Leuk geshopt, SDonya. Ik heb nog steeds amper kleding gekocht. Ik vind ook maar weinig leuk deze winter. Ik hoop dat B&L leuk is. Ik heb wel een wintertrui en joggingbroek bij V&D gekocht. Lekker voor de luie zondagen.
Ik zoek dit rokje van Babyface in maat 98, maar ik kan m nergens vinden in de juiste maat. Dus als iemand m tegenkomt in 98 en/of zin heeft om t helpen zoeken... Bekijk bijlage 349629
Ja, en ik had m een tijd terug al gezien, maar niet besteld (Joost mag weten waarom ) en nu ik m wilde bestellen kon ik m niet vinden in de goede maat. Ze hebben m ook in het paars, maar ik vond juist dat groen zo leuk. Maar goed, nu dus toch nog besteld .
Nog niks . Ik moet nog even brainstormen wat leuk is. De hartjes en het randje onder de rok zijn volgens mij donkerblauw. Suggesties?
Ik zou donkerblauw doen. Babyface Shirt 3208650 Marine - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Of: Frendz T-shirt V&D Frendz T-shirt V&D
Ja, idd, iets van donkerblauw leek mij ook het beste passen. Nou ja, even wachten maar tot 1 oktober dan krijgen we weer KBS . Morgen eerst in de stad even kijken voor een winterjas voor mijn zoontje.
Zo, net in de stad een winterjas voor mijn zoontje gekocht. Ik vond een andere eigenlijk net wat leuker, maar die vond hij echt helemaal niks, en deze vond hij geweldig. Dus nou ja, deze dan maar . Bekijk bijlage 349712
Niet mijn smaak, ik zoek nog wel een 2e voor m'n oudste... Hij is net aan 104, dus moet naar 110. Maar het is vaak 116? Lastig zoeken online..