..en eventueel tips voor lekkere recepten voor op brood Wij hebben standaard kaas schouderham boterhamvlees gebraden gehakt salami pindakaas chocolade pasta hagelslag (venz) honing nu extra schuddenbuikjes (speculaas)
Standaard: hagelslag chocoladepasta gestampte muisjes roze en witte muisjes vruchtenhagel jam honing chocoladepasta pindakaas gekookte worst leverwors (smeerworst) kaas Wat ik heerlijk vind op brood is plakjes avocado met een beetje peper. Mjam!
Uh even denken hoor, Pindakaas Appelstroop Aardbeienjam Vruchtenhagelslag Slanke smeerkaas voor mama Oude kaas Vleeswaren verschilt maar meestal iets van rosbief, cornedbeef, gegrilde ham, kipfilet of boterhamworst, filet americain. Milner kaas 30plus ook voor mama Dat is meestal een beetje standaard wekelijks in huis..
- pindakaas - chocopasta - speculaaspasta - ontbijtkoek - hagelslag - vruchtenhagel Chocoladevlokken - jam (3 soorten) - kaas - smeerkaas - worst
Hmmm wij zijn saai qua beleg. Eten ham bijv. alleen in het weekend, dus zo zonde! Kan dan de helft weggooien (maak het voor tosti's) Maar dit is momenteel in huis: Kipfilet Kaas met kruiden Boterhamworst Smeerworst Appelstroop Vruchtenhagel Gewone hagelslag Speculoos pasta Duopenotti Pindakaas Honing Ohja en filetamerican eet ik heeeeeel veel
Philadelphia Beemster Kaas Geitenkaas Smeerkaas Cervelaat Hagelslag Soms Speculoos Soms Carobella Pindakaas Pak mini jams in alle smaken
Aardbeienjam, Vlokken, Vruchtenhagel, Chocopasta Hagelslag, Kokosbrood, Pindakaas Room kaas met knoflook van de aldi Slankie smeerkaas Pate Stroop Zoete dingen eet manlief vooral En van vlees niet veel Boterhamworst Ham Pain d ardenne
Philadelphia Gerookte zalm Kipfiletworst Pindakaas Pure chocopasta Pure chocovlokken Belegen kaas Aardbeienjam Rucolasla Komkommer Wraps of boterhammen met philadelphia, plakjes gerookte zalm, wat sla, en plakjes komkommer. Da's 1 van m'n vaste lunchrecepten
Hagelslag melk Chocovlokken melk Vruchtenhagel Pindakaas met nootjes Hazelnootpasta Appelstroop Speculaaspasta Jam (2 soorten) Sandwich spread naturel Smeerworst Kaas (belegen/extra belegen) Jonge kaas Smeerkaas En verder nog vleeswaren, maar dat wisselt per week.
Ik heb in huis, Appelstroop, Pindakaas, Hagelslag, Vlokken, Jam, Chocopasta Salami, Kaas, Filee Smeerkaas Theeworst Genoeg op brood dus
Speculoos rozenbotteljam 4 vruchten jam choco en vruchtenhagelslag kokosbrood pindakaas pasta gestampte muisjes appelstroop sand wich spread smeerkaas leverpastei kaas boterhamworst bacon (voor de tosti's) komkommer tomaat advocado mozzerella (op tosti) Af en toe filet american met peper zalm met kruidenboter of eigen gemaakte tonijnsalade
Standaard: Kaas Roomboter en margarine Jam (op het moment staat er een hele voorraad vijgenjam) Honing Hagelslag Appelstroop Pindakaas Olijfolie Verder wisselt het een beetje. Vleeswaren heb ik bijna nooit in huis.
sandwichspread jam uit de winkel aardbeien jam zelfgemaakt van ananas (echt een aanrader) appelstroop pindakaas hagelslag en of vlokken pasta kaas vleeswaren verschilt per keer, nu tapasspek en worst tomaten smeerworst Ook een toppertje van mij: boterham met salami + zachtgekookt eitje erop met ei-kruiden
Standaar verschillende soorten vleeswaren en kaas. Jam Biologische pindakaas Hageslag Chocopasta (nutella) 1 a 2 keer per week humus. Soms mozzarella 1 keer per week halen 1 of 2 verschillende salades
kaas (wordt eigenlijk alleen door mama gegeten - dochter lust geen kaas dus hebben we haar wijs gemaakt dat er kauwgum tussen tosti's zit en dan eet ze het dus wel ) - snijworst (kinderen zijn gek op salami maar ik werd gek van de knoflookmeur die me elke avond tegemoet kwam bij de avondkus) - smeerworst - grilworst - chocopasta - pindakaas - hagelslag - appelstroop - sandwichspread
We hebben altijd: Smeerkaas Smeerworst Kipfilet Ham Kaas Roomkaas Sandwichspread Appelstroop (vruchten)hagelslag Jam (kuipjes van Ruiter) Gestampte muisjes Pindakaas Chocopasta in huis. En zo nu en dan haal ik filet american of andere vleeswaren in huis. Dit hartig beleg wordt het meeste gegeten. Verder hebben we altijd komkommer en tomaten in huis. Ik vind een boterham met smeerkaas, tomaat en komkommer + beetje peper heerlijk!
Ik krijg honger van dit topic Wij hebben in huis: Kipfilet Schouderham Eiersalade Chocopasta Hagelslag puur Hagelslag gemengd Pindakaas De kaas werd namelijk groen, dus die moesten we weg gooien. Hij werd de laatste tijd niet meer gebruikt. Voor die tijd werd hij wel gebruikt in de vorm van 'broodjes gezond', waarbij ham/kaas/komkommer/tomaat en ijsbergsla op een broodje werden gedaan met yoghonaise. Heerlijk! Echter is mijn vriend verzot op eiersalade en wil dit op brood hebben (al 4 weken lang dagelijks) en heb ik een hagelslag/chocopasta-moment.
Pfff wat hebben sommige veel?! Dat gaat hier echt niet op. We hebben standaard kaas in huis, vaak wat verschillende pakjes, jong, oud etc. We zijn echt kaaskoppen! Er staan al een jaar gekleurde muisjes in de kast... wordt niet gegeten... Heel af en toe pindakaas, hagelslag of philadelphia, ik ben de enige die dat eet. In het weekend altijd wat lekkers, zoals filet american of kipkerriesalade.