zal ik ff doen!!!! vind ze vast leuk! vlgs mij denkt ze dat we heeeeeeeeeel veel mekaar zien ofzo haha want ze vraagt altijd naar jouw als ik er ben! (ik zeg dan niks hoor!!!)
De vorderingen in onze keuken gaan goed , alleen zitten er nu wat meer gaten in pff . Door dat we de planken die er nog zaten niet met onze boor er af kregen moest met de hamer . Donderdag roodboet halen . Wat we vandaag in de keuken heb gedaan ! de planken op plavon er nog afgehaald [manlief dan] ik de balkondeur en raam kozijnen geschuurd en de wanden schoongemaakt . Manlief kreeg een plank op zijn hand maar ging gelukkig goed. Donderdag gaan we weer verder ben er voor vandaag flauw van.
Heeee jij, klusvrouw! Jullie gaan lekker. Als jullie klaar zijn mag je hier wel verder. Trouwens, je mag laat thuiskomen, hoor. Als je beloofd om enorm te hebben genoten.
ja klopt , heeft ze het wel eens over gehad. maar eigenlijk reageer ik daar niet zo op. vind dat niet zo prettig , omdat zo ''buiten jullie om'' te doen snappie?? plus daarbij is het een client van me. Toch miss net wat anders om zo prive te praten. maar ze leeft echt enorm mee! super lief!!! owja en natuurlijk de hartelijke groeten terug! vond ze hartstikke leuk!
Zo zo, Bobbientje de Bouwer, goed bezig! Misschien stel ik een hele rare vraag, maar wat is Roodboet? Nooit van gehoord. Succes weer morgen! x
Ik denk dat marnat wat roodband gaat halen. Daar kan je je muren mee stucen. Zit hier ook al op een paar muren namelijk. Maar Marnat is inderdaad lekker op dreef als ik het zo lees.
Brabbel@ lol Bobbientje de Bouwer,grapjas ben je ook he. Zoal zonnetje al zegt is het roodband voor de gaten dicht smeren, ik was er even niet helemaal bij. Timon@ Nee kom je niet helpen manlief en ik moeten het ook alleen doen! dat lukt jou en je mannetje ook wel hhi. Ella@ Compliment hoe je dat doet met die mevrouw , idd het is jou cliënt. Dankje daar voor . Zo word soms wel door mijn schoonouders op de hoogte gehouden, maar er valt niets meer over te zeggen , en komen geen behandelingen of wat ook meer . Wij zijn zeker goed bezig vinden jullie wel leuk he ! op de achtergrond toe kijken in plaats van komen helpen . Gister een hele gezellige dag in Enschede gehad was wel vermoeiend met de trein 5 uur rijden we waren om ongeveer 1 uur weer thuis pff , meteen naar bed gegaan na we onze lieve kat een hele dikke knuf hebben gegeven. Nu zo met de keuken verder wanden schoonmaken enz. En natuurlijk onder weg kleine wondertjes gezien slik ow het blijft moeilijk hoor meiden. Als we dikke buiken zien knaagt en komt ons verdriet nog altijd naar boven, en zijn we even niet meer de vrolijke marnat en man.
Ben niet grapjes, heb mn lolbroek aan vandaag Wist trouwens ook niet wat roodband was, dus ik heb sowieso iets geleerd vandaag. En t verdriet kan ook niet zomaar weg zijn, dat heeft tijd nodig. Hoe lang kan niemand zeggen, maar t is gewoon verdomde moeilijk, dat zeker! Geef daarom katje nog een extra knuffel, en geniet lekker van jullie lieve poezebeest. Suc6 vandaag, zet m op.
logisch toch marnat! tis ook zo moeilijk..... geeft helemaal niets dat verdriet.... en is ook heel normaal hoor! tuurlijk praat ik niet over jullie met een client van me!!! ze zit wel eens te vissen , maar hou me dan altijd heel dom.... zo van ''ooo dat wist ik niet? nee daar weet ik niets van af'' haha ach ze moet het jullie dan zelf maar vragen hoor! vind dat echt wat vervelend om daar met haar over te hebben. hihi idd jullie zijn super goed bezig!!!!
Ik denk dat het altijd moeilijk blijft om kleine wondertjes te zijn. De scherpe kantjes zullen van het verdriet afgaan, maar zal altijd wel een beetje blijven. Heb ik tenminste weleens gelezen. Ik kom jou helpen als jullie ons komen helpen. Hier namelijk ook nogsteeds bezig met klussen.
Jeetje ik zit met ongeloof jouw bericht te lezen. wat vreselijk voor jullie. En na 13 jaren is het voor jullie ook ontzettend moeilijk om nu stop te zeggen. Echt afschuwelijk moet dit voor jullie zijn. Jullie zijn wel een keer zwanger geweest.....hebben jullie een miskraam gekregen bij toeval of heeft dit met jullie onverklaarbare onvruchtbaarheid te maken? Ik wil je nog ff iets vertellen.......mijn collega heeft 3 icsi behandelingen gehad en allen mislukt. ze hadden het hier al opgegeven en ze moest er mee leren leven. Ikhoorde heel veel positieve berichten uit Dusseldorf en vertelde haar dit. ze wilden toch nog 1 poging wagen in DD en ik zal je vertellen..........ze is zwanger!!! De artsen werken daar heel anders dan hier in Nederland. Misschien mag het nog een optie voor jullie zijn? Ik wens jullie enorm veel sterkte. Het is toch een rouwproces voor jullie. Ik vind het echt heel erg. groetjes mamsie
Dankje meis voor je lieve woorden doet een mens goed. En idd we zijn 1 keer zwanger geweest van een tweeling maar helaas een mk. en dat was door een icsi behandeling. En ja klopt je hoort wel vaker dat na het opgeven van je grootste wens je spontaan zwanger raakt. Maar daar geloof ik naar zoveel jaar niet meer in, want dan had dat al moeten gebeuren we hebben het wel eens eerder opgegeven. En dd is ons zonder auto te ver weg en ook gen optie. En draagmoeder voelen we ook niets voor we willen een kindje van ons zelf maar helaas. Mis dat we nog gaan over wegen voor pleeg ouder maar nu nog even niet. Het is nog even te pijnlijk dat we uiteindelijk alleen moeten blijven. Als we zwangeren zien moeten we nog te veel slikken en huilen . ja het gaat zo maar niet over mis wel nooit slijten mis wel maar verder .......
Brabbel@ Mijn vader komt morgen helpen want anders zitten we de hele vakantie er mee en daar heb ik geen zin in. + dat ik dan nog de hele laatste week met huishouden bezig ben ook geen zin in. Als het nog mooi weer word wil ik nog weg kunnen. Timon@ Mis dat we een foto maken .
Updateje keuken op knappen! en hoe het met ons gaat! Het gaat prima nog 1 keer de wanden die geel waren verven doet manlief straks als ie terug is . We hebben tussen door ook even andere zorgen , die ik liever voor me zelf even hou . Jullie hoeven je geen zorgen maken over ons. Het gaat met ons goed. Ik mocht het niet doen ik ben met wassen bezig en ga koken straks. En ben een beetje aan het ruimen . En morgen gaan we laminaat uitzoeken ow wat ben ik blij bijna klaar ! We hebben nog steeds niet ver gefietst baha het weer doet er echt niet aan mee . Het is vandaag koud brr . We hebben opmoment niet eens tijd om aan onze kinderloosheid te denken pff druk druk. De muren zijn klaar jaaaaa!!! knuffie voor iedereen!
Dat je nu lekker bezig bent, je gedachten verzetten, vooruit kijken en dus het huis gezellig maken is ook een vorm van verwerking. Eentje waar je nog lang van gaat genieten. (Hopelijk komt dit niet verrot over) Morgen lijkt een zonnige, bijna zomerse dag te worden en dan gaan jullie laminaat uitzoeken ipv fietsen. Niet handig gepland. De 3e echo morgen. Erg benieuwd of mijn bms en ei flink zijn gegroeid. Ha, manlief komt op zijn ronkende fiets thuis.
Bij jou mooi weer zeker hier was het vandaag brrrrrrrrrr koud. Ik moet dat eerst zien. Nee meis komt niet verrot over hoor , ik snap je heel goed. Idd het is een verwerking om mijn huis weer gezelig en knus te maken. Alles gaat op de schop zeg maar . We zagen vandaag dat binnenkomt halletje plafon ook moest maar die pakken we later wel mee als we de kamer doen of zo. Dit geeft ook rust moet ik zeggen hoor ik voel me nu al een stuk beter nu de keuken weer toonbaar is. Fietsen komt wel , keuken klaar vind ik nu even belangrijker wil er in ons werk dagen niet mee zitten. Timon als ik en manlief niet van een wondertje mogen genieten dan maar van ons huis , en elkaar! Ik bekijk het nu positief geen wondertje dan gaan we voor een positief in gevuld leven zoals wij willen. En wat een ander daar van zegt of vind zal mij een zorg zijn. Het klink nu net of ik het al verwerkt heb maar dat is niet helemaal waar hoor. Maar er steeds bij stil staan is ook niet goed.