Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Marnat, mooi geschreven. Een dikke knuffel!!!!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ChocoChick@ Dankje meis lief van even een berichtje.
    Ik schreef het vanmiddag zo maar uit mijn hooft op.
    Het scheelt dat je moet typen achter de pc en praat:D
    knuf

Timon@ Dankje lieverd trek jij het nog lieverd?knuf
    ,Flippo123,Chillin@ Jullie kunnen er wel samen mee eens zijn dat ik een topper ben! Ik zou zeggen hou dat zo .

Flippo@ Lieverd het niet mijn bedoeling dat jij ook moet huilen hoor! knuf

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat mooi opgeschreven. Ik ben trots op je/jullie hoor.
    Het is logisch dat het zo'n pijn doet en het verwerken in stukjes is.

Hier alles goed, heb 2 weken geleden weer controle gehad en gelukkig ziet van binnen alles er goed uit. Nog steeds endometriose vrij. Omdat we de cryo's nog niet willen gebruiken ben ik wel van de lucrin afgehaald. Voor het eerst in 6 jaar ben ik weer op de pil gezet. Hoe tegenstrijdig wil je het hebben. Maar de pil is belangrijk en ik mag geen stopweek inlassen. Ik blijf nu de pil dus continue doorslikken.

Het gekke is nu er weer de normale hormonen bij komen zijn de opvliegers spontaan verdwenen en ik slaap weer normaal. Aankomende woensdag is het 2 weken geleden dat ik een uitstrijkje heb laten maken (oproep bevolkingsregister) en de uitslag duurt nog circa een week. Ik maak me er dus wel nerveus om. Een vriendinnetje heeft pas laatst bij een uitstrijkje een slechte diagnose gehad. Ik maak me dus druk en hopelijk om niks.

Sorry Marnat, zit heel je forum vol te spammen.

Dikke kus, Elvira

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nou ja had heel verhaal voor je geschreven elvera en weg verhaal!
    Snap er niets van.
    Dan nog maar een keer.

Pijn blijft het zeker doen.
    Lief dat je even weer hier bij mij neer zet.
    Doet goed, maar meis sorry omdat je hier wat ver je zelf plaatst hoeft niet hoor.
    Zo weet ik ook een beetje hoe het met je gaat , ik denk ook geregeld aan jou .
    Lees wel op zp maar regeer niet altijd ben te moe en geen puf dan.
    Uitstijkje! meis maak je er niet te druk over , het valt vast mee.
    Aan je leeftijd te zien was het je eerste . Die van mij [ derde keer] volgend jaar [ 40 jaar dan he] [ baarmoederhals bedoel je toch?]
    De andere twee waren alle twee goed , hoop en ga er van uit dat deze dan ook goed is.
    Ben niet ziek of wat ook , je weet maar nooit .
    Blijf rustig meis is mijn advies dit gebeurt om de 5 jaar , is alleen maar goed.
    De borst onderzoeken moeten ze alleen niet op late leeftijd doen maar ook naar 30 verlagen vind ik.
    .
    Laat je even weten hoe de uitslag was meis , en klopt hoor dat het zolang duurt. Als er echt wat erg is hoor je het eerder. en anders had je al wat gehoord.
    Knuffie komt goed.

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dikke knuffel voor jou marnat. Ik snap je gevoel wel hoor dat je af en toe die momenten hebt.
    En ik zou ook niet aan de pil gaan inderdaad. Kan alleen fijn zijn als je zoder pil veel last hebt van je cyclussen en met pil niet.

Laat je verdriet maar toe, is toch een soort van rouw waar je doorheen gaat.

En waarschijnlijk kom je binnenkort wel weer in beter in je velletje te zitten.

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    gewoon even een knuffel voor een ieder die het hier nodig heeft !

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wow wat mooi geschreven, je voelt de emoties zo mooi

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Thanks Marnat, lief van je.
    Ik denk ook vaak aan jou en deze rotsituaties. Dit zou niemand mee mogen maken.

Ik heb zonet gebeld naar de huisarts en de uitslag was binnen, niets raars en alles was dus in orde. Weer een pak van mijn hart.

Dikke knuf,
    Vier

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    zonnetje1980@ Als ik ongi ben heb ik daar geen last van geen pijn of iets ! [ de laatste jaren dan] met pil ook niet dus voor mij geen pil , maakt geen verschil bij mij.

En op moment zit ik idd niet fijn in mijn velletje , ik geef dat de tijd , kom daar wel weer uit.
    Met iid af en toe een traan , maar is heel erg soms op moment huilen om de gekste dingen.
    Rouwproces is dat idd maar mag wel wat minder hoor!

Elvera@ Jaaaa alles goed super meis! Gefeliciteerd geniet er van en nu weet je dat je je geen zorgen meer moet gaan maken daar over .
    Ik lief :D leef, lach en geniet meis !

Nee klopt dit mag ook niemand mee maken maar helaas zijn wij , jij ,en velen met ons de gene die het wel mee maken.

Hoop echt dat er voor jullie nog een roze wolk komt! [ was nog een kans toch?] als ik het mis heb geef me maar een dreun hoor.
    oja je bent even aan de pil oeps was even weer vergeten.
    Knuffie

Lin@ Dankje lieverd.

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Heb er geen woorden voor.........
    Weet dat wij je hier altijd zullen blijven steunen!
    Soms weten we niet wat we moeten zeggen om je te steunen, maar als ik voor ons allemaal mag spreken, we zijn er ALTIJD voor je.
    Want jij bent er ook altijd voor ons.

Ps, staan je bloemen nog?! ;) :p

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whaahha, ik hoef je niet te meppen hoor Marnat. We hebben inderdaad nog 2 cryo's. Maar die gaan we pas ergens eind 2012 laten ontdooien. Ik vind de rust nog wel even lekker zo. We zijn het hele verhaal ondanks de cryo's toch wel aan het afsluiten.

Weet je samen zijn we ook heel gelukkig. Voor mijn werk mag ik de meest bijzondere reizen maken en ook staat ons huwelijk in Las Vegas volgend jaar September 2012 nog op stapel.

Maarre ik ben ook blij dat je lacht, geniet etc.
    Weet je, we komen er wel. Met of zonder kind!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel@ Nee sorry de bloemen heeft mijn lieve kat[zoon] al kapot gemaakt met zijn pootjes het water er uit vissend :D
    Doet ie altijd vandaar hier ook nooit bloemen.
    Dankje lieverd voor lieve steunende woorden.
    Ik weet dat jullie er voor me zijn en dat is heel fijn zoveel meiden om me heen die me begrijpen.
    Daarom doe ik mijn best er ook voor jullie te zijn als ik de puf heb.
    Zal er nu even niet zo zijn als de meeste gewend zijn van mij, omdat ik even niet goed in mijn velletje zit.
    Ben nog steeds moe huilen is wat minder .

Elvira@ haha anders duik ik even onder hoor :D
    Lachen en genieten van de dingen om ons heen moeten we zeker blijven doen.
    :( afsluiten pff meis hoop uit de grond van mijn hard dat er toch nog 1 roze wolkje met een wondertje op jullie wacht in 2012.
    En zeker jullie bruiloft dat word een spetterende dag voor jullie weet ik zeker. Want die dag ben ik in gedachten bij om je alle geluk toe te wensen met je tweeën [ of 3] .
    En idd met of zonder kindje worden we ook gelukkig ik en jij ook.

Wij zijn sterke meiden en die komen er zeker wel!
    1 ding pakken ze niet van ons af meis dat is onze mannen!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Je (jullie) bent zeker een sterke meid. Ik weet niet hoe ik zoiets zou beleven en hoe ik zou reageren. Maar ik vind het zo knap dat je nog vaak hier bent (misschien omdat het toch nog niet helemaal lukt om het volledig af te sluiten).
    Ik las dat Elvira mooie plannen in het vooruitzicht heeft. Hebben jullie ook zulke plannen waar je naar uit kan zien en voorpret van kan hebben?

Haha, hier ook nooit bloemen. Eén keertje op tafel gehad en 's middags lag de vaas om met al het water over de tafel en vloer.
    Maar voor de rest zijn katten hele lieve beesten hoor, hihi.

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier blijft de kat gelukkig wel van de bloemen af. Heb ze heel af en toe. Heb zelf liever plantjes met bloemen, die staan langer.

Is wel zo als ik de plantjes water geef, dat kat graag water uit de gieter wil hebben.

Katten zijn soms best rare beesten eigenlijk, maar inderdaad ook wel lief.

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ marnat: jeetje wat heb ik veel respect voor jou. zoveel verdriet lees ik, maar toch zo ontzettend sterk. toch wens je iedere keer weer nieuwe zwangere een gefeliciteerd ondanks dat jullie geen kindjes kunnen krijgen.. :( ik vind het zo vreselijk.. dat zulke dingen gebeuren bij zulke lieve mensen. ik ken je niet persoonlijk, maar uit je berichtjes haal ik dat je ontzettend lief bent.. ik weet verder echt niks meer te zeggen, ben er gewoon stil van. en inderdaad, geniet meid... geniet.. gelukkig doe je dat.. alles uit het leven halen wat er in zin..
    dikke knuffel voor jou...!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #276 Marnat, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    Evaa@ Dankje meis voor je lieve woorden.
    Ik ben de laatste weken niet zo heel sterk hoor.
    We hallen idd zoveel mogelijk uit het leven wat er in zit.

Blijkbaar is dat iets wat katten veel doen bloem water drinken of bloemen om gooien zoals ik lees.
    Maar idd ze zijn en blijven lief hihi, maar het zijn ook boefjes hoor.

Jeetje pfff ben weer stipt op de dag ongi geworden , wie wil het hebben?
    Heb er last van deze keer ,kop pijn , het spoelt er uit,en moe.
    En erg emo nog steeds.
    Merk dat het me deze keer heel zwaar valt kan het niet snappen waarom wij niet zwanger worden / blijven.
    Onder de douche gister flink gehuild en vanmorgen ook nog.
    De keren daar voor nergens last van en nu wel.
    Zal het komen door alles wat we nu moeten verweken los komt?
    Niet alleen onze wens maar meer dingen.
    trek het even niet. ongi doet gewoon pijn.
    Een ander heeft zwangerschaps kwalen als ze zwanger zijn.
    En ik heb ze als ik ongi word moe zware borsten harde tepels.
    En heb een keizer snee gehad was dan wel een boom die er uit kwam maar toch.Kan er goed mee dielen maar nu opmoment even niet.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Marnat, dan is ongi worden echt weer zo'n klote bevestiging dat je niet zwanger bent he.. gatver. Even met de neus op de feiten worden gedrukt met die verrekte pijn en alles wat er bij komt kijken. Dikke knuffel voor jou meid. Het is allemaal gewoon oneerlijk!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje lieverd! idd die verrekte pijn , bijna net zo als toen ik jong was baha . Maar nog net niet dat ik de gehele dag op bed moet liggen.
    Zo beroerd ben ik er niet van maar het voelen lopen is erg+ langs de benen lopend, dat was s avond de eerste dag. Toen wist ik me teen dit gaat een fijne worden en ja dus.En ook geen 4 dagen maar 7 dagen zo voelt dat.
    En daar door voel ik heel sterk dat het echt over en uit is wat de wens betreft.
    En die zwangerschaps kwalen voor die tijd baha , maar ach dan voelen we ons toch nog even zwanger he! oneerlijke wereld!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    He gatsie.. dat is toch ook wat als het zo erg is.. bah bah bah..

hey mijn vriend zag je onderschrift van : het is nooit zo duister of het word weer licht.

Hij vroeg zich af of dat van Ede Staal is van een van zijn nummers..

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Katek@ Je mannetje heeft gelijk dat is idd van ede staal.
    Deze woorden zij mijn oma altijd vandaar staat het in mijn onderschrift.

Deel Deze Pagina