Die set die ze vorig jaar ook hadden? Die heb ik een paar dagen geleden nog verkocht haha. Als ik bij De Hema ben ga ik voor je kijken!
@NiekeKris: Ik heb -volgens mij- ergens een roomwit setje liggen met een bloem erop, maar die was niet van Hema. Misschien van BFC; geen idee eigenlijk. Die heeft mijn dochter ook bij een blauwe winterjas gehad. @Winterjas: Ik heb hier twee winterjassen die misschien passen, maar dat zijn beide 'speeljassen'. Een nieuwe moet ik nog kopen. Ik heb wel een beetje online gekeken, maar ik wacht liever nog even.
Ik denk dat ie van vorig jaar is inderdaad, want hij er hingen maar twee mutsjes en twee sjaals hier en in andere Hema's heb ik ze niet gezien. Jammer dat jij hem net verkocht hebt...al zal die misschien ook te klein zijn geweest? Mocht je hem nog ergens tegen komen, graag! Miss T: Mocht je het kwijt willen: foto! Heb bij de V&D nu ook wel iets gezien, maar is het niet helemaal... Anders ga ik mijn moeder lief aankijken of ze wat kan breien of haken ofzo...maar als ik kant-en-klaar (en niet voor 40 euro oid, dat vind ik erg veel geld voor een muts en sjaal...) vind wat ik zoek, dan is dat natuurlijk handiger.
Ik zal eraan denken, maar ik heb geen idee of het nog past. De sjaal kan altijd nog. De wanten zijn te klein & de muts weet ik niet zeker. Ik weet ook niet welke maat het is; ik gok rond maat 92. Als ik het vind, zal ik het eens passen bij mijn dochter. Ik moet haar winterkleding sowieso uitzoeken en fotograferen voor MP.
@ SDonya: Mooie jas hoor! @ NiekeKris: Ik zal volgende week even voor je kijken bij de Hema. Ik kom er dagelijks. Ik ga voor mijn dochter een sjaal en muts zelf haken.
Mag ik mee kletsen ? Ik hou ook van veel voor weinig zeg maar Hier draagt ze veel name it , z8 , beebielove en vingino qua stoere kleding Maar ik hou ook heel erg van netjes , meisjes achtig haha dus Zara vind ik dan vaak heelmooi. Ook Mim pi en cakewalk. Maar v&d , hema enz heb ik nanatuurlijk ook kleding van
Gezellig... het is hier kletsen met pieken en dalen.. Ik heb nog een bodywarmer voor de jongste van redcode? binnen gekregen via kleertjes.com. Was een foutje paar dagen geleden kreeg je 10e korting op alles. Dus van 20 voor 10 euro en geen verzendkosten...
@ SDonya: Nee, nog geen idee welk model. Ik moet nog even op zoek naar wat leuks. @ MissT: Donkerblauw ga ik gebruiken. Ik moet bekennen dat ik nog nooit een muts gehaakt heb, dus ik heb geen idee of het gaat lukken. Ik heb wel ooit een gave poncho vor haar gehaakt, maar die heeft ze nog nooit om/aan gehad. Best zonde, maar ze trekt m heel de tijd uit. Irritant . @ September: Leuke bodywarmer zeg. Ik ken dat merk helemaal niet.
@ september erg leuk zeg ! Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van een super gaaf mim pi setje...ze past t niet meer. Nu kijken voor een ander leuk shirtje of setje.
Amethist, ben erg benieuwd! Hoop dat het mutsje lukt en dat ze deze wel op wil houden September, erg leuke bodywarmer!! En inderdaad een koopje! Jmay, jammer he als ze ergens uit groeien wat super leuk is..