Waar hebben ze nu echt lekkere hamburgers? (diepvries mag ook). Voor in de pan of grill. Ik bedoel geen voorgegaarde! Ik vind die van de AH bijv. dus echt smerig. Net of je op een harde gummibal zit te kauwen. Wie heeft er tips?
Dat vind ik helaas de meesten. De lekkerste vind ik 'zelf' gemaakt met een zakje gehaktkruiden van Verstegen, alleen die vervormen wel helemaal en ze krimpen flink. Oh, en de Whopper van de Burger King.
Ja ik dus ook, echt smerig. En ik heb dus zo'n zin in een echt lekkere hamburger bij het avond eten. Pak je dan rundergehakt?
Gewoon lekker zelf maken! Lekker kruiden. Dan een goed broodje toasten in de pan. lekker tomaat,ui,komkommer en sla erop en een goede plak kaas laten smelten op je burger. En lekker bbq saus erop heerlijk haha Lekkerste is op hem op de bbq te gooien natuurlijk
Jaa ik ga ze zelf maken! Dat ik daar niet aan gedacht heb! Kruiden van Verstegen dus en tartaar. Dat wordt smullen vanaaf!
Ik kruid ze zelf en gebruik mager rundergehakt. Kruid ze met: Gerookte paprika poeder Gewone paprika poeder Verse platte peterselie Zout Peper Beetje sambal Beetje ketjap. Knoflook. En smullen maar
Pfff, nu heb ik dus ongelofelijk veel zin in een broodje hamburger... bedankt he? Ik vind trouwens gewoon runderhamburgers, van die verse het lekkerste.
Hahaha ze waren HEERLIJK! Heb rundergehakt bij de emte gehaald en kruiden van verstegen en ze keken hier zo sip toen ze op waren. Tip van Saja ga ik ook zeker uitproberen! Die van de Lidl vind ik ook niet lekker maar van de aldi nog nooit geprobeerd, dus zal ik ook eens halen. Ik vind ze vers van de slager ook heel lekker, maar die kosten 1,20 per stuk. Ik heb voor een vers broodje hamburger 11 hamburgers nodig (Tim hoeft nog maar 1). Dan vind ik het veels te duur worden. Maar bedankt dusver voor de tips dames!
Ik maak het altijd zelf, meestal van rundergehakt en soms van kipgehakt. Wij eten alleen halal en heb ze bij een Islamitische slager nog nooit kant en klaar gezien, alleen die smerige kant en klare dingen uit de diepvries, maar van dat merk koop ik bewust niks. Maar sowieso houd ik ervan om dingen gewoon zelf te maken.
Als je lastig aan verstegen kruiden kan komen (zoals hier in Canada) doe ik het zo: op 500g mager gehakt (of tartaar): - halve tot hele theelepel knoflookpoeder (maar net hoe sterk je het wil hebben) - halve tot hele theelepel uienpoeder - theelepel gedroogde peterselie - theelepel gedroogde marjoraam - theelepel paprikapoeder - zout en peper - veel simpele gele mosterd. (dat zorgt ervoor dat het vet in het gehakt wat ontbindt, en daardoor gaat het allemaal goed plakken, en vallen je burgers dus niet uit elkaar. Ik doe er meestal steeds een beetje bij totdat het allemaal goed gaat plakken als je het aan het mengen bent) Alles goed door elkaar kneden totdat het goed plakt en dan hamburgers van maken. Jum! Zag trouwens iemand die er gerookte paprikapoeder doorheen doet, dat ga ik volgende keer ook proberen
Ik maak ze tegenwoordig zelf klaar met rundergehakt of nóg lekkerder half lam/half rundergehakt. En dan zelf kruiden erbij. (Ik doe dan worchestersaus/tabasco/uitjes/zout). En dan op een ciabatta,bacon/sla/blauw schimmel kaas erbij en echt voor mij is dat de ultime burger