Kinderlogica

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

mijn zoontje was vanmorgen weer lekker bijdehand ;)

Ik maakte hem wakker voor zijn eerste dag school na de vakantie dus hij kijkt me echt zo aan 0_o
    hij zegt '' mam wat doe je ? ''
    Ik: Ik kom je wakker maken lieverd, we moeten zo naar school
    Hij: Pff aub zeg ga douchen ofzo ik kom volgende week wel, de school loopt niet weg hoor....

En hij draait zich zo om ....

Hahahahah ik piste in me broek. Uiteindelijk toch nog even lekker gegeten in de tuin en toen maar naar school :D

2. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

mijn zoontje van de week.
    de man van ....is ..........,ik zo nee schat dit zijn twee vrouwen die verliefd zijn en samen wonen.dit gaat ook.
    hij snapte er niks van.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    We reden laatst naar een rotonde toe, en een auto wou er voor langs(waarschijnlijk sloeg de auto hem af)

dus ik zeg, waar wacht hij nou op dan.
    Mijn dochter (4jaar) Ik denk op mooi weer of zo!

Was echt grappig!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Daniël, papa morgen varen?
    *nee, broertje maken

:D sorry knul, dat gebeurd dit jaar waarschijnlijk niet meer

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Haha geweldig

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Geweldig! En ontzettend waar! De beste manier om hem aan het slapen te krijgen waarschijnlijk, is even herinneren aan de droom-tv?

7. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

een tijd geleden stond ik op de kamer van mijn zoontje van 7 t rolluik dicht te maken en moest bukken om t te doen.
    ik had een bruine fleece broek aan,en mijn zoontje begint toch opeens erg te huilen,toen hij de kamer in kwam.
    hij dacht dat ik een echte beer was ,hij was helemaal in paniek en heeft half uur gehuild van de schrik.
    ik maar denken ,heb ik nou echt zo dikke kont haha.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn neefje van toen 3 jaar.....Was aan het spelen tot hij opeens het volgende zei.
    Hij zei:" mama, mijn kont zit vast!"
    Mijn zusje begreep het niet en haar zoontje zei het nogmaals.

Wat bleek?
    Zijn onderbroek zat niet goed.

:D

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Whahahaha heb helemaal blauw gelegen! Wat een geweldige verhalen!! Oh tranen in mn ogen staan, man heb in tijden niet zo gelachen!

Hier weet ik de helft al niet meer, bij R. ga ik t opschrijven das echt zonde!! Weet nog wel heel goed dat we een keertje een broodje gingen eten bij de hema, toen was D. een jaar of drie. We zater daar op de tribune(of hoe noem je dat, zon verhoging met tafeltjes en stoeltjes) en hij zette zijn ellebogen op het hekje en zijn handjes onder zijn kin. Bleeeeeef maar kijken.. Ik zo, lieverd dat is niet zo netjes, ga maar even eten.. Bleef kijken, draait zich om naar mij. Maar mam, wát is dát!? Ik kijk, zit daar een mevrouw met een soort catsuit in drie maten te klein, teigerprintje en hooggeblondeert iets weg te werken. Ohh ik moest zo lachen:):)

Heb ook weleens gehad dat er een man in een rolstoel langskwam toen D. bijna niet meer in de kinderwagen mocht(luie donder wil er nogsteeds wel in met zijn negen jaar..), was hij ook een jaar of drie. Hij kijkt naar die man, zoooooooooooo JIJ boft! Jij mag nogsteeds in een kinderwagen!!!!

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Kinderen kijken televisie.
    Zien een man voorbij komen.

Kind 1: Kijk deze meneer, hij is ook baby geweest he?
    Kind 2: Ja ik heb het gezien, dat hij een baby was.
    Kind 1: Waar dan?
    Kind 2: Op facebook.

Iets in die richting, ik lag blauw.
    Kinderen gaan met de tijd mee.
    Zijn beide net 4 overigens.

11. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Whahahahahahahha geweldig !

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh wacht, nog een van mijn broer! Ik kom op dreef!! Laatste dan ga ik koken.

Toen ik een jaar of vijf was, jongste broer dus een jaar of 9, zaten we met zn allen aan tafel te eten(avondeten, spagetti). Heb in totaal twee broers en een zusje, gezellige boel dus. Mijn moeder had een nieuwe vriend, meneer had nogal een kort lontje.. Dus wij eten, iemand zei iets verkeerd en hij gooit zó een heel bord met spagetti (jaja, mét tomatensaus..) tegen de muur. Wij schrokken eigenlijk best wel, broerlief niet. Hij kijkt naar de muur: "nou, jij hebt wat op te ruimen he" en eet zo verder..:D:D:p

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hij had in ieder wel goed naar je moeder geluisterd :D

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik werkte vroeger in een supermarkt. Was een moeder met een meisje aan het winkelen, het meisje deed iets wat niet mocht en moest bij haar moeder komen.... dat deed ze dus niet. Ze keek haar moeder even heel uitdagend aan en rende toen keihard de winkel door, schreeuwend AAAAHHH REN VOOR JE LEVEN!!! haha wij lagen in een deuk en haar moeder kon haar lachen ook met moeite inhouden!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nog een paar

Bij mijn vader op het werk werkt een man die echt een diepzwarte huidskleur heeft, komt er een keer een vader met zijn zoontje binnen, zoontje kijkt vol ontzag naar die man en roept vervolgens naar zijn vader "pap, kijk, zwarte piet werkt hier"

Mijn zwager is timmerman en hij was rond sinterklaas bezig om een dakkapel te plaatsen, het gat in het dak zat er al en ze hadden er voor de nacht een zeil overheen gespannen.
    Jongetje wat daar woont helemaal verdrietig, hij was doodsbang dat Sinterklaas nu in dat gat zou vallen... dus heeft mijn zwager maar even wat vlaggetjes rond het gat neergezet. Toen was het voor het jongetje weer goed :D

16. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik wilde laatst een parkeerhaven uitrijden maar ik steek eerst nog even naar achteren tegen een stoepje aan. Hoor ik zo vanaf de achterbank: "auto boem"!

De week erna hoefde ik de auto maar in zijn achteruit te zetten om in te parkeren of Simone begon al: "boem!". Fijn als je dochter zoveel vertrouwen in je heeft :)

17. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Onze dochter is niet bepaaald een ochtendmens, ze moet echt even wakker worden en met rust gelaten worden als ze net uit bed komt.

Vanochtend ging ze naar het kdv en ik zei dat ze een beetje op moest schieten, zegt ze "nou mama, rustig aan hoor, ik moet nog even een beetje uitwakkeren". :):D Tsja, wat heb ik daar nou tegen in te brengen :)

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    :D lol!

19. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Geweldige topic! :D

Een paar weken terug ben ik met de kinderen naar Schiphol geweest om naar de vliegtuigen te kijken. Koen (4) was zo onder de indruk dat hij zelf ook een keertje wil gaan vliegen.

Aan hem uitgelegd dat we net op vakantie waren geweest en dat we nu geen geld meer hebben om nog een keer te gaan. Vertelt dat we eerst moeten sparen en als we dat gedaan hebben, konden we gaan vliegen.

De volgende ochtend komt hij onze slaapkamer binnen en gaat hij naast me in bed liggen en zegt hij op een heel zoet toontje: "Mama, zullen we vandaag gaan sparen?"

:D:D

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Heb echt zo hard moeten lachen dat mijn man zoiets had van huh?:( Ik vind m geweldig!

Laatst waren we uitnodigingen aan t schrijven voor Ryan's verjaardag, hij mocht de postzegels plakken, bijhet aanzien van Beatrix zegt ie: oh brrr enge vrouw zeg

Hahaha moest zooo lachen

Deel Deze Pagina