Dank je wel. Ja dat is wel jammer, maar volgend jaar past ze m ook nog wel, dus dan doen we gewoon een nieuwe poging. Misschien van t najaar al, als t nog geen echt winterjassen weer is.
He meiden ik ben dan nog niet zwanger ... Maar ik kan aan super lieve leule Burberry jurkjes komen en leuke Burberry jasjes voor jongens! Als Iemand interesse heeft kan io wat fotos toe sturen. Groet
Zo, ik heb eindelijk een spijkerbroek voor mijn dochter gevonden. Althans, een vriendin heeft m gevonden. Nu hopen dat ie ook echt goed zit. En gisteren bij de Hema een leuke knalroze short voor de winter gekocht. En ik heb nog een leuk rokje van 4FF gezien dat ik graag wil hebben.
Fijn, van die spijkerbroek. Welk merk heeft ze nu gekocht? Ik ben benieuwd naar dat rokje van 4FF. Foto/link? Ik heb nog een rokje gekocht bij Jola, maar die gaat terug. Net als die tule rok van Hema. Beide rokjes zakken van haar billen.
Het is dezelfde broek als die ik gezien had op de site van nextdirect, hij is dus van het "merk" Next, maar nu heb ik m besteld bij de Otto. Gelijk voor mijn zoontje ook een grijze jeans van Next besteld. Dochter: NEXT Bootcut-jeans met riem in de online winkel | OTTO Zoontje: NEXT Jeans in skinnymodel snel online gekocht | OTTO Dit is het 4FF rokje Sweets, rokje (13W1421) | 4funkyflavours babykleding en kinderkleding shop Ik zag nog veeeel meer leuke rokjes van 4FF, maar 40 à 50 euro vind ik echt teveel voor een rokje.
Leuke broek! Hier de laatste tijd vooral budget dingen gekocht. Ben eigenlijk (op sjaal, muts, handschoenen na) wel klaar voor de winter, wil alleen misschien nog één of twee jurkjes/setjes van Br@nd voor de oudste en misschien nog wat dingen voor de jongste, die heeft een stuk minder...maar past nu nog in een mengelmoes van maat 74/80/86, dus dat maakt het weer meer.
In mijn album staat een burberry jurkje jasje en huldigde tennis jurkje . Il verkoop ze aangezien ik er zelf niks aan heb had ze voor iemand gekocht waarvan ze dachten dat het een meisje zou worden haha helaas een jongetje geworden. En bij mij is hhet helaas nog niet zover. Interesse stuur een pb . Xx
Leuk kleertjes inderdaad. Ik vind het rokje van 4FF ook leuk, maar wel erg licht voor de winter. Ik zie steeds leuke kleding van dat merk, maar er zit hier geen enkele winkel in de buurt die het verkoopt. Daar baal ik van, want ik wil kleding het liefste zien en voelen.
Ik koop nagenoeg alles online. Als het niet bevalt stuur ik het gewoon terug, maar ik hoef bijna nooit wat te retourneren. Wij hebben hier alleen de 2e uitersten: heel goedkoop a la Wibra en Zeeman, of meeeeegaduur. Dus nou ja, dan maar online. We hebben wel een Hema en een Brouwer's Mode (Persival etc.), maar de BM zit niet in het centrum, dus niet handig voor mij. En volgens mij hoorde ik ook nog dat ie weg gaat.
ik koop eigenlijk ook alles online ! hier in de buurt zit soms een outlet (die verdwijnt dan naar een paar maanden weer) met mim pi, vingino enz, dat is dan de enige keer dat ik het echt in een winkel koop
Nou, ik moest even geduld hebben, maar ik heb de broekjes van de Otto binnen. Ik denk alleen dat ik de broek voor mijn dochter moet ruilen voor een maatje groter. Hij past na perfect qua lengte, maar ze moet er iig een groot deel van de winter mee doen. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 346861
Ik zou hem ruilen, denk ik, maar aan de andere kant, ze groeit niet extreem hard meer, toch? Zit je straks misschien een hele tijd met een te grote broek? Weet niet hoe duur hij was, maar anders allebei de maten?
Even terug gezocht: voor 20 euro zou ik geloof ik beide maten doen (tenzij je voor nu/het najaar al tig broeken in de kast hebt hangen). Dan kun je deze voor het najaar gebruiken en mocht hij aan het eind van de winter te kort worden, dan heb je er nog één. Spijkerbroeken kun je toch het hele jaar door gebruiken.
@ NiekeKris: Ja, daar zat ik ook een beetje mee idd, zo'n veel te grote broek is ook geen gezicht. Ik denk dat een maat groter erbij kopen idd een goed idee is. En nee, dit is voor nu de enige broek die ze heeft voor de winter. Het is nogal lastig een goede broek te vinden voor over haar schoenen.
Dan zou ik er zeker nog één bijkopen! Hoef je over een tijdje ook niet opnieuw op zoek mocht hij dan uitverkocht zijn ofzo.
Waar koop jij dat, Niekekris? En hoe valt dat merk: lang, kort, breed, smal? Wel een fotootje showen, hè? Ik heb niks meer gekocht. Het is nog zulk warm weer steeds.