Thanks meiden, laat de lente maar komen! M'n dochter klaagt de laatste dagen dat haar schoenen strak zitten, dus moet denk ik ook weer op zoek naar nieuwe laarzen/schoenen... We hebben nu 4 paar in maat 26 (antraciet, donkerblauw, rood en zilver), zou toch wel jammer zijn als ik nu nog nieuwe moet gaan kopen... Deze mag ze nog wel even aan van mij Laatst had ik haar voetjes nog opgemeten en toen zat ze nog net in 25, dus ik dacht dat maat 26 voorlopig zeker wel goed zouden zijn... Ze draagt ze al het hele seizoen hoor, dus op zich geeft het niet, maar toch vind ik het dan zonde Morgen maar weer eens haar voeten opmeten, misschien dat het bij haar wreef wel strak zit en dat ze daarom klaagt... nouja, misschien maar eens naar een winkel gaan dan
@Kirasese, gaaf die bodywarmer, echt zo lekker stoer, i love it! @all, hebben jullie al een zomerjas? Ik heb nog niks echt leuks gezien eigenlijk... Hoop niet dat het zo'n zoektocht wordt als naar een leuke winterjas, want dat was echt om hopeloos van te worden.... Ik vind deze geloof ik wel leuk en ik zag er net 1 in het krantje van de V&D die misschien wel leuk is, maar ik kan 'm nog niet vinden in de webshop en in de folder kan ik 'm niet zo goed zien en ik weet eigenlijk ook niet of die jas wel in haar maat is Iemand een leuke jas gezien bij Persival? Ik wil al een hele tijd eens naar die winkel, maar ik kom er maar niet toe... Tijdens m'n zwangerschapsverlof kwam ik er wekelijks, soms dagelijks, ze zullen me wel missen hahaha
O`Chill Rok O`Chill T-Shirt met een bijpassende 3/4 legging van O'chill. Kinderkleding 2013 / jetenso.nl Kidz art Jurk Jetenso.nl: uw online winkel in Kinderkleding en Babykleding met hippe merken als Vingino, Cars, Gymp, Outfitters Nation, Geisha, Mexx. bestel snel, draag morgen ! Jetenso.nl: uw online winkel in Kinderkleding en Babykleding met hippe merken als Vingino, Cars, Gymp, Outfitters Nation, Geisha, Mexx. bestel snel, draag morgen ! En dit topje in knalgeel: Turquoise tricot top met knalroze/wit gestreepte bandjes van Kidz Art | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Leuk! Heb je online geshopt of reallife? edit ik lees het al Vind vooral het slippershirt en (bijpassende?) roze rokje gaaf! En dat knalgele topje zal ook echt gaaf zijn! Is de oranje/rode jurk fijngebreid? Ben benieuwd hoe die staat!
Ja, dat shirtje hoort bij dat roze rokje. Ik heb er dan een blauwe legging bij gekocht. En dat gele topje heeft een roze kwastje; dezelfde kleur als het rokje. Ik heb een gele legging besteld en een roze longsleeve voor eronder (dan hoef ik niet op de warme dagen te wachten tot ze het aankan). Dat rode jurkje is niet gebreid. Die mouwen zijn ècht gaaf! En hij staat mijn dochtertje geweldig. Ik maak een keer foto's. Die zet ik wel in mijn album. Ik koop zelden online. Ik vind in de winkel passen fijner.
Leuk zeg dat ze dat bij je in de buurt verkopen! Hier hebben we die merken niet. Wel wat winkels met de meer bekendere merken, zoals Z8, Kiezeltje, Chaos & Order, Mimpi, Name it, Beebielove, Porto Azul, maar dan wel vaak maar kleine delen van een collectie, en dan vaak net niet wat ik wil. Dus ik shop eigenlijk altijd online... Wat vinden jullie van dit setje? Ik vond eigenlijk de Z8 collectie niet zo, maar toen ik eens goed ging kijken zat m'n mandje zomaar weer flink vol... Nog niet gedaan, maar toch blijft dit setje een beetje in m'n hoofd spoken. Deze rokjes staan m'n dochter zo super en het zit heerlijk (denk ik)
Klinkt allemaal leuk leuk leuk en lekker vrolijk! Ik vind reallife shoppen op zich ook wel leuk, maar als m'n dochter dan net een offday heeft, dan is het niet echt gezellig in de winkel zegmaar... Dan toch liever online shoppen en hopen dat ze thuis wil passen. Houdt je dochter het een beetje vol? Hadden ze ook al zomerjassen?
Zo weer even terug gelezen Miss T: lekker geshopt, leuke kleertjes. bloempie80: ik vind het toch wel een erg leuk setje van Z8. Verder zag ik dat je erg leuk had geshopt, helemaal mijn smaak Amethist: ook erg leuke kleertjes! Hier eigenlijk alleen een broekje van Tumble 'n Dry voor mijn jongste zoon geshopt. En stoer dat hij staat
Hè tam, Die heb ik ook, alleen de felblauwe! Hij is leuk hè?! Wil straks ook wat shirts van deze lijn..
Ik wilde eigenlijk ook die felblauwe, alleen hadden ze die niet meer in maatje 80. Hij is echt heel leuk, ik wil inderdaad ook nog wel wat shirtjes van deze lijn
O dat is snel gegaan dan?! Ik heb hem nu een week of 4 geleden gekocht. Met een leuke longsleeve... En de jumpsuit!!! alleen tien ik hem aanzag, vond ik hem geen 50euro waard. Misschien in de sale?!
Jumpsuit, inderdaad erg leuk. Maar ik twijfel ook nog, vind 50 euro wel veel, dus hier misschien ook in de sale.
@Tam: Gaaf broekje! Ik geloof meteen dat het stoer staat. @Bloemie: Mijn dochter heeft een hekel aan winkelen, maar ik ben naar een klein boetiekje geweest. Er staat daar een speeltafeltje en dan wil het wel lukken. Ik moet ook zeggen dat het me zwaar valt, maar het is gelukt dit keer. Ligt ook aan de eigenaresse. Dat is gewoon een lieve, geduldige vrouw. Hier in de buurt hebben ze wel diverse merken, maar niet alles vind ik leuk/betaalbaar genoeg (Bomba, etc.) Toevallig had dat boetiekje voor het eerst Kidz Art ingekocht. Mazzeltje dus! @Zomerjas: Ik heb alleen online zomerjassen gezien. Ik heb er nog geen gekocht. Hier hangt er nog eentje van Jola (Bakkaboe, denk ik) die héél misschien nog past. Anders koop ik later in het seizoen wel een jas. Misschien wat minder keus, maar die gok durf ik wel te nemen. @Setje Z8: Ik hou niet van Z8, maar dit setje vind ik wel erg leuk, Bloemie. Bedankt voor alle reacties. Ik zal (in mijn album) foto's plaatsen als mijn dochtertje het aan heeft.
Winkelen is voor kinderen vaak ook gewoon niet leuk natuurlijk. Maar die van mij vindt het op internet nog minder interessant. Gelukkig neemt ze over het algemeen nog genoegen met wat ik voor haar koop/bestel. Vrijdag had ze in de winkel wel een uitgesproken mening over een jurkje van de H&M, dus heb ik die maar gekocht (zou ik zelf niet uitgekozen hebben - al is het wel een leuk jurkje). En vast schoenen voor het voorjaar.
Jij hebt al voorjaarsschoenen gekocht? Ik twijfel steeds wanneer ik ze zal gaan kopen. Haar winterlaarsjes passen nog, dus ik blijf het uitstellen. Hoe zit het met de andere mama's: hebben jullie al nieuwe schoenen gekocht? Komende week gaat het niet meer lukken: druk met traktatie, afscheid kdv en haar verjaardag. Volgend weekend is het feest!