Vandaag weer een webwinkel gezien met 30% korting.. ga nu meteen even kijken wat ze in de aanbieding hebben
Ik heb al een tijdje vrijwel geen kleding gekocht... Ja, wat basic dingetjes als leggings en twee fleece vestjes, maar geen 'showenswaardige' dingen...
Jammer. Ik heb laatst gekocht bij B&L, maar nog geen foto's geplaatst. Alles is al gedragen, dus niet 'nieuw' meer.
Weet niet of je hier sites mag noemen (pls moderate er dan op los! ), maar ik koop bijna alles voor mijn zoontje via vintykids.com. Tweedehands en nieuwe merkkleding. Ziet er allemaal echt als nieuw uit, soms was ik het niet eens omdat het naar wasmiddel ruikt. En ik verkoop ook via de site. Echt een aanrader! Leuk om jullie tips en aankopen hier te zien!
Ik 'vrees' dat ik binnenkort toch voor de oudste nog op zoek moet naar het eea... Shirtjes worden opeens te kort en broeken zijn precies pas. Al heeft madame bedacht dat broeken 'sloom' zijn en wil ze eigenlijk alleen nog maar jurken en rokjes aan... Vandaag voor 7,50 dit jurkje gekocht voor d'r:
Ik heb van de week schoenen besteld voor mijn zoontje. Kon in de winkels niks leuks vinden, dus toch maar online gekocht. Deze Le Coq Sportif Amauri Mid Winter TD V&D En ik ben op zoek naar nog een paar, maar heb nog niet echt iets gevonden wat ik heel leuk vind.
Pb ivm meelezers maar aangezien dj momo ook al op de hoogte was van welke site en dat hier geplaatst heeft, is het nu niet meer nodig! Alleen jassen ja! Vanaf morgen begint ook de magazijn uitverkoop bij coccinelle!
oh ik ga eens kijken. coccinelle zegt me helemaal niks. ook even kijken. ik wil nog even wachten met winter laarzen. ik ben dol op shoesme maar zie nog niet veel online van dit merk.