Welke maat zoek je, dan kijk ik ook voor je uit! Amethist: dat zijn leuke schoenen om te zien, je zou niet zeggen dat ze "aangepast" zijn.
Vind ik ook erg handig, alleen wil mijn dochter geen broeken meer aan. En ik heb niet altijd zin in die strijd, dus dan maar meer maillots verslijten...
Ja, dat is zeker zo. Maar A. wordt echt niet blij als ik haar een broek aantrek. Dan zit ze er de hele tijd aan te trekken, dus vandaar altijd rokjes en jurkjes. Buiten dat vind ik haar schoenen ook niet zo leuk staan onder een broek.
Tja die 17 jurkjes daar is zeker de helft van zelf gemaakt hoor. En mijn dochter heeft het liefst een spijkerbroek aan. Zucht. Ik ben haar nu een beetje aan het pushen voor ook eens een vaker zelf een jurkje of een rokje te laten kiezen. En volgens mij begint het te werken want vanmorgen verkondigde ze zelf dat ze een rokje aan wilde Maar ik heb ook 4 winterjassen en ook 3 paar laarzen voor haar.
@amethist: leuke schoenen. @september: inderdaad de hm schoenen voor erbij altijd leuk en inderdaad voor een tientje. leuk voor de afwisseling. @miron: leuke jurk die je hebt gemaakt. mijn moeder maakte eerst ook wel eens toen mijn dochtertje nog kleiner was. @honey: zoveel schoenen? mijn dochter heeft twee paar. ze zit er maar zo kort in. ik hoop dat ze een hele winter doet met deze maat maar ben er bang voor. ze heeft sinds de zomer al drie schoenmaten gehad. hier ook meer rokjes dan broeken maar ze zijn toch wel handig vind ik. schiet lekker makkelijk aan en kan ze fijn in spelen. ik hou niet zo van spijkerbroeken maar wel van de broeken in allerlei kleuren van de hm. ( mintgroen,roze etc)
Vallen niet tegen hè die schoenen? Ik was ook aangenaam verrast toen ik ze in het echt zag. Gelukkig maar, want ik was er echt niet blij van geworden als ze van die lelijke lompe dingen aan had gemoeten. Maar dan nog...het is voor een goed doel.
Niekekris; nee valt eigenlijk wel mee.. nog geen kale neuzen.. Tam; oh ja ook makkelijk haha maatje 92.. Boxer; wow dat gaat hard! Esmée zit al.sinds de zomer in maatje 23..
@Miron: Dan scheelt ze maar 6 cm met mijn dochter (1.09) en die is 3 jaar/10 maanden. Zelf maken is trouwens leuk. Ik heb er helaas geen tijd voor, maar ik vind het wel leuk. @Broeken: Hier ook zo'n eigenwijze peuter-kleuter die ineens geen broeken meer aanwil. Daarom heb ik enkele rokjes bijgekocht. Soms moet ze een broek aan van me. Ik vind die ook makkelijk naar kinderboerderij of de Efteling.
@Honeyy: ik zag de jurk wel op MP staan. Marktplaats.nl - NIEUW Jottum jurk Sarisonu wit maat 92 - Kinderkleding | Maat 92
Pfff jongens, er is al zoveel geschreven. Ik was echt van plan om vanaf het begin actief mee te schrijven, maar weet niet of het gaat lukken. Heb de pagina's tot nu toe even snel gelezen. Ik zag hele gave leren allstars voorbij komen en nog veel andere leuke dingen. Ik heb de afgelopen weken ook weer veel te veel gekocht. Ik ga ook maar niet tellen hoeveel kledingstukken m'n dochters in hun kast hebben want dat durf ik hier echt niet neer te zetten
Nou idd . En dan heeft ze ook nog een spraak-/taalachterstand én een algehele ontwikkelingsachterstand, dus een beetje fatsoenlijke schoenen is dan wel een must, hahaha .
Wauw wat gaat het hier hard! Erg leuk! Denk dat er hier in de kast iets van 10 broeken en 20-25 bovenstukken liggen. Vandaag bij D. het nieuw gekochte shirt van T&D aan gedaan. Broekje is van Feetje. In mijn album staan nog meer outfits van hem.
@ MissT: Nee nog geen favomerk qua schoentjes, maar denk dat het een paar stoere sneakers gaan worden en echt klein zijn zn voetjes niet haha, maat 22 gister gemeten in de schoenenwinkel @ Amethist: schoenen kopen is vooral frustrerend vind ik.. moet allemaal maar goed passen, leuk staan, goed op kunnen lopen etc etc en er is al zo weinig keus voor die kids heeft je dochter een soort van beugels? hopelijk kan ze snel zonder lopen! @ Tuttie: uh.. ja ik zou ook graag een kilo of 12 kwijt willen.. maar mijn zelfdiscipline werkt niet mee.. wat schattig dat jasje bij je dochter! @ Tam: hmmm.. nee dat is totaal niet mijn smaak.. @ werken bij lief: gevaarlijk!! @ Boxertjes: ik heb altijd 1 goed paar schoenen en koop er dan vaak nog een paar of 2-3 goedkopere leuke bij om te combineren en af te wisselen, zolang ze die schoenen geen weken achter elkaar dragen lijkt het mij geen kwaad kunnen. @ Miron: Schattige laarsjes, zoiets had ik ook voor mijn meisje als eerste schoentjes. leuk jurkje zeg! crea bea! Pfoe het is hier al erg druk.. ik doe ook mijn best hoor, maar weet nu al dat ik niet altijd overal op kan reageren.
@ Ingrid: Leuk! @ Mumtobe: Nee, er zitten een soort korsetjes in de schacht van de schoen verwerkt. @ reageren: Normaal kan ik overdag ook nauwelijks tot niet reageren hoor. Is niet handig op de dagen dat ik thuis ben met 2 kids en op de dagen dat ik werk...ja, dan werk ik hè .
@ Amethist: Zag het idd op de foto, op deze manier valt het idd niet op, maar kan me voorstellen dat je liever gewoon normale schoentjes voor haar shopt!
Ja, idd. Maar ach, ik vind ze leuk en ben er aan gewend inmiddels. En nog belangrijker -> ze kan nu dus lopen. Toen ze ze kreeg (8 oktober) had ze nog nooit een stap los gezet. Na 1,5 week deed ze de eerste pasjes en nu minder dan 3 maanden verder kan ze hartstikke goed lopen en ik huis zelfs al bijna rennen. Dus dat maakt het het allemaal wel waard!