Hey Meiden, Ik had een vraagje he, ik wil een tattoo laten zaten van een handje en een voetje van thijmen en ze naam er boven of eronder. Nu is mijn vraag weten jullie wat voor inkt ik het beste kan gebruiken om een afdruk te maken hier van, weten jullie ook waar ik dit kan kopen dan? Want de tattooeeërder moet natuurlijk wel goed kunnen overtrekken en het goed kunnen over tattoeeëren op me huis dus. Hopelijk weten jullie iets? Ik hoor het wel, Liefs Debbie
hey debbie, tip... pak een beetje verf verf het voetje en druk het af op een papierje, het papiertje wordt gekopieert en de tatoomeneer maakt er een hele mooie kopie van zet deze op de plek waar je hem wilt... en trekt hem over suc6! liefs mandy
Ik zal het eingelijk niet weten. Ik heb ook een vraagje mag je een tattoo laten zetten als je zwanger bent?
Ik heb ooit een afdruk van het voetje van mijn dochter gemaakt en daar heb ik ook vingerverf voor gebruikt... werkt prima!
hoi je kunt beter wachten k weet niet waar je m wil hebben maar bijvoorbeeld op je onderrug als je dat laat doen en de kleine is geboren heb je kans dat de tattoo heellelijk wordt omdat het huid als je zwanger bent strak staat had het ook gevraagt toen k zwanger was
Ik wil hem graag aan de binnekant van mn pols, lijkt me eingelijk wel eng en gevaarlijk daar met die slagader majah.
klopt precies! je kan dus gewoon (vinger)verf gebruiken. elke shop heeft een kopieerapparaat en met die kopie trekt hij hem over op je huid.
ik heb ook een tattoo op de binnenkant van mijn pols, is echt niet eng en het deed helemaal geen pijn alleen de dagen erna trekt het een beetje..en die slagader raakt hij niet want de naald gaat niet zo diep hij gaat maar een paar mm onder je huid
En als je geen vingerverf in huis hebt kun je het altijd nog doen met lippenstift! Toen ik stage liep in de kraamzorg deden we dat op bij ieder gezin een afdruk maken van een handje of voetje met geboorte datum en naam als aandenken! Echt super leuk! Heb ze nog allemaal bewaard! Liefs Pearly
Als je zwanger bent zetten ze geen tattoo, dit omdat je sneller bloed en als t gaat ontsteken dit ook weer risico's heeft natuurlijk. Dat van dat strakker staan van de huid is iets anders. Ik heb bv een tattoo op mn onderrug laten zetten toen was ik bijna 100 kilo. Toen ik afgevallen ben naar 70 was de tattoo prachtig, stond mooi groot over mn rug haha was nu ipv in het midden van mn rug zowat over mn hele rug verspreid omdat ik smaller was. Die tattoo krimpt niet mee