Schipperen. Voor sommige kleding wil ik echt voldoende geld; andere kleding maakt me niet uit. En ik mail in principe altijd als ze geboden hebben, ook als ik het te weinig vind. Soms komen we er samen aan uit. Maar soms ben ik juist niet flexibel. Ik heb nu bijvoorbeeld een jurkje van Lofff geplaatst. Die heeft me 50 euro gekost. Die gooi ik serieus liever in de kliko dan dat ik hem voor heel weinig wegdoe.
Bij mij loopt het soms heeeel goed en soms echt waardeloos. Totaal geen pijl op te trekken. Ik had pas ook alles hier op zp gezet en toen heb ik alles in 1x aan iemand verkocht. Dat was echt ideaal! Ze vroeg of ik haar voortaan een berichtje wilde sturen als ik weer dingen te koop zou zetten.
Bloemie: Leuk geshopt! Maillot heb ik hier ook, shirt van de Hema heb ik ook naar gekeken, maar niet gekocht. Hier hangt de kast van de oudste wel aardig vol, maar ik merk dat er toch meer te klein is dan ik verwacht had... Maar de jongste heeft eerst nog wat nieuwe dingen nodig (en daarbij is het juist zo dat het meeste nog wat aan de grote kant is...).
MissT: Ik ben ook wel benieuwd naar je MP link. Jouw dochter is volgens mij een stukje groter dan de mijne (1,17m is ze, toch?).
Beter Amethist! Handig zo iemand die je een berichtje mag sturen! Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om het hier aan te bieden, wil toch graag anoniem blijven hier...
Ik heb echt nog zoveeeeeeeeeeeeeeeel bakken vol met kleding staan, ik wil er echt graag vanaf het staat hier maar in de weg en het meeste gaat m'n jongste toch niet meer dragen ben ik bang. Dat merk ik nu wel, ik doe de kleertjes die van m'n oudste zijn geweest dan 1 keer aan en dan hangt het vervolgens heel lang in de kast en dan is het alweer te klein.
Klopt. Ik heb kleding vanaf maat 86 nog, denk ik. Maar voor de winter staat veel in maat 110-116 online (nog niet alles dus). En ik heb nu al weer het een en ander verkocht. Ik mail je zo een linkje. Ik ben even aan het plaatsen tussendoor.
Wegdoen dus! Het kost je nu meer dan dat het je oplevert. Alles wat je er dus voor krijgt, is meegenomen. Zo redeneer ik op een gegeven moment (niet altijd meteen hoor). Om die reden heb ik mijn Bugaboo toch onder de 300 euro verkocht en dat wilde ik echt niet.
86 past de jongste, de oudste heeft over het algemeen echt wel 116 nodig (of ruimvallende 110/116 of kleinvallende 122/128, altijd fijn dat alles anders valt...).
Hier bewaar ik ook eigenlijk alles, de jongste draagt de meeste dingen die nog goed zijn ook wel, tenzij het echt niet past ofzo (ze heeft een heel andere bouw dan haar zus en ze lopen qua seizoenen niet gelijk). Ik koop er wel redelijk wat nieuw bij, wat ik soms combineer met wat er al hangt. Zo had ze vandaag een rokje aan dat van de oudste is geweest, met een shirtje dat ik van een vriendin heb gehad van haar dochter en een nieuwe legging.
Je hebt gelijk MissT, moet ik ook doen. Wat me nu ook al een paar keer gebeurd is (bij oudste en jongste), dat ik denk ik doe het nog 1 keer aan en dan gooi ik het op marktplaats, en natuurlijk komt er dan net een onuitwisbare vlek op. Dus nu heb ik bedacht, als ik dat denk, dan doe ik het dus niet meer aan, die ene keer maakt dan ook niet meer uit
Klopt. Ik had in het begin ook dat soort dingen. Ik ben tegenwoordig sowieso van het opruimen, al kost het me nog steeds moeite. Ik was vroeger heel erg gestructureerd, maar sinds mijn zwangerschap en de moeilijke periode (veel verdriet) die volgde, kreeg ik het niet meer op de rit. Ik ben nu heel goed bezig, vind ik zelf.
Ik bedenk me nu dat ik - van de periode dat we nog foto's posten - foto's heb met sommige kleding die weggaat. Ik zal ze in mijn afgeschermde album zetten. Vrienden kunnen ze dan zien.
Ik ben nooit gestructureerd geweest en nu al helemaal niet meer helaas. De kasten van de dames zijn ook half leeg omdat er nu heel veel in de was zit. Vorige week zijn we een weekendje weggeweest en dan loop ik gelijk zo achter de feiten aan! Ik loop er vandaag al heel de dag tegenaan te hikken om aan de was te beginnen, heb een mand half uitgezocht en weer niet verder gegaan. Pfff... echt ik snap af en toe niks van mezelf... De was moet ook perfect, dus kan niet ff snel wat in de wasmachine gooien, alles moet tot in de puntjes verzorgd worden
Ik ben van multitasking: was sorteren tijdens een wc-bezoek/dochter douchen. Losse wasmanden in de badkamer zetten en dan sorteren maar. Kleding uitzoeken ging deze week ook ze. Eén wasmand voor goede kleding, één voor kleding die wegkan en op bed de kleding waar ik over twijfelde, maar waar ik wel dezelfde dag nog een beslissing over zou nemen (wegdoen, want twijfelgevallen trek ik toch nooit meer aan bij d'r).
Ik dacht net, ik ga ff een beetje opruimen hier, even een lade uit de kast uitruimen enzo, ben nog 2 minuten bezig en ik kom een cadeaukaart tegen waarmee je online kan shoppen en wat zit ik nu te doen?! Opruimen was ik toch mee bezig