Ben al een beetje aan het najaarshoppen geslagen. Heb nu 2 leuke jurkjes met lange mouw gekocht, maar wat is nu 'in' om er straks onder aan te doen? Voorheen droeg ik hoge laarzen, daarna enkellaarsjes, maar hmmm weet niet of dat nog wel leuk is eigenlijk. Pumps hou ik niet van en sneakers vind ik totaal niet passen....tja wat dan? Zijn overigens nette jurkjes maar zeker niet te netjes!
Laarzen kan wel maar alleen met een donkere panty. Hetzelfde geldt voor korte laarsjes eigenlijk. Vind ik dan hè
Ik heb ook al veel jurkjes besteld voor herfst/winter. En ook hoge laarzen. Ik heb stevige benen in verhouding waardoor enkellaarsjes er echt niet uit zien bij mij.. Ik draag de laarzen met een donkere panty of een soort dikke pantystof achtige legging.
Ik vind alles kunnen, ligt er alleen aan voor welke style je wilt gaan. Ik draag jurken juist alleen met (alle soorten) laarzen en sneakers, maar hou van 'stoer' en idd met donkere panty. Alles kan en mag nu juist.
Dan denk ik toch dat ik maar weer hoge zwarte laarzen ga scoren .. Vroeg me af of dat helemaal 'uit' was, maar valt dus mee, leuk!
Ja hangt echt af wat voor jurkje het is. Ik vind persoonlijke over de knie laarzen oid niet mooi. Enkellaarsjes vind ik erg mooi! Ook idd mooi bij een jurk