar wat :)

Ze zit al een poos in 86 en denk dat ik voor leggings mt 92 moet hebben. Als ze maar niet zo breed vallen want ze heeft van die dunne beentjes.

Wie had er nog meer het Nancy jurkje? Ik heb hem vanmiddag weer aangepast, maar vind de bovenkant klein vallen. Heb echt moeite om deze weer uit te krijgen.

Vorig jaar had ze een zomerjas maat 80 en die kan ze echt niet meer aan. Heb wel laatst vestje van No Tomatoes gekocht. Maar moet nog wel eens kijken naar een echt jasje.

@ Nieke, zomerkleding uitzoeken? Laat eerst die zon maar eens komen ;)

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Bij de zalmkleur zou ik geloof ik niet voor roze gaan...dat wordt wel erg 'suikerspinachtig', denk ik. :) Zou dan voor een antraciet legging gaan. Bo Lifestyle heeft ze nog, maar voor de volle prijs...

En ja, zomerkleding uitzoeken...moest toch even kijken wat ze al had liggen. ;) Nu weet ik een beetje wat er nog bij moet komen, wel zo handig. :) Beetje zonde als ze straks 10 fuchsia shirtjes blijkt te hebben... :D (Afgelopen zomer had ze er 5 oid... :))

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
  14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha...maar je hebt wel gelijk. Wel handig om te weten wat je nog hebt.

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb ook het jurkje Nancy, het jurkje valt niet heel ruim vind ik.
    jongste heeft een 80 aan maar heb ook een 86 nog besteld want die 80 gaat niet lang meer mee.

de oudste heeft 92-98 aan en de 104-110 kan ze ook al aan nog ietwat ruim.

zomerjasjes, heb voor de oudste eentje van z8 roze met stippen mantel jasje en de jongste draagt het jasje van de oudste van z8 dat reversible model met blokken aan de ene kant en roze en blauw aan de andere kant.
    Voor de jongste wil ik nog een vestje voor op vakantie.

zomer kleertjes moet ik nog uitzoeken.

17. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    antracietkleurige leggings kun je meestal wel gewoon bij de hema of v&d kopen hoor, althans dat doe ik altijd ;)

Frendz Legging V&D

deze vallen heel smal

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    V&D doe ik ook vaak of Hema inderdaad, maar Hema heeft dan heel vaak weer net niet de goede kleur... Soms heeft de Zeeman ook de juiste kleur (bv. voor Br@nd :D :)). :) Die van de V&D ga ik maar bestellen. :) Morgen maar eens kijken of ik nog meer moet/wil bestellen daar. tnx, Bloemie! :)

19. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    @lavendel: Dat komt vast, omdat ik de link hier had geplaatst. Iedereen zit te azen op die kleuren. Ik weet nog wel twee webwinkels die veel verschillende kleuren maillots verkopen. Ik stuur zo een link per PB, anders grijp je weer mis.

@Zomerjas: Ik heb twee weken geleden de doos met zomerkleding van mijn dochter doorgespit om te kijken wat wel/niet paste, maar haar jasje kan waarschijnlijk nog een zomer mee. Al haar andere kleding is te klein. Ik moet nog foto's maken voor MP, maar dat is zoveel werk.

@September08: Ik vind het ook altijd zonde als kleding praktisch ongedragen weggaat. Tweedehands krijg je er amper iets voor.

@Zuinig op kleding: Ik vind het altijd zo moeilijk om 'dure' kleding aan te doen naar bijvoorbeeld het kdv, maar als nieuw wegdoen is ook zonde (dat zegt mijn moeder altijd en ze heeft gelijk). Hoe doen jullie dat? Wel of niet aan? Het gaat niet eens altijd om dure kleding, maar eerder kleding die ik heel mooi vind staan bij d'r.

@NiekeKris: Past jouw dochter nog zoveel van vorige zomer? Hoe lang is ze ook al weer? Mijn dochter had vorige zomer 98-104-110 en nu 110-116-122 (afhankelijk van het merk).

@Kleding vandaag: rokje ByKyra, longsleeve V&D, bolero ByKyra en maillot Jola (geen foto).

20. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Hallo dames,

Ik zie dat bijna iedereen bij de Z8 sale heeft gescoord.
    Ik heb ook gekeken maar alles wat ik leuk vond was al uitverkocht.
    En nu weet ik door wie ;):D Ja, ja @Spriet ik heb het over jou :D:D

@Lavendel jammer dat je de legging nergens kan vinden.

@Zomerkleding: tot nu toe heb ik weinig gekocht. Ik moet nog zomerjassen hebben voor beide kids en schoenen. Zoontje heeft misschien wat nieuwe T-shirts nodig (ik denk dat het Chaos & Order wordt). Maar dochter heeft bijna geen zomerkleren.
    Ik wil voor haar een setje van Mim Pi en ik ga kijken waarmee Br@nd en Ninnie Vi volgende week komen.
    Maar ik ben van plan wachten tot de eerste sale. Uit mijn ervaring blijkt dat voordat ze de echte zomerkleding aan kunnen begint al de sale.

@Zuinig met kleding ben ik niet meer. Mijn kids gaan dus naar school/kdv in leuke/dure kleding. Dan hebben ze die kleren ten minste gedragen want bijna ongedragen wegdoen is idd zonde.

@Shoppen ik heb voor mijn dochter twee rokjes van Wild besteld.
    WILD - rokje Levi Blossom
    Rok Lily, waterlelies - WILD - Ukkus kinderkleding
    Het eerste rokje kan makkelijk in de zomer worden gedragen.
    Het rokje met waterlelies heb ik voor de volgende najaar/winter besteld.

@Outfit vandaag: Zoontje draagt grijze Name It spijkerbroek, grijze Tumble 'n Dry shirt en truitje van Tommy.
    Dochter: kleurige, asymetrische rokje van TDDB (fuchsia, blauw, groen), bijpassende maillot van Bonnie Doon, fuchsia shirt en bolero (beide V&D).

Deel Deze Pagina