Dames, ik meld me ook aan! Ik heb een zoon van 9, dochter van 2 en een zoontje van 3 weken. Vanwege het leeftijdsverschil en verschillende geslachten heb ik bijna niks wat van de een op de ander over kan. Dus ik ben helaas genoodzaakt veeeel kinderkleding te shoppen. Wat een straf he. Favoriete merken zijn hier Name it, Dirkje, Noppies, Benneton, Mexx en Esprit. Vul het aan met Zara, V&D, H&M, Zeeman (leggings!) etc. Gelijk 2 vragen; wat doen jullie met kleding die nog goed is, maar te klein geworden is? En wat zijn jullie favoriete webshops?
@ Honey: Ja, ik ben gisteren voor schoenen voor haar. Deze zijn het geworden: Dr. Visser leren meisjes sneakers | Scapino.nl
Leuke schoentjes! Ik wil toch nog een paar sandaaltjes voor de jongste erbij. Maar heeft van die kleine voetjes, maat 21... Even aan de zoek..
Wat een laag pitje hebben we. Zal het eraan komen? Ik zag de eerste sales al voorbij komen!! Ik heb een lijstje met shirts die ik nog wil hebben. Verder nog best wel wat van afgelopen zomer. Heb laatst korte broekjes bij shoeby, we en een van wibra gescoord. Gekleurde broeken kunnen deze zomer ook mee. Dus hoed eigenlijk niet veel te kopen..
Ja, zomerkleding is al lang binnen, maar de zomer moet nog beginnen... Heb dus niet zoveel te posten... Heb ook niet echt meer een lijstje voor de sale. Wachten op de najaars-/wintercollecties dus maar.
ik ga in de sale kijken voor leuke dingen voor het jaar erop.... denk dat ik veel kan vinden dit jaar hahah wat een matig voorjaar pfff ik moet nog een paar zomerschoenen hebben voor de oudste, maar ik wacht daar mee tot het echt zomer wordt, hij heeft gympen en nog hoge winterschoenen, zijn blauw, dus kan wel... en natuurlijk crocs en sandalen, dus ja nog niet noodzakelijk
Ja erg hè?! Keuze zat nog.. Kan me ook heugen dat ik in de sale echt moest zoeken... Pff Oja kan misschien wel wat lange mouwen erbij zoeken voor de winter, hebben ze hier toch alleen longsleeves aan.
Ik vind het lastig om voor volgend jaar te kopen... Heb ik vorig jaar voor de oudste wel gedaan, maar er zijn best wat dingen nu al aan de kleine kant en andere dingen past ze dan wel weer van vorig jaar...dat vind ik dan toch weer zonde. Voor de jongste vind ik het zo mogelijk nog lastiger... (Daarvoor had ik ook één setje in de vooruit gekocht...dat past ze echt volgend jaar zomer pas (of als ik pech heb komende winter...).)
ik moet zeggen dat ik toch goed gok elk jaar, voordeel is wel dat de 2e het eventueel nog aankan. bv (korte) spijkerbroek is volgend jaar ook nog leuk, net zoals blauwe broek en bepaalde kleuren die altijd leuk zijn! ik ben meer fan van de harde kleuren!
Ik ook. Spijkerbroeken kunnen wel in de vooruit, maar gaat ook niet altijd goed, en misschien longsleeves, maar verder houd het we leen beetje op...
longsleeves kunnen altijd. En merk dat sommige korte broeken eerst net wat te lang zijn, bijna 7/8 en de volgende zomer echt kort, zeg boven de knie.. Maar qua postuur past het, niemand die zegt dat hij juist lang of juist kort moet zijn? Shirts zijn inderdaad wat lastiger. Heb nu ook een shirt aangedaan, nog met kaartje, kan net... Of shirt vorig jaar gekocht, bewust, die nu pas aankan. Maatvoering is ook niet altijd het zelfde... Maar als het zo doorgaat hoeven we ook niet veel vooruit te kopen he?!
ik heb al veel voor de zomer maar ben nog op zoek naar wat leuke vestjes en rokjes. de setjes van chaos en order vind ik super. daar wil ik nog wat van kopen. de kleertjes die te klein zijn geworden maar nog mooi verkoop ik op marktplaats. voor het volgende seizoen kopen ging altijd goed maar nu vind ik het lastig. het lijkt wel of maat 92 wordt overgeslaan. de is nu 2 jaar en 2 maanden en heeft al veel 98 aan.
Ja dat kan.. Mijn oudste zat heel lang in 92. De jongste nu al een poos in 86 en schoenmaat 21 al 6 maanden. Dus verwacht hier binnenkort een groeispurt... Ik weet een site voor je, stuur maar een pb als je hem wil weten..
Ja en nee. De zomer moet nog beginnen, maar ik ben wel nieuwsgierig wat het wordt deze winter. Voor de zomer ben ik allang rond, dus ik koop niks meer bij. In de sale vooruit kopen doe ik niet meer. Ik weet toch niet welke maat ze dan zit & ik zoek me vaak een ongeluk naar bijpassende leggings e.d.
Ik ben er ook nog niet zo mee bezig... Moet al die kaartjes van de zomerkleding nog afknippen (nog steeds veel ongedragen). Ben wel heel blij dat ik bijna geen korte broeken heb gekocht. Helaas zie ik wel mijn ongedragen zomerkleding nu overal met korting hangen.. Wel ben ik natuurlijk nieuwsgierig, maar kan me steeds meer inhouden. Merk ik aan het eind vd maand ook wel..
Herkenbaar, September. Ik ben voornemens om volgend jaar de hoogzomerkleding pas te kopen als er echt warm weer wordt voorspeld. Ik heb gelukkig veel rokjes met lange leggings en bijpassende vestjes en bolero's gekocht, dus het meeste komt de kast wel uit. Maar enkele stukken blijven wel hangen. Ik kan me ook steeds beter inhouden, ook omdat ze gewoon genoeg heeft. Maar wel zonde dat je die kleding nu met korting ziet, hè?
Ja een beetje.. Dochter heeft wat jurkjes nodig, en koop nu liever jurkjes die ze in de herfst ook nog aan kan ipv zomer jurkjes.
Haha had net een nieuw shop à holic topic geopend omdat ik het praten over kleertjes zo erg miste, zie ik opeens dit topic.. Ik kijk erg uit naar de wintercollectie.. Ik heb in de zomer collectie niet kunnen slagen voor een verjaardagsjurk dus nu maar hopen dat er wat in de wintercollectie tussen zit..! Verder heeft me dochter ook nog genoeg ongedragen kleren in de kast hangen, dus uitgebreid shoppen doe ik voorlopig niet.. Ik heb gisteren wel nieuwe laarzen besteld. Ze waren in de sale en haar andere laarsjes zijn te klein.. Sommige dagen is het echt te koud voor sandalen dus vandaar dat ik toch nog laarzen heb geshopt..