Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Op de site van Br@nd zelf. Er zijn ook wel winkels die het verkopen, maar die mogen het niet online verkopen. En ze krijgen het pas volgende week binnen, terwijl het op de Br@ndsite nu al verkrijgbaar is.

Br@nd valt vrij goed op maat, wel aan de smalle kant en sinds afgelopen zomer vind ik het ook wat langer vallen dan normaal. Maar ik vind vooral de kwaliteit heel goed, de stof en het model blijven erg mooi.

Ik heb al een verzendbevestiging gehad, dus zal morgen hopelijk bezorgd worden. :)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ NiekeKris: Linkjes?
    Ik vind Br@nd erg leuk, maar wel erg duur. Ik ga maar eens op Marktplaats kijken.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Linkjes van wat ik gekocht heb, bedoel je?

Deze jurkjes:

En setje van rokje en shirt (zonder vestje en met een legging ipv maillot):

En dan nog een rode legging. Verder koop ik wel goedkope leggings...

Ik vind het ook erg duur, maar kwalitatief zo goed dat ik er zeker wel wat meer voor over heb. In principe koop ik altijd maar één ding voor het volle bedrag en geen leggings ed en voor de rest wacht ik de sale af...maar de jurkjes gingen erg hard en het rokje net zo, die zijn er waarschijnlijk niet meer in de sale...en aan alleen een rokje heb ik niets, dus ja...

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Leuk geshopt! Ik had ook al gekeken op de site, maar mijn dochters maat was praktisch uitverkocht. In ieder geval wel van wat ik leuk vind. Balen dus!

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik zat vanmorgen te wachten tot het online kwam...was er dus echt meteen bij.
    (Eigenlijk te erg voor woorden... :))

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Haha! Lekker toch dat je het zo leuk vindt.

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Leuke setjes van br@nd..
    Ik snap het heel goed hoor, als ik een meisje had... ;)

Hier nieuwe converse schoentjes gekocht voor de jongste.
    Huh, alweer schoenen? Hoorde ik naast mij.. ((oeps))

Nu wacht ik even met de winterkleding. Ik heb nog niets gezien dat ik perse wil hebben. Wat ik voorheen wel meer had. Maar wie weet heb ik gewoon nog niet genoeg gezien/gevonden. ;)

8. Amethist

Supergaaf! Helemaal wat leuk staat bij mijn dochter!

Nou, mocht je het ooit gaan verkopen, dan houd ik me aanbevolen ;).

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Humor! :D

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Amethist, ik bewaar vrij veel voor de jongste. ;) Maar er komt vast snel het eea op MP, er zijn er best veel die het precies pas kopen.

september: :D

Vandaag trouwens ook nog een extra winterjasje voor de jongste gekocht.

Bijgevoegde bestanden:

11. Amethist

Oh ja, jij hebt natuurlijk 2 meiden! Jammer voor mij ;).

12. Amethist

13. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou denk ik de 2e doen.
    Ik vind persoonlijk licht roze een makkelijkere kleur om te combineren als groen.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik vind de eerste leuker voor de winter en leuker bij de maillot, maar van de tweede vind ik de stof mooier...

15. Amethist

@ NiekeKris & September: Jullie noemen alle2 precies de redenen dat ik niet kan kiezen tussen de rokjes. Het lichtroze lijkt me makkelijker te combineren, maar het groen vind ik leuker voor de winter. Lastig, lastig...

Op kinderkleding-tekoop.nl hebben ze t/m 2 september 10% korting op alles van Vingino (dus ook sale én nieuwe collectie) met de kortingscode vinsale.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier weer lekker geshopt.. Ze hebben sinds vandaag 70% korting op de wintercollectie van afgelopen jaar bij een website... Is al veel weg maar als je toch nog even wilt kijken pb me dan voordat alle meelezers de laatste dingetjes kopen ;)

Net dus even 2 jurkjes van jottum besteld, shirtje van design heroes, 2 winterjassen van jottum( waarvan eentje weer terug gaat aangezien ik de Tommy jas ook nog heb..) bij elkaar 140 euro kwijt.. Zonder korting had het me 470 euro gekost! Vind het dus wel netjes!! :D

Jottum jurkje..

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Andere jottum jurkje..

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Shirt design heroes

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Winterjas jottum..

Deel Deze Pagina