Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Haha, leuk setje zo! ;)

Welkom, altijd gezellig!!!
    Heb je jongens, meisjes, beide?!

Ik heb 2 longsleeves voor de oudste en 1 voor de jongste.
    Er is nu al 30% gespot op de nieuwe wintercollectie, wil je de code pb maar!

En m'n oudste staat in een folder, echt super trots!! Lekker interessant voor jullie. ;)

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

dank:).

ik heb een zoon van 3 (wordt 4 in november) en dochter van 9,5 maanden. zal binnen kort ook wat foto's plaatsen van de winterkleding die ik al heb gekocht.

@ september08: welke folder staat je zoon? leuk zeg!

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Volgens mij komt dat omdat er hier onterecht over ons geluld word. Maar lul lekker verder..

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Who cares?! Wij kennen jullie niet, jullie ons niet. Laat het lekker zo. Waar maak je je druk om ;). En we zullen echt niet lekker verder "lullen" over jullie want zo belangrijk en interessant is het nou ook allemaal weer niet...

5. Amethist

Ok...en back on track:

Zojuist e.e.a. gekocht bij de V&D, voorschotje op de KBS genomen ivm de Prijzencircus. 1 jurkje, 1 rokje en 5 shirts gekocht. Die shirts zijn voor bij rokjes die ik al heb. Hopen dat ze er goed bij passen, ik vind dat soms toch best lastig om te bepalen vanaf internet.

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Blijkbaar wel...

7. Amethist

Joh, ga fietsen ofzo.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik ga morgen de stad onveilig maken. Geen idee of ik iets ga kopen, maar wel even lekker. :)

9. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Omdat ik hierover begonnen ben, heb ik toch even terug gekeken, om te kijken wat er nu eigenlijk gezegd is, want ik dacht dat het allemaal wel meeviel en ik begreep niet helemaal waar de ophef vandaan komt.

Ze schrijft hier toch dat ze de reden niet MEER weet Sandraske? Ze heeft 'm vast geweten, maar misschien vond ze het niet nodig om dat hier te plaatsen. De reden die ze hier geeft vind ik heel plausibel en is voor iedereen prima. Niets ten nadele van jullie eerlijk gezegd.

Als ik dit alles hierboven lees dan vind ik de reacties die hier geplaatst zijn echt overdreven en onaardig naar MissT toe, zij heeft hier verder naar mijn idee niks lelijks over jullie gezegd, maar blijkbaar heeft ze het zo bont gemaakt in jullie groepje dat jullie het nodig vinden om haar hier ook nog even in een kwaad daglicht te zetten. Maar goed, ik heb geen idee wat er gespeeld heeft. Door de reactie van MissT dacht ik dat zij uit jullie groepje was gezet omdat zij te weinig had gereageerd, wat logisch is, want jullie zijn niet voor niks naar Facebook gegaan, omdat jullie geen zin meer hadden in meelezers. Als zij hier niet het achterste van haar tong wil laten zien, is dat toch haar goed recht. Ze zegt niks slechts over jullie? Ik hoop dat we het nu weer een beetje gezellig kunnen houden hier?

10. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar dit zijn toch geen teksten meer?! :)

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nou, we gaan het weer over de shopsels hebben..
    Prijzencircus, altijd leuk!!
    Maar heb nog genoeg, wil alleen echte leuk items erbij.

Mijn oudste wordt in november ook 4, misschien moet ik wel wat goedkoper schoolkleding aanschaffen. Maar bekijk ik tegen die tijd wel.

@mamazeyad, Folder van Room Seven.

Heb nog wel de jas van ter stal gehaald als schooljas. Die ging als een speer. Heb ik de dag na de folder al bij het hoofdkantoor moeten bestellen, was dan ook maar 25 euro! ;)

12. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Zo het is hier nu wel heel rustig ineens ;)

Ik ben weer even bij de wibra en zeeman geweest om te kijken of ze alles nog een maatje groter hadden voor m'n jongste. Het meeste is wel gelukt, dus ben blij. Ook nog 2 coltruitjes meegenomen voor m'n jongste en echt niet te geloven, waarom denk ik nou dat ze nog steeds makkelijk in 74 past, als ik net alles voor 80 heb geruild?!?! Gepast thuis en net aan, weet niet wat er in de was gaat gebeuren, dus toch maar weer gaan ruilen voor een 80. Ben alleen bang dat die dan weer zo wijd worden...

13. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Iemand nog wat geshopt bij het Prijzencircus van V&D?

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wou vandaag de stippen bolero halen met de donkerblauwe rok met stroken met stipjes en streepjes (als je m nog begrijpt?! ;)) maar toen ik de rij zag bij de kassa, heb ik alles snel terug gelegd en ben weg gegaan! Ga maandag wel nog een keer kijken en anders jammer dan... Voor die paar euro kom ik wel een andere keer terug! :)

15. Amethist

Ik heb een paar dingen online gekocht in de Prijzencircus. Een rokje van Tom Tailor, een Frendz jurkje en een paar longsleeves, 2 van Benneton en 1 van Frendz. Niet alles was afgeprijsd overigens. Ik zal morgen even een foto maken. Ook gelijk van het Saloir rokje, had ik nog niet niet gedaan...

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Was gister ook bij de V&D, maar alles was net niet de goede maat...of bv. wel een rokje, maar geen shirtje of andersom... (n) Wel een super leuk jurkje gezien, maar vond ik te duur omdat ze al genoeg heeft. Ga wel kijken of hij er nog is als er een keer korting is ofzo.

17. Amethist

Hier nog even een foto'tje van de nieuwe aankopen:

Bekijk bijlage 352341

Bekijk bijlage 352342

De shirtjes heb ik gekocht voor bij rokjes die ik eerder al had gekocht. Voor mijn zoontje heb ik echt nog nagenoeg niks leuks kunnen vinden. Dus die is eerst aan de beurt als de KBS weer binnen is.

18. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Leuke jurkjes!!!
    Voor m'n jongens heb ik ook niets gezien. ;)

Ga op zoek naar wat leuke longsleeves.

19. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Hallo dames :)
    Ik dacht dat dit topic gesloten was, maar ik zie dat jullie weer gezellig zitten te kletsen. Leuk, zeg :D

20. blond24

blond24 Actief lid

20 mrt 2012
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand als sites waar de wintercollectie met korting is?

Deel Deze Pagina