Leuk gekocht, Honey. @Zomerkleding: Ik heb nauwelijks gekocht voor aankomende zomer. Toevallig een set van WE (broek, spijkershort, t-shirt. legging en bolero) en een gaaf knalgeel shirt bij KoFlo. Ik weet nog niet zo goed wat ik voor mijn dochter wil kopen en wanneer. Vorig jaar duurde het best een tijd voor het warm was. Ik vind het dan zonde om kleding te kopen die zolang in de kast blijft hangen. Toen zat overal al korting op, toen ze het eindelijk aankon. En voor je het weet, zijn ze eruit gegroeid. Hebben jullie dat niet?
Hebben wat? Dat ze er snel uit zijn gegroeid? Dat valt hier op dit moment erg mee. De oudste doet sowieso lang met haar kleren, die draagt al iets van vier seizoenen maat 110/116, gaat nu eindelijk een beetje over naar 122/128. En daar zal ze dan vast wel weer minstens twee jaar mee doen... De jongste draagt al eindeloos maat 86 en begint nu over te gaan naar 92. Ik verwacht dat ze dat echt wel een jaar zal passen eigenlijk. Of het zonde vinden om het voor de volle prijs te kopen? Dat wel. Want inderdaad, de korting komt al weer zo snel... Ik heb wel het eea nieuw gekocht, maar op één ding na allemaal uitverkoop of goedkopere dingen. Heb alleen een nieuw jurkje van Someone gekocht. En ik wil denk ik nog wat Br@nd en misschien nog Quapi ofzo...maar nog geen harde wensen oid.
Ik heb voor beiden een paar dingen van 4FF gekocht. Collectie van vorig jaar was nu met 50% korting. Ik had vorig jaar inderdaad ook veel dingen die lang in de kast bleven hangen omdat het pas zo laat echt lekker weer werd.
Nou, dat ze er zo snel uitgegroeid zijn. Maar dat gaat bij jou niet op, zie ik. Mijn 4-jarige (bijna 5-jarige) dochter is 1.20 cm. En ik vind het nog steeds moeilijk om de maten in te schatten. Dat knalgele shirtje is ook van Someone. Ik kon even niet op het merk komen. Vorig jaar heb ik er ook van gekocht. Ik heb wel leuke kleding gezien, maar eigenlijk weet ik nog niet hoeveel kleding ik wil kopen en wat precies. Nu mijn dochter naar school gaat, slijt haar kleding sneller. Hier hangt trouwens de kledingkast nog vol met winterkleding. Dat wordt nu nog volop gedragen.
Knalgeel met een roze vis toevallig? Die staat wel nog op mijn wensenlijstje... J. is 'maar' 1.12m oid en ze groeit echt amper de laatste tijd. Maten inschatten doe ik door de lijn uit de groeicurve door te trekken. Werkt tot nog toe vrij goed. Ik heb de zomerkleding ook nog niet in de kast, veel te koud. En komt ook wel goed uit, want anders ben ik er al op uitgekeken voordat de zomer begint.
Die met die vis is ook leuk. Ik heb genoeg leuk spul gezien bij KoFlo (zit hier in de buurt), maar ik heb me nog netjes ingehouden.
Ik ken dat merk helemaal niet, maar die 2 shirtjes die MissT laat zien zijn echt superleuk zeg! Qua maten; A. zat vorig jaar net in 98/104 en ze groeit niet zo hard (alhoewel ze net een groeispurtje heeft gehad), dus 104 gaat ze nog wel passen van de zomer ga ik vanuit. T. is helemaal zo'n kleintje. Hij zit nu eindelijk in maat 92, ook broeken. Hij heeft echt een eeuwigheid in maat 80 gezeten, niet zo lang in 86 en nu dus 92. Dat gaat hij van de zomer dus ook nog wel passen.
E. Zit best lang in 1 maat, teminste tot nu toe.. moet dadelijk naar cb en weet hoe groot ze is. Maar 92 van shirts & Broekjes 86. Vorig jaar was het indd laat warm.. hoop dit jaar toch echt wat eerder!. Wij hebben ook nog vol op winter in de kast, wanneer hangen jullie de voorjaars /.zomer dingetjes erbij? MissT;. Leuke shirtjes!! Kende.heel het merk niet..
ik hang zomer spullen in de kast rond april denk ik. ik heb al zo'n gave dingen gezien. van retour en quapi maar ook van funky xs.
oeeee wat een leuke kleertjes! mag ik mee kletsen ? ik ben wat ze zo mooi noemen nogal een Shop-aholic ik hou vooral van wat apartere en hippe dingen. Mim pi vind ik ook helemaal geweldig.
Het shirt van vorig jaar ziet er nog heel mooi uit. Kwalitatief prima dus. Het is een Belgisch merk btw.
Oké. April duurt niet zo lang meer. Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens ga shoppen. Funky XS heb ik nog niet bekeken. Ik zag in de preview van C&O wel een leuk jurkje dat ik wil hebben.
Ladies! Mijn dochter heeft speciale semi-orthopedische schoenen . Nu gaat het heel goed met haar voeten en zou ik voor van de zomer toch eens graag voor een paar stevige sandalen voor erbij willen kijken, zodat ze niet met 25 graden met die hoge, zware en warme schoenen hoeft te lopen. Nu heb ik wel een aantal eisen en aangezien ik totaal niet thuis ben ik de kinderschoenen dacht ik dat jullie misschien een idee hebben van naar welk merk ik eens zou kunnen kijken. De eisen zijn: - dichte tenen - dichte, stevige hiel - verder moet het gewoon een stevige sandaal c.q. zomerschoen zijn, dus niet van die slappehap Converse-achtige dingen. Ze heeft losse zooltjes die ik erin moet/wil/ga doen, dus zodoende dat de teen dicht met zijn. Iemand suggesties? Mijn dank zou zeer groot zijn!
Zou je niet voor ballerina's kijken ipv sandalen? Oa Develab, Braqeez, Renata ed zijn merken die volgens mij goed geschikt zijn voor zooltjes er in en die stevig zijn. Maar ik zou gewoon eens op sites als Omoda, Schuurman schoenen, Zalando ed kijken.
Ik moet het wel goed vast kunnen maken om haar enkel. In mijn beleving zijn ballerina's meer van die instappers, of met zo'n bandje over de wreef, en dat biedt denk ik niet genoeg stevigheid. Ik zoek, denk ik, zo'n soort model Bekijk bijlage 377483