Hallo, Wat voor snoepjes/dropjes of wat dan ook zijn geschikt voor een bijna 3 jarig kind? Ons zoontje hoest heel veel en dan is het toch goed om dropjes te eten voor het slikken? Maar wat kan ik dan nu mijn zoontje geven? Ik ben bang dat hij dropjes zo doorslikt? Hij krijgt hier eigenlijk als 'snoep' alleen maar rozijntjes en/of smarties en soms van die spekjes. Maar wat voor zuigdropjes of wat dan ook kan ik aan mijn zoontje geven? Groetjes, Hanna
Hier zijn ze iets jonger, maar ik geef geen dropjes. Voor het verzachten van de keel geef ik thijmsiroop, of een lepeltje honing (met thee erbij)
O ja, lepeltje honing is natuurlijk ook een idee! Hij is natuurlijk geen baby meer die geen honing mag eten.
Ik geef de hoestdruppels van VSM. Werken hier prima. Geen dropjes inderdaad. Volgens mij zou ze die zo doorslikken zonder kauwen of zuigen...
Prima! Honingthijmsiroop is ook lekker hoor! Maar het gaat om het slikken tegen die droge keel/kriebelhoest. Je kan dus net zo goed appelstukjes, mandarijnpartjes of rozijntjes geven ofzo. En veel laten drinken.