hai ik vroeg me af, wat voor liedjes zingen jullie? en hoe gaan ze dan? ik kom niet verder dan slaap kindje slaap
Olifantje in het bos 2 handen op de tafel Klap eens in je handen In de maneschijn Op een houten bruggetje Visje, visje, Dit zijn mij wangetjes Helikopter Een koetje en een kalfje Uhhh zo kan ik nog wel even door gaan Misschien even googlen? of op Youtube kijken?
In een klein stationnetje ik zag 2 beren in het bos daar staat een huisje op een grote paddestoel 2 handjes op de tafel altijd is kortjakje ziek papegaai is ziek olifantjes en nog vele meer, hier wel een uitgebreid repertoire en kleine meid zingt al vele mee
koop een simpele cd, waar de meest voorkomende liedjes opstaan. ik werk zelf op een kinderdagverblijf, we hebben daar zelf cd's gemaakt en die verkopen we aan ouders, zodat zij ook weten wat wij weer zingen.
Je hebt een cd... liedjes met een hoepeltje erom. Daar staan de meest bekende kinderliedjes op! Ik zing ook bovenstaand repertoir heel veel. Ik voeg er nog wel 1 aan toe... Schaapje schaapje heb je witte wol!
weet niet of je een kruitvat klanten kaart heb.daar kan je van je punten een boekjebestellen me kinderliedjes en versjes me dochtertje vindt die heel leuk en komt er geregelt mee aan gelopen.maar ik ken inmiddels de liedjes uit me hoofd.en inderdaad er zijn zat cd te koop met bekende liedjes
Hoofd schouders knie en teen Berend botje ging uit varen We maken een kringetje rije rijen rijen in een wagentje hoedje v papier
Zage zage (wiede wiede wage) Varen varen (over de baren) Alle eendjes zwemmen in het water Slaap kindje slaap
haha das ook wel wat voor mij, ik kom niet verder dan 'klap eens in je handjes" blijkt dat ik die nog verkeerd doe ook... De rest wat ik zing is zelfverzonnen en slaat helemaal nergens op, ik troost me met de gedachte dat ze me nog niet begrijpt
Cd : bijt ie in je bil Is een cd met de meest voorkomende liedjes die op kdv worden gezongen. Leuke cd en bij bol.com te kopen.