ik heb een samsung jet maar kan er ineens niet meer mee bellen krijg als ik iemand bel meteen in beeld alleen nood op roepen. verbinding is wel gewoon goed..iemand enig idee hoe ik het weer normaal krijg?
Hoe lang heb je hem al?? Mijn man heeft die ook en die is op het punt(na 2jaar) Om het ding voor de muur te smijten. Krijgt alleen nog maar nummers te zien ipv namen bij oproepen/berichten en nog meer van dat soort fratsen.
Heb ook een jet en die van mij doet dat alleen thuis. Als ik iemand bel valt de verbinding weg en moet op de bank staan met mobiel tegen het plafond aan om een sms te versturen. Zodra ik buiten ben doet ie het wel. Hier nog 2 maanden lijden en dan mag ik een nieuwe uitzoeken...ben dat ding inmiddels zo enorm zat :x Als ik mn sim in een andere tel doe dan doet die het wel. Dus zal toch wel aan de telefoon liggen.
dat heeft je foon inderdaad geen goed contact met je simkaart denk ik. Hier ook wel eens gehad. Even eruit halen, beetje oppoetsen en er weer in doen.
ik heb een samsung ace hier hetzelfde probleem, kon wel 100 keer mijn simkaart eruit halen en peotsen maar mooi niet dat het hielp. ik ben bij de t mobile winkel geweest en hun dachten dat het kwam omdat ik een micro simkaart had. dus een gewone gekregen. ook dit was niet het geval. ik weer terug en kreeg het advies om naar de t mobile site te gaan en de fabrieksinstellingen te downloaden en te instaleren. dit gedaan en ik heb er geen last meer van. succes. ps welke provider heb je?
heb ook al mijn simkaart er uit gehaald en schoon gemaakt en in een andere mobiel geprobeerd daar deed die het wel gewoon dus ligt gewoon aan de telefoon.. heb hem nu een jaar en ben blij als ik weer een andere heb vind dit een rot ding in begin deed het beeldscherm ook echt niks meer die is dus dus al keer vervangen heb vodafone als provider