Vandaag even bij de bijenkorf geweest. Hij gaat hier sluiten dus meeste kleren waren 50/75 procent korting. Helaas heeft hij al een kast vol dus ik heb me kunnen inhouden en 2 dingetjes gekocht. Bedien van Tommy Hilfiger
Leuke kleertjes Shopaholic. Had ik hier al een berg kleertjes voor haar, heb ik nu een extra excuus om te winkelen. Ze heeft nu maatje 44 dus heb een paar leuke pakjes gekocht die ze nu past. Vind het er zo zielig uitzien als ik haar maatje 50 aantrek, ze verzuipt gewoon.
Dankjulliewel! Opzich had ze voor 36 weken een prima gewicht toen ze geboren werd. Maar omdat ze heel veel moeite had met drinken en haar temperatuur is ze veel afgevallen. Ze is dus inderdaad een klein poppetje. (Maar daarbij vind ik het ook belangrijk dat kleding goed aansluit. Ik ga zelf ook niet in veel te grote kleding lopen haha)
Niemand meer aan het shoppen . Ik heb ineens heel erg veel zin om alvast alleen leuke 4FF dingen te kopen voor van de zomer . Misschien doe ik het vanavond maar eens gewoon. Voor van de winter hebben ze echt niks meer nodig. Hun kasten puilen uit .
Oh jawel hoor, ik stop nooit lijkt wel. Ookal had ze al een gigantische kast vol kleding heb ik gister een grote bestelling geplaatst. We hebben binnenkort wat belangrijke 'gebeurtenissen' dus daar hadden we kleertjes voor nodig
Ik ook nog wel... maar die foto's oploaden en zoeken is zo'n gedoe.. Nieuwe jas oa voor de jongste van moodstreet, voor volgend jaar!
@cinderella cute al die kleertjes. Die meisjes jurkjes zijn allemaal zo cute. Vind dat roze jurkje die je hebt gekocht echt geweldig! Ik ben ook nog niet uitgeshopt hoor! Nooit hihi! Uploaden via telefoon is super irritant. Deze week 2 aankopen gedaan. Ga denk ik vrijdag ook nog even de stad in. Aankoop 1: Shirt van vingino
Hier nauwelijks meer gekocht. Toevallig deze week een nieuwe spijkerrok en een trui (beide bij Hema gekocht). Ik wil nu niks kopen in de sale. Ze heeft meer dan genoeg & ik wil niet meer vooruit kopen. Mijn dochter heeft inmiddels een duidelijke eigen smaak.
Hier ook weinig meer gekocht, ben aan het wachten op de zomercollecties. Wel al wat leuke dingen gezien, maar nog lang niet alles is er natuurlijk, dus ik wacht nog even. Wel van de week een jurkje van Vingino tweedehands gekocht, maar meer niet. Ga morgen wel nog even kijken naar Z8, als ik het niet vergeet. Wil voor de oudste en de jongste een setje, als ze het nog hebben...want vond verder niet heel veel echt leuk...
En vergeten dus... :x Kom er net achter... Alles wat ik wilde al weg of geen complete sets meer... En het zijn nou niet echt kleuren die je makkelijk ergens anders vindt... Ga in dit geval dus geen halve set kopen...