Kinderkleertjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ingrid789, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mijn zoontje zit nu ineens in maat 62, dus ik moet wel kleertjes kopen, net wat joggingbroekjes besteld bij h&m om te dragen als pyjama, en 2 weken geleden geshopt bij kleertjes.com in de uitverkoop. 12 stuks voor 110 euro dus heel netjes. 3 broekjes en kleding van name-iT, Tommy hilfiger,mexx en babyface. Kijk ook vaak op marktplaats maar vind dat ze daar niet heel veel hebben, vaak pakjes enzo, ik ben meer van de stoere broekjes en felle shirtjes ;)

2. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ( gelukkig) zat er voor mijn meisje niks meer bij bij de z8 sale.

ik heb de nieuwe collectie zien hangen van retour en quapi.
    oh ik kan niet wachten tot het voorjaar, echt geweldig leuk..

ik ben nog op zoek naar wat leuke skinny jeans. welke raden jullie aan? hoe vallen de spijkerbroeken van retour?

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Skinny jeans voor jezelf of kind? Welke maat?

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Net een jurkje van Bengh besteld, ben benieuwd.

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83

Tumble & Dry valt smal.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Als je echt skinny wilt voor kinderen, dan zou ik gewoon naar de H&M gaan. De super skinny's vallen echt heel mooi. (Bij de jongste is alles te groot, ze heeft twee broeken van Vingino die mooi zitten en dan die van de H&M en die laatste zit eigenlijk het mooist en ook het lekkerst, want is behoorlijk stretch. En de prijs is natuurlijk ook leuk. ;) :))

7. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    bedankt voor de tip, ga meteen kijken

8. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hoe vallen de skinnys van de hm?
    dochter is lang en smal. zit nu in 98-104

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    De skinny's vind ik niet echt enorm skinny vallen, de super skinny's dus wle. :)

10. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    die super skninnys zien er leuk uit. maar zou ik 98 moeten nemen of 104?

heb een kort broekje van de hm liggen en dat is maat 92. daar past ze nog in.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ligt er aan of ze lange benen heeft of niet. ;) Is 98-104 net aan of erg ruim?

Mijn jongste dochter heeft maat 86 en die heeft een super skinny in 92. Die is wel wat te lang, maar dat is ook logisch. ;) Ik zou dus naar de 104 neigen. :)

Korte broeken kunnen vaak makkelijk een of meerdere maten kleiner, een beetje korter is daarbij niet zo erg. Bij een lange broek is dat anders, dat wordt dan hoog water. ;) Daarbij heb ik dus zelf altijd liever dat ie wat te lang is dan te kort, zeker als hij net nieuw is.

12. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    dochter is lang en smal. vind het bij de hm altijd erg lastig. ze heeft een aantal gekleurde broeken van de hm en dat is maat 92. ze past er perfect in. van alle andere merken zit ze in 98. shirtjes al in 104.

ik ga er eens eentje bestellen in 104 en we zien wel. anders sturen we hem gewoon terug.

heb net een broekje besteld van retour maat 98. hebben jullie een idee hoe die vallen. ben bang dat hij misschien te kort zal zijn.

13. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

H&m vind ik groot vallen (broeken). M. Zit in maat 92 maar bij h&m passen broekjes maat 80 nog. 86 is wat te ruim en 92 verzuipt hoj in.

Heb weer genoeg gekocht. Alvast 1 aankoopje

Vest Z8

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Gewone broeken van de H&M zijn qua maatvoering niet te vergelijken met de super skinny's. Maat 80 van de andere broeken zakt bij D. van haar billen, maar die zijn natuurlijk veel te kort. De super skinny zit van boven ietsje ruim (maar er zit knoopsgatelastiek in en in dit geval is dat toereikend) en is nog ietsje te lang, maar niet extreem veel. Heel ander model dus. :)

15. Mini Shopaholic

Mijn zusje kwam ook met kleding aanzetten voor M. Sale bij zeeman. Shirtje was maar 0,85 cent. Niet mijn favoriete winkel, maar voor 0,85 cent is het helemaal prima natuurlijk. Ook fijn om aan te doen naar het kdv

16. Mini Shopaholic

17. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    leuk z8 vest!

18. Mini Shopaholic

Ben er ook heel blij mee. Als het goed is komt vandaag de rest van de z8 bestelling

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mag ik meekletsen??

Heb een dochter van 3.. :)

Voor de nu heeft ze meer als genoeg. Heb al een aantal dingen gekocht voor van de zomer / voorjaar.. ben alleen op zoek naar een wit zomerjasje, trenchcoat model.. tips?

Dit gekocht bij lief! En er is nog wat onderweg van h&m..

Deel Deze Pagina