Mijn dochter wilde gisteren ook een jurkje, maar mijn man en ik vonden hem allebei verschrikkelijk. Ze heeft hem dus niet gekregen (kostte ook 50 euro). Heel soms ga ik mee met haar mening, maar ik zal niet zo maar iets kopen als ze het zelf ècht niet leuk vindt.
Ik heb een paar allstars gekocht, die laat ik liggen voor het voorjaar. Aangezien ik nu ook al 3 paar afwissel. Oja en een paar teva's heb ik, waren toevallig in de aanbieding. Wel gepast hoor, net iets te groot, dus voor hoogzomer hopelijk prima... En anders verkoop ik ze wel weer... doen het wel goed op mp
Miss T: Ik heb gympen gekocht, voor het voorjaar. Heb zowel de maat die ze nu heeft als een maatje groter gepast en heb het maatje groter genomen. Over een of twee maanden oid ga ik voor ballerina's kijken. Heb ook al slippers liggen, die heb ik ooit mee besteld ergens voor 4 euro, dus daar kan ik me ook geen buil aan vallen. En ze heeft ook nog Crocs van vorig jaar die ze waarschijnlijk nog wel past.
Goedeavond dames, Ik zie dat jullie flink aan de slag zijn gegaan met het shoppen voor voorjaar en zomer Leuke kleertjes, zeg!! Hier mijn aanwinsten: Voor mijn zoontje: Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Boys::Boet blue Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Boys::Jay green KIDS VAGNAR SLIM TWILL PANT= Voor dochtertje: KIDS FANULLA SW LS SHORT TOP= KIDS SUSANNA LEGGING Noppies BUZZARD - Tuniek - Lichtblauw - Zalando.nl Noppies ARGUS - Legging - Roze - Zalando.nl Molo Hemd Joshlyn Zebra @Bloemie het setje van Z8 ziet heel leuk uit. @ schoenen ik heb niet eens gekeken wat ze allemaal hebben voor de zomer. Ik wil in eerste instantie voor mij dochter ballerinas en sandaaltjes. Voor zoontje heb ik afgelopen week All Stars gekocht en hij moet ook sandalen oid hebben.
@KiRaSeSe ik vind dit jaar de zomercollectie voor jongens leuker dan de meidencollectie. Ik heb deze shirts bij kleertjes besteld maar op de site van Ch&O zelf hebben ze meer keuze. En daar kan je ook leuke combi's zien.
@ MaRita: Vooral de shirts van C&O vind ik erg leuk. @ Schoenen: Ik moet 25 maart weer met mijn dochter naar het WKZ en de schoenmaker, dus dan kan ik weer nieuwe schoenen voor haar uitzoeken. Ik heb al leuke gezien, ik hoop dat ze hoog genoeg zijn. Mijn zoontje loopt nog (steeds) niet, dus voor hem hoef ik helaas nog geen schoenen te kopen.
Erg leuk geshopt MaRiTa Hier ook nog geen schoenen gekocht voor het voorjaar. Ik wil wel graag nog een paar all-stars voor mijn middelste zoontje.
Erg leuk weer chaos, dat komt hier ook weer.. maar niet voor de volle prijs. Pas als ik het kan dragen (warm wordt) en de sale begint...
Ik ga trouwens nu echt mijn little feet blouse/truitje verkopen.. Ligt nu toch maar te versloffen (zie album bij de jongste maat 80) Als iemand wil? Vraag er 10 euro voor...
Leuk geshopt, MaRita. @September: Bedankt voor je reactie in mijn album. Ik moest hem wel 2x lezen (beetje suf van het harde werken, vrees ik). Zomerschoenen: Ik heb dus wel 2 paar gympies (merkloos) in de uitverkoop gekocht. Verder niks. Ik denk dat we over twee weken maar op pad gaan voor d'r. Kleding vandaag: spijkerrok, longsleeve Name it, maillot Bonnie Doon. Ik heb ook d'r nieuwe kleding gepast en foto's gemaakt. Ik zal deze week de foto's plaatsen.
haha.. ja heb hem ook een keer over moeten typen. Anders leek het alsof het niet van deze tijd was.... Maar wilde kijken naar je nieuwe aanwinst, maar zag alleen een leuke oudere foto...
Nu staan ze erin. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Eerlijk! Aanvulling: Let niet op d'r haren. Die had ik nog niet gedaan en dan is ze een echte pluizebol.
7Hoii dames!! In 't begin heb ik veek meegeklets, vanwege drukte thuis en werk wat minder geworden.. mag ik weer inhaken?? Zag leuke shopsels voorbij komen.. MissT; ik hrb nog geen nieuwe schoenen voor E. Ze heeft nog 5 paar die passen.. is voirlopig nog wel genoeg Zelf nog niet veel geshopt... vind het nu met de maat lastig! Twijfel tussen 92 en 98.. Deze in het mint groen en wit met een zacht roze legging. Op de rug is het jurkje als tanktop samen genomen met zacht roze satijnen lintje jurkje | lief! lifestyle jurkje | lief! lifestyle jumpsuit | lief! lifestyle Dit rokje rokje | lief! lifestyle Met dit shirt en zelfde kleur legging. Kan ze zo nu aan en voor de zomer heb ik er een wit shirt op. T-shirt | lief! lifestyle
@NiekeKris: Bedankt voor je reacties. Dat jurkje van O'Chill zou ik ook niet zomaar pakken, maar het model vond ik wel leuk. Daarom wel gepast en het verraste mij ook heel erg! @Honey: Welkom terug. Kidz Art: Ik heb een probleem. De roze longsleeve is niet meer leverbaar. Wie weet een webwinkel waar ze hem nog hebben in maat 110-116? Het gaat om de neon roze.