Waarom ga ik voor kleertjes kijken als ik de KBS nog helemaal niet heb *zucht*. Nu heb ik natuurlijk 2 leuke jurkjes gezien en geen geld om het te kopen. Zal je zien dat als de KBS binnen is de jurkjes uitverkocht zijn .
@ Amethist, irritant is dat he, heb ik ook wel eens, te lang twijfelen en dan is het weg, maar aan de andere kant, er is altijd wel weer wat anders leuks te vinden...
Ingrid leuk! Hij heeft wel wat van mijn jongste. Is hij ook zo ondeugend?! De mijne is van aug. Amethist, knap dat lopen!! Lastig achterstanden.. Maar het blijft hoe dan ook je trots! Je kind is toch je alles hoe hij of zij het ook doet! Leuke jurkjes, tja als je echt wil vind je ze met goed zoeken straks ook nog wel hoor. Dat merk ik vaak.. Ik hoef niet zo op de kbs te wachten. Gaat op een hoop. Ik koop als ik wat nodig heb of iets leuks zie wat er wel bij kan, moet ik zeggen. Ene keer koop ik zo voor 200e en andere keer niets of misschien wat ondergoed ofzo..
Ik vind het altijd wel moeilijk om het dan te weerstaan, als ik eenmaal wat heb gezien... Ik heb voordat de sale begon wel even gehad dat ik dingen niet leuk genoeg vond voor de prijzen die ze ervoor vroegen, maar nu in de sale ben ik weer helemaal los gegaan... Ik koop niet meer vooruit. Heb ik wel gedaan, maar merk toch dat ik het dan al te vaak gezien heb en er dan snel op uitgekeken ben. Ik vind het ook niet leuk om iedere keer hetzelfde setje aan te doen. Het is voor mij beter als dingen een beetje onderling combineerbaar zijn, anders ben ik het snel zat, echt erg
@ Bloemie; Ik combineer ook veel onderling idd. Ik kan nu echt talloze setjes maken. Beter vind ik dat, anders ben ik het al snel zat. Vorige keer toen de KBS kwam heb ik van te voren al een bups kleren gekocht omdat het toen prijzencircus was bij de V&D en ik het zonde vond om die kortingen te laten lopen.
@ Amethist: Dat maakt het dubbel en dwars waard! fijn dat je meisje er zoveel baad bij heeft! irritant is dat he.. ik denk ook alvast voor te shoppen steeds, maar dan ga ik echt shoppen en is t uitverkocht Als ik ergens voor naar de stad ga dan zie ik ook nooit wat en ga ik gewoon rondneuzen dan zie je een hoop!
JAAAA!!! Echt ZO herkenbaar. Als ik geen geld heb zie ik overal leuke kleren en als ik dan eindelijk eens een keer zelf kan gaan shoppen zie ik helemaal niks leuks . Afgelopen week trouwens wel wat kleren voor mezelf besteld en ook al in huis. Dus daar ben ik weer blij mee .
Ben nu wel benieuwd naar je jongste September! Het is inderdaad een ondernemend en ondeugend mannetje . Tijdens de Prijzencircus sla ik ook altijd mijn slag. Wanneer is dat eigenlijk weer?
Ik vind ook dat ze vaak leuke dingen hebben bij V&D, ook leuk geprijst! M'n dochter heeft vaak die 'polo jurkjes' aan gehad afgelopen seizoen. Draagt heerlijk voor haar en staat leuk.
Ik koop veel bij mexx voor mn dochter, kan daar de maten ook goed van schatten en zo ook wat vooruit kopen. Ze heeft nu maat 80 en word eind maart 2 jaar. Afgelopen zomer heb ik haar veel trompers aan gedaan, echt heel leuk en makkelijk!
@tuttie, Oow helemaal geweldig.. En wat een heerlijk meissie heb je. Heb nog nooit van.het merk mim-pi gehoord, ~~ schaam schaam ~~ maar moet eerlijk zeggen, als ik dit jurkje zie ik ook niet word aan getrokken om verder te kijken. Is niet zo mijn ding, niet mijn stijl hihi.. Al zal.het vast super leuk staan bij sommige kindjes..
Mim-pi heeft over het algemeen een heel wisselende collectie. Komende zomer ook: van pastelkleurtjes (wat het helemaal gaat worden kennelijk...) tot knalkleurtjes en van redelijk basic tot (bijna) feestjurken.
Ik vind bij mim-pi altijd wel wat leuks tussen zitten, niet alles is mijn smaak hoor. Ik vind het alleen meestal wel prijzig. Ik moet vaak ook even wennen aan de collectie, dus mooi om in de sale te kopen, dan ben ik gewend en is de prijs ook wat leuker .
Hey dames, mag ik een poging doen om mee te kletsen? Ik heb een zoon van 3.5 en een dochter van net 1 en ben zelf helemaal verslaafd aan Z8 voor beide. Omdat mijn zoon vrij slank is haal ik voor hem ook heel vaak bij name-it
Ingrid; leuk!! Knap mannetje!! At; snap dat je trots bent!!! Super! haha dat heb ik ook altijd, zie veel leuks als de kbs er niet is.. daarna zie ik bijna niks leuks! Ik heb alles aks sethe in de kast hangen.. meeste vind ik nog wel leuk, maar zodravee zomer komt worden die setjes minder. Ik ben meet van de felle kleuren.. Mim pi; ik vind er weinig van leuk.. van de winter collectir alleen een knal rozr rok met blauwe stiksels . Hoe spreek je het eigenlikk uit? Ik zeg t gewoon op zn hollands maar zaterdag in de winkel zei iemand mim pi op zn engels??
Honeyy, hoe zeg je mimpi op zn engels, ik zeg gewoon mimpie. Ik hoorde wel eens iemand zeggen zet-acht ipv zacht voor (Z8)
@ Ingrid: Geen idee wanneer de Prijzencircus weer is. @ Bloemie: Ik vind eie polojurkjes erg leuk. Mijn dochter heeft er vandaag ook 1 aan. Mim-pi spreek ik gewoon uit als mimpie. Hoe anders, vraag ik me af?