Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daar heb je gelijk in. Op een gegeven moment kan je de rommel niet meer zien en moet het ook af raken. Heerlijk in een nieuwe keuken koken, ervan genieten. Zeker na een werkdag is dat erg prettig.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ oeps vergeet ik helemaal op jou te reageren succes morgen zal aan je denken knuffie , en idd op naar een mooie dikke bms.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ idd op een gegeven moment was mijn hooft vol met troep kinderwens in duigen enz en mijn huis was niet naar wens.
    en daar hadden we al heel lang ergernis aan.
    Maar de wens stond toen nog te veel voorop.
    En nu niet meer , en hebben daarom ook gekozen hier voorlopig te blijven wonen.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als je dan toch blijft zitten waar je zit dan maar erg gezellig en helemaal naar zin maken.

Vandaag geslaagd voor laminaat?

Nou, vandaag de 3e echo gehad. Helaas hebben mijn bms en ei niet naar me geluisterd, want het was gelijk aan eergisteren (5 en 14 mm). Afspraak gemaakt voor morgen, maar ik werd vanmiddag gebeld dat het een dagje later zal zijn. Nu heb ik een klein beetje angst dat ik over de piek heen zal gaan en als ze dat te laat constateren deze ronde over zal zijn.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ idd geslaagt voor laminaat! morgen gaan we het leggen.
    Als jij bv nu hier vanavond wilde komen had ik gezegt nee , want de koelkast laat ik het zo zeggen de keuken staat in de kamer .
    Op het fornuis na en vaat en wasmachine :)
    Maar het word heel mooi, ben nu ook bekaf doe nu niets meer.
    ja eten en spelletje achter de pc .

Meis wat rot dat het niet groeit ! hoop dat het overmorgen er beter uit ziet lieverd.
    Maak je er niet te druk over ik weet dat dat moeilijk is.
    Maar mijn eitjes waren ook groter en ik moest ook een keer een dag later komen , was het ook beter.

De positieve en energie die marnat nu heeft stuurt ze nu ook wat van naar jou op !
    En wil graag dat je niet met de pakken neer gaat zitten ! mocht ik ook niet van jou.
    En zolang je een kans hebt grijp ze he! en hou een beetje hoop.
    Ik heb geen kans meer.
    Knuf

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahhaha, dan is het maar goed dat je geen visite krijg. Heerlijk dat je bent geslaagd voor het laminaat en dat het morgen al gelegd gaat worden.

Lieverd, ik geef de hoop niet op. Toch neem ik jouw positieve energie graag erbij.;) Ik had gehoopt dat alles was gegroeid en ik vrijdag/zaterdag de tp zou hebben. Mijn ei moet nog wat meer hebben, naar 16 mm en mijn bms het liefst naar 7 mm. Terugkijkend naar vorig jaar had ik mijn ovu in juli op cd 12 (erg vroeg) en in augustus op cd 14 of 15. Ik heb een cyclus van ong. 27 dagen. Nu vrijdag is het cd 15...

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Even weer een berichtje van mij!

Hoe vergaat het ons de laatste tijd!
    Niet zo heel goed , we hebben geen fijne vakantie gehad helaas.
    Heel druk en geen rust , veel bezig geweest met ouders en de keuken [die is wel klaar moet alleen nog inrichten en wat kasten schoon]
    Ik moet het toch wel even kwijt wou het niet maar het zit me hoog.

even in het kort.
    Mijn schoonmoeder werd in begin van onze vakantie niet goed ze viel flauw , ze Moest daar na voor onderzoeken naar het ziekenhuis.
    We zijn veel mee geweest.
    Ze vinden het ook heel erg dat we geen rust en fijne vakantie hebben gehad.
    Maar je laat ze ook niet links liggen anders om zijn ze er ook voor ons als er wat is.
    Het gaat nu redelijk afwachten wat de onderzoeken uit wijzen.

We zijn kapot volgend jaar ben ik echt weg blijf echt niet nog een keer hier ! dat trekken we niet nog eens.

Gister zijn we met hun auto lekker een dag wezen winkelen in assen en nieuwe sportschoenen voor mij gekocht en een hals bandje met belletje voor onze kat.[ die krijgt nu alles ]
    Manlief moet ook nog nieuw sportschoenen maar konden ze nog niet vinden.
    Daarna zijn we nog wat rond gaan rijden en ergens lekker uit eten geweest ! was heel gezellig .
    Vandaag gaan we ook even weg , we mogen de auto hebben zij gaan toch niet weg zijden ze .
    Zolief

We brakken gister ondanks de gezellige dag even samen het werd ons even te veel.
    We merkten dat we toch niet goed de wens verwerken het zit toch nog te diep.
    Hebben daarna samen leuke film gekeken de smurfen was heel leuk gelachen .
    We zijn moe maar helaas morgen wel weer werken pff .

Tranen in mijn ogen.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Och Marnat...wat een ellende allemaal weer. En dat terwijl jullie eigenlijk wel een rustige vakantie konden gebruiken. Het zit jullie ook echt niet mee....:(

Goed dat jullie er toch nog even op uit zijn geweest met de auto.

En ook goed dat jullie het verdriet van jullie onvervulde kinderwens wel goed samen kunnen bespreken. En er daarna toch weer iets gezelligs van proberen te maken (filmpje etc.).

Overigens....:):) Ik zou jullie nog Freya Magazines toesturen. Zal ik deze week echt even doen. Moet nog steeds achter een grote enveloppe aan namelijk.

Dikke knuffel vanuit Assen (waar het nu onweert, blegh..., vind ik vreselijk...ben er bang voor namelijk).

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieve Marnat,
    wat een ellende allemaal zeg. En het niet goed kunnen verwerken is logisch met zoveel andere dingen aan jullie hoofd. Ik hoop voor jullie dat er even een rustige tijd aanbreekt en dat jullie het samen kunnen verwerken. Het is allemaal nog zo vers meid. 13 jaar 'vechten voor een wondertje' is niet niks. Dat heb je niet in een paar maanden achter je gelaten.
    Heel veel sterkte en even een heeeeeeeeele dikke knuffel van mij.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Het zit ons idd niet mee , er waarom !! geen idee wist ik het maar.
    De tijdschriften komen vanzelf meis we hebben toch nog geen tijd er voor.
    We hadden ook wel bij jullie langs gekund we waren toch in assen :D
    hadden alleen het adres niet bij ons wel tel .

Is ook fijn dat we er samen over kunnen praten manlief merkt ook dat de stres meer los komt en voelt zich ook steeds fijner als ik er over heeft gehad.
    Bedankt lieverd hoe gaat het bij jullie? en met de kleine boef?

Zeehondje@ Het verwerken gaat zo idd niet zo als het moet heel langzaam.
    Wij hopen ook dat er een rustige tijd komt .

We hebben vandaag weer een stuk met de auto gereden naar roden daar was radio nl zomertoer en onze Jannes we zijn met hem op de foto geweest eindelijk gelukt joepie.
    Was ook heel gezellig wel warm en benauwt.
    De auto weer terug gebracht ze moeten morgen weer naar het ziekenhuis.
    En wij weer werken baha .

Behappy ik moet ook niks van onweer hebben hoor brrr .

11. dikke knuffel meid

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marieke@ Dankje lieverd jij ook een dikke knuf terug.
    Al op of vakantie gehad / geweest? trek jij het nog lieverd valt niet mee dat je ook nog lang wachten pff .
    Je mag me altijd pbb en he dat weet je .

13. dank je meid :D ik weet je te vinden, andersom ook he!
    ik heb vrijdag vakantie gekregen, nu lekker 2 weekjes leuke dingen doen. afgelopen maand weer voor t eerst sinds maaaaanden echt geklust.. nu voel ik natuurlijk weer van alles.. maar hoe vaak ik mezelf al niet voor de gek heb gehouden. ik hoop alleen dat mn ongesteldheid dan maar vlot komt deze maand zodat we verder kunnen met behandelen..
    xxx

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #234 Marnat, 21 aug 2011
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
    Mariska@ Zeker weet ik je ook te vinden.:Dals het hier even weer wat rustiger is en ik wat kwijt moet hoor je van me .
    Ow meis heerlijk even twee week rust ik hoop dat jij een mooiere en rustiger vakantie hebt als wij.
    En ja dat ken ik als goed geklust heb dat je veel gekke dingen voelt.
    Had ik eerlijk gezegt deze ronde ook , maar helaas wel overtijd maar geen wondertje.
    Heb me nu voor genomen niet weer stiekum op een banner mijn cyclus bij te houden.
    voel dat dat nog wel lastig is hoor.
    Maar ongi mag wel weer weg gaan pff 4 dagen nu .

Fijne vakantie lieverd en idd geniet van de dingen om je heen!
    Doet goed hoor geloof me.
    Ondanks een slechte vakantie van ons , hebben we wel van de dingen die we wel konden doen genoten.

15. mja vreselijk is dat he als je zon vakantie hebt, ik heb t ook een paar keer gehad dat er in onze vakantie wat gebeurde, of er was iets met de oom van mn vriend, of we waren zelf ziek, of mn opa overleed.. elke keer wel iets waardoor we niet van onze vakantie konden genieten. afgelopen mei zijn we een weekje naar zwitserland geweest en dat was gelukkig echt toppie!
    nu gewoon lekker dagjes weg, kleine van vrienden van ons een dagje meenemen.. heerlijk...

hoe vaak ik wel niet heb gehad dat ik van alles voelde en toch weer bedrogen uit kwam... ik heb ook al een hele tijd geen banner meer. word er zelf gek van.
    momenteel omdat ik van alles voel en vandaag op dag 28 zit wil ik van de week er wel een testje tegenaan gooien. ik heb liever dat ik snel zie dat ie negatief is zodat ik dan weer verder kan als dat ik nog daglang van alles denk te voelen wat er niet is.. of iig niet daarvan is.. misschien in sommige ogen raar .. maar ik word daar dan rustiger van als ik een negatieve test zie.. liever natuurlijk een positieve haha maar wil liever zekerheid dan onzekerheid..

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marieke@ Ik gun je een goed vakantie hoop dan ook dat iedereen in jou omgeven dat ook doet!en geen rare dingen gebeuren.
    En geniet hoe zwaar ook van de kleine van je vrienden.
    Een posi test zie ik ook liever maar een nega test is ook fijn kun je verder met je dingen die je wil doen. en verder als je nog kansen hebt idd.
    banner wil ik niet hebben , maar stiekum keek ik wel .
    Maar wil nu sterk zijn om niet te kijken en gewoon te genieten van andere dingen zonder over mijn cyclus na te denken. pff vraag me af of ik sterk genoeg ben nu al.
    manlief vanavond maar even verleiden hihi. massage of zo hihi.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoe het gaat met mijn schoonmoeder.
    krijgt allemaal onderzoeken na aan leiding 2 keer flauw vallen dit jaar.
    Vandaag al wat uitslagen binnen .
    Staal tabletten voor bloedarmoede . suiker was nu goed 4, nog iets .
    Longen zat te weinig zuurstof.
    En waarschijnlijk heeft ze een vleesboom gyn gaat binnenkort er naar kijken.
    We moesten samen lachen , omdat ik ook een vleesboom heb gehad.
    Tot nu toe nog geen verontrustende dingen.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Marnat, hoe is het met jou, jullie en je schoonmoeder?

Hier een update:
    Vanmorgen rond 10.30 belde het lab met de mededeling dat een 8 cellige emmy voor ons klaar lag. Ze hebben wel de 2 andere eskimo's moeten ontdooien en die waren niet goed gegaan. Ze hanteren een verslechtering van minimaal 75% en die 2 zaten op minder dan 50%. Deze topper is 8 cellig gebleven.:D
    Manlief is geschrokken dat 2 eskimo's niet goed zijn gegaan. Hij had het niet verwacht en was de rest van de dag van slag.
    Vanmiddag op tijd aanwezig en we konden gelijk doorlopen. Hup, in de stoel en de eendebek erin. De fa was bezig om het flexibel slangetje met onze emmy erin te krijgen, maar dat lukte niet. Een andere arts werd erbij geroepen om mijn bmmond verder te openen. De fa die dat de allereerste keer had gedaan kwam erbij en met een plastic staafje was het eigenlijk zo gepiept. Het was even flink gevoelig. Toen weer het flexibel slangetje met emmy erin en het was klaar. Het was wel even het gevoel van poppenkast kijken. ;)
    Ik heb nog wel een beetje apart gevoel in de onderbuik en schuif het maar op bovenstaande.

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Timon wat ontzettend spannend!!!!!!!
    ik ga heel hard voor jullie duimen!!!

Marnat , dat zou wat zijn als je schoonmoeder een vleesboom heeft. Fijn dat het naar omstandigheden redelijk goed gaat!
    En hoe gaat het verder met jouw? Heb je nog vakantie?

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Duim voor je meis.
    Schoonmoeder gaat aardig goed op moment.

Hoe gaat het met ons!
    Eerste werk week zit er weer op pff was best zwaar.
    Hier dacht ik de kinderloosheid al aardig onder controlle te hebben ,
    Maar dat is toch niet helemaal waar slik.
    huil toch nog geregeld en heel moe.
    Betrapte me er vandaag tijdens het winkelen ook weer op , naar zwangeren te kijken.
    Manlief vandaag ook nieuwe sport schoenen zo kunnen we samen er eerst weer tegen .
    Deze week verder mijn huisje weer netjes schoongemaakt met meer aandacht.
    En onze kleding kast ook weer keurig , dat was allemaal maar gooi er maar in we vinden het wel weer gedrag!
    En zo van kan ons niets schelen hoe het er uit ziet.
    Maar heb me herpakt en nu de boel weer keurig voor elkaar .
    Morgen gaan we samen weer verder dingen op order brengen .
    we hebben samen ook goede gesprekken , maar ook nog wel eens niet , vandaag had ik en hij ook even een huil moment door de vermoeit heid denken we.
    Maar nu weer goed .
    We gaan er nu voor samen om alles thuis ook netjes en schoon te houden. Het was echt ook niet meer prettig te wonen zo.
    Keuken is mooi nu alleen nog een plak halen zodat apparatuur ook weer een een mooie plek krijgen.
    de woonkamer wachten we nog even mee hebben we nog geen puf toe.

Met ups en downs hier trekken we ons er door heen.

Deel Deze Pagina