Hier voor mijn meisje een -beetje-over-the-top trainingspak gekocht, voor als we bijvoorbeeld lekker zijn wezen zwemmen. adidas Kinderen Firebird Giraffe Trainingspak | adidas Nederland + adidas Kinderen Trefoil T-shirt | adidas Nederland + Sneakers, maar die staan niet op de site
Heej, iemand nog leuke shopsels? @Adidas pak niet echt mijn smaak eerlijk gezegd... @Shirt t&d, erg leuk, lekker stoer! Het is bij mij ook niet echt druk in shopland. Wel een zomerjas gescoord voor m'n dochter, morgen ophalen. Hopelijk past ie. Maatje groter laten bestellen in de winkel. Ik ben helemaal niet van de glimjassen, maar toen ze deze aanhad stond ie toch zo gaaf, lekker stoer en eigenwijs... Ben geslaagd bij de vd Ven (Bakkaboe en Persival etc) Daar ook gelijk wat voor onze jongste meegenomen, maar daar gaat toch wel veel van terug, of te klein (vestje te korte mouwen) of veel te groot (korte broek maat 68 past m'n oudste dochter ook, beetje strak dat wel, maar toch) Ze hadden wel net dat leuke vestje met die stipjes binnengekregen. Het is echt een leuk vestje, maar het is beetje slechte kwaliteit volgens mij. Als je dat een paar keer wast istie zo vaal. Net of ie niet door en door gekleurd is zegmaar.
Leuke jas, Bloemie. Ik heb volop gekocht de afgelopen weken: twee paar zomerschoenen, rokjes, leggings, t-shirt, etc. De kast hangt al weer vol, want alles is gewassen en gestreken.
Ballerina's van Freaks. Ik koop altijd heel naturel, omdat mijn dochter vaak felle kleurtjes aanheeft. Ik ben fan van Scandinavische kledingmerken. Grijze FREAKS ballerina's & loafers 13403 - Grijze FREAKS ballerina's & loafers 13403 online kopen bij Omoda Schoenen Bovenstaande shoenen zijn echt gaaf. Het grijze lijkt een beetje op sneakerstof waardoor het stoer staat. Door de kleur lijken de schoenen kleiner dan wit en zilver. Het andere paar kan ik wel vinden, maar ik weet niet precies welke ze heeft. Het was een zilverkleurig schoentje.
Ik had voor de kids al leuke spullen gekocht, nu heb ik van een collega nog een hele grote tas gekregen met leuke kleren.... dus de kasten puilen uit. Het grote nadeel is dat ik echt niet mag shoppen van mijzelf..... dat vind ik wel ergggg lastig. leuke roze jas... gaaf en ik hou ook niet van glim.
Wat is het rustig... niemand meer geshopt?? Ik zoek nog een zomerjas.. ik wil een witte trenchcoat.. dus.als iemand die ziet even gillen.aub Hihi
ik vind het lastig om nu te shoppen met dit weer. gisteren even naar de winkelzondag geweest en de nieuwe collectie beebielove en chaos en order bewonderd. geweldig leuk maar ik had niet de drang om het te kopen, ik kan het nu kopen en dan beland het in de kast tot de zomer. dan kan ik beter even wachten tot de uitverkoop begint. tegen die tijd hoop ik dat de winter wel voorbij is. nog 1 verzoek aan jullie. wil eigenlijk niet schooien maar willen jullie op mijn dochtertje stemmen?? het is nog tot 31 maart en ze staat tweede. ze kan een fotoshoot winnen en kleding cheque van 250 euro. dit is de link: Kids Fashion Bergeijk en dan is het lotte schellekens. bvd allemaal.
Gestemd hoor! Klopt, ik heb ook echt geen zin om te shoppen! Werk zelf in een kledingzaak van best bekend merk, maar we merken het in de winkel ook! zodra paar dagen de zon schijnt is het wat drukker maar nog geen topdrukte vergeleken met vorig jaar!.. Oh voor mezelf paar veterpumps gekocht, nu nog een leuke ouffit om te combineren..
ik heb het ook voor mezelf., zie ik al die leuke kleren hangen maar ik koop geen topjes of jurken terwijl ik in de winkel sta met winterjas en dikke sjaal.
@ boxertjes; ik heb ook gestemd hoor! Leuk meisje trouwens Ik heb ook heel weinig geshopt voor mijn meisjes de laatste tijd. Heb alleen vast zomerschoentjes gekocht, balerina's van jochie, zilver met wit zodat ze bijna overal bij passen. Verder hangt de zomercollectie braaf te wachten op de eerste zonnestralen :x
ben al zo lang hier niet geweest en dacht er zal wel veel gekletst/geshopt zijn maar niets is minder waar ik heb vandaag een groene broek bij de V&D gescoord, helaas zit het mijn dochter niet. Qua lengte wel, maar ze heeft totaal geen taille, als ze nou net wat meer vet op haar buikje had dan zat de broek denk ik wel goed. Maar nu zit het aan de bovenkant niet, het is het net niet. Best balen, want twas een leuk broekje. Ook een longsleeve van noppies overgenomen van iemand, leuk shirt maat 92....trek ik het aan, valt het kort en zit wat strak. Mwah geen geluk dus
deze schoenen heeft mijn dochter aan sinds een week/. super leuk. ik zag gisteren een kindje in de familie lopen in een setje van chaos and order. echt super leuk. dat blauw met geel. ik vind het alleen moeilijk met de maten nu. lotte zit net in maat 92 maar bijvoorbeeld chaos and order maar ook andere merken hebben dubbele maten. dus of 86/92 of 98/104 92/98 zie ik niet veel.
@ boxertjes leuk die schoen! Onze dochter loopt sinds een paar dagen op deze Shoesme Veterschoen zilver herkenbaar met de maten, onze meid zit ook nu in 92. Had kleren geshopt bij V&D, maar alles in maat 92 zit te strak. Legging kreeg ik zelfs niet over haar voetjes!
@ lavendel, dat klopt van de vd. ik heb een tijdje geleden een shirtje en legging maat 92 online gekocht en ook hier te klein. het shirt zit super strak. heb het toch maar gehouden, terug sturen vind ik altijd zo veel gedoe. haha. de zilvere schoenen heb ik ook vast gehad in de winkel. super leuk. lotte koos zelf voor de roze.
is iedereen afgehaakt hier?? iemand een idee wanneer het begin van de uitverkoop weer begint, of mid season sale?
ik heb nog wel wat dingetjes geshopt, kan het niet laten. Ben trouwens nog steeds niet uit de zomerjas voor m'n oudste dochter. Jongste dochter heb ik een blauw jasje met witte bies voor en heb egenlijk ook nog een schattig bloemenjasje van de Zara op het oog. Maar voor m'n oudste. Heb al zoveel jassen in huis gehad, maar allemaal weer teruggebracht Valt me niet helemaal mee... En dat weer... pffff... echt niet leuk, al dat leuke zomer/voorjaargoed hangt maar in de kast... Echt jammer. Afgelopen weekend wel lekker wat voorjaarskleding aangehad hoor. Met een vestje erover, dan kan het wel...
tja ik mag even niet echt shoppen, wel voor de oudste pyama;s gekocht. maar ik heb grote tas kleding gekregen en heb al wat basisshirts gekocht. alle korte broeken passen de oudste nog, de jongste kan in de kleding van de oudste. En tja de kasten puilen uit... ik ga nog wel strijklabels bestellen voor op wat shirts