Wat vinden jullie, is dit wat voor de eerste verjaardag van onze jongste dochter? Welk setje? Of misschien betere ideeen?! Ze heeft nog amper haar, dus misschien is het roze shirt dan het handigst, zie je in ieder geval dat het een meisje is
Leuk zon setje, leuker als dat jurkje van jottum. Meer variatie als 'gewoon' een jurk. Middelste rokje vind ik het leukst, maar misschien teveel roze? Dan de 3e ...
Ik zit ook nog te denken aan dit setje voor m'n oudste dochter, ook wel feestelijk denk ik... (foto's komen van orangebag.nl)
Ik vind dat middelste rokje ook het leukst maar idd wel erg roze, misschien iets anders ermee combineren...
Ik vind het middelste rokje ook het mooiste, maar inderdaad erg roze. Misschien kun je het combineren met grijs of een ander kleurtje.
Vind de setjes leuk maar niet voor een verjaardag. Meer voor door de week. Oh ja, leuk topic. Ik ben nieuw en zou ook af en toe mee willen kletsen hier als dat mag. Ben dol op shoppen en leuke combinaties maken.
Vandaag een jurkje van NoNo in de uitverkoop gekocht. Ook een mooi jurkje van Tommy H. gezien, maar dochter wilde hem niet hebben. Nou, dan kan ik het wel vergeten. Helaas.
@Minaa, heb weer een vraagje hoor . Kan je me vertellen hoe die laarsjes vallen? (breed, smal, groot of klein?). Ik kan namelijk niks anders vinden in de winkels en wil ze anders wel bestellen.
Ben benieuwd!! Foto? @ vitamientjuh, hij zit hier echt precies goed! Valt gewoon goed op maat. Volgens mij heeft me dochtertje wel ietsjes bredere voetjes dan gemiddeld(weet het niet zeker..) maar de schoen zit er gewoon heel goed omheen!
Gister 2 jurkjes bij h&m gehaald en een gym pakje. En een blouse en shirtje als cadeau en ook een jurkje als cadeau. (Zelfde jurk als voor ons dochter) Moet nog wat leggings halen en dan maar voor najaar shoppen. Winterjas past ze nog van afgelopen winter gelukkig
Hier vandaag ook een bestelling binnengekregen van H&M 2 onwijs leuke jurkjes voor m'n meisje maar helaas beide aan de kleine kant, nu van 1 een maat groter besteld maar de ander was er niet meer.. Deze gelukkig wel, staat haar zo leuk! Ook nog een donkerblauwe short nog voor de zomer.. Verder nog een lichtblauwe Chino voor m'n zoontje en een spijkershort. Weet iemand toevallig wanneer de wintercollectie van Noppies ergens online komt? ben erg benieuwd naar de winterjassen!
J. heeft dat jurkje in het blauw! Heel leuk model, vind ik. Ik heb de afgelopen week alleen het eea op MP gekocht (Cakewalk jurkje en Br@nd jurkje voor de jongste).