Hier wat aankopen van vorige week Van Retour Retour Baby Girls lange broek | kleertjes.com Retour Baby Girls shirt met lange mouw | kleertjes.com Retour Baby Girls lange broek | kleertjes.com Van beebielove Gemêleerd grijze Jumper met korte pijpjes Rood stroken rokje Wit shirt korte mouw met strikjes Sandalen Kipling Sandaal goud Naast de collectie die ik al had gescoord van z8, little feet, replay, kiezeltje, Tommy hilfiger, ikks, carbone, name it
Echt shopverslaafd dus, Mamootje. De kleding van Retour is niet mijn smaak; die van Beebielove juist weer wel. Ik zie dat je dochtertje net 1 jaar is. Ben je niet bang dat sommige kleding ongedragen weggaat, omdat ze snel groeit? Als je zoveel koopt, bedoel ik.
Ja, dat ben ik best wel, shopverslaafd. Ik vind het zoooo leuk om te kopen en om haar leuk aan te kleden. Dat is zeker voorgekomen dat ze dingen niet of bijna niet heeft gedragen in een maat, maar ik heb maar van 2 dingen 'buikpijn' gehad. En ik heb best veel, maar niet grandioos (denk ik), als ze van elk merkje gemiddeld 2 dingen heeft en daarnaast wat basis shirts van primark en c&a, sjaa.... vind ik wel oké. Moet me nu wel inhouden om niet nog meer te kopen, maar dat is echt niet nodig. Dan moet het wel heeeeel speciaal zijn En de kleertjes verkoop ik door of geef ze aan een vriendin, gekocht is gekocht voor mij, ik hoef er dan geen geld mee uit te halen
Oeps late reactie, even zoeken; Deze, op de foto lijkt het donker maar ik heb hem in het echt gezien en het is echt een knallende kleur roze, echt neon https://www.zoem-kids.nl/babykleding/shirt/meisjetumble-n-dry-longsleeve-00013963/
Had hem bij de Bijenkorf gezien maar zie nu dat hij op alle sites zowat uitverkocht is dus je moet dan even goed zoeken! Is wel de Zomer collectie van dit jaar
dit heb ik vorige week gekocht. jurkje en legging moodstreet. wel collectie van vorig jaar. ik ben ook fan van beebielove. super mooi merk.
http://www.tumblendry.nl/content/images/ProductImages/large/t130111200_08c_4.jpg Wat vinden jullie van deze kleur voor mijn peutertje? Wilde eigenlijk de groene, maar niet in de goede maat. Kan ik wel ergens anders bestellen maar hier 10e korting en geen verzendkosten... Hij staat wel leuker met het shirt heartbreaker... Kan bij de groene niet echt een bijpassend shirt vinden, of jullie nog tips???
Superbroekje September! Heb hem van de week ook al in mijn handen gehad. Hou van dit model! Wil je er perse iets van het zelfde merk bij qua shirt? En in welke maat zoek je iets? Ga ik even voor je rondneuzen
Nee hoeft niet van hetzelfde merk.. Wil wel een paar shirts die erbij passen.. Elke keer dezelfde combi vind ik ook niet leuk... Zou je dan voor groene of rode gaan?! Ik moet 86 hebben namelijk. Voor shirts ga ik wel voor 92! Kan hij wel hebben.. Welke kleuren zou je erbij nemen?! Bij rood kan meer als die groene denk ik...
@september het broekje is erg leuk. Bij de groene zou ik bv grijze shirtje doen. Wat denk je van deze: Tumble 'n Dry - T 155301 Ze hebben het bij bofashion.nl voor 23,97 en gratis verzenden.
Thx voor de tip Marita Al 20% op de nieuwe collectie? Ga ik combineren met de bon van tumble en dry! Dat shirt vond ik super, viel me steeds op. Wilde ik in de sale halen, maar 20% is ook genoeg! Kids liggen op bed, dus ga zoeken... x
mijn dochter kan een fashion cheque winnen , willen jullie aub op haar stemmen? Kids Fashion Bergeijk het is het kleine meisje met het paarse shirtje en moodstreet rokje. er staat bij naam onbekend 1. ze heeft de stemmen hard nodig. alvast heel hartelijk dank.
Thx! Vanmiddag in de bus gehad beide! Snelle service, ga morgen passen en hopelijk ook showen! Heb ook gestemt, nek aan nek race zie ik.. Succes met stemmen werven!
super fijn zeg. dank jullie wel. het is inderdaad nek aan nek. heb nog veel meer stemmen nodig...... dus als er nog meer zijn die mijn dochter een nieuwe outfit gunnen????