Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier net samen met manlef een test gedaan die we nog hadden.
    Witter dan wit kan haast niet pff .
    Zwanger worden maakt je gek.
    Maar overgang kan ik je zeggen nog meer .
    Ik zal wel met de overgang bezig zijn nu , wel raar na de laatste behandeling .
    Maar kan er even niets anders van maken .
    In elk geval wat maar met zwanger worden te maken heeft is hier nu weg.
    Op alle baby kleren na , die moet mijn zusje nog uit zoeken.

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Marnat: als ik lees hoe groot je wens is en dat je nu gewoon die kans niet krijgt zou ik je zo graag willen helpen!!

Als ik het goed begrijp is de kans 5% bij medische behandelingen? is er dan niet ergens waar je terecht kunt voor die extra icsi's?
    Een andere verzekeraar nemen? of blijven de pogingen dan vervallen?
    T is je zo gegund en kan me dan gewoon niet voorstellen dat artsen en verzekeringen doodleuk zeggen, dan maar niet.

Vind het verschrikkelijk voor jullie en heel knap hoe je ermee omgaat.. ik had ondertussen al op t nieuws geweest terwijl ik de tweede kamer had gegijzeld voor extra pogingen ben ik bang ;)

Dikke knuffel voor jou en marnatman!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lieve Marnat, ook hier even een dikke knuffel voor jou lieverd.
    Ik had zo gehoopt voor jullie dat er ander nieuws zou komen en dit had ik echt niet gewild voor jullie :(

Ik weet verder eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik je een dikke knuffel wil geven....

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Knuffel van Elmo'tje!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pam@ Lief dat je mee denkt maar nee er zijn geen optie meer helaas.
    Wij willen waarschijnlijk kijken naar mogelijkheden om een pleeg kindje te nemen. daar gaan we ons goed over informeren.
    Maar eerst lekker vakantie houden en dingen doen waar we zin aan hebben.
    En nu natuurlijk af wachten wat mijn lijf nu doet.Die is bezig mij in de overgang te gooien .

Dankjje vlinder en elmo.

6. Er is bij adoptie ook een topic over pleegzorg. Ik schrijf daar ook. Wij hebben ons onlangs ook ingeschreven voor pleegzorg. Mocht je er aan toe zijn, dan ben je van harte welkom daar mee te kletsen!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje meis, als we er aan toe zijn , dan zoek ik hem daar wel op.
    En aders pb ik je wel even voor info als je dat goed vind.

Snap nu even helemaal niks van mijn lijf , dat andere komt wel.

Gaat bij jullie dus ook niet zo als je zou willen knuf

8. Is goed hoor meis! Rustig aan...en als je eraan toe bent, dan hoor (lees) ik het wel!
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je lichaam. Kan me voorstellen dat het ook van de spanningen zou kunnen komen...

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd spanning zou ook kunnen en mijn lijf komt nu tot rust.

Heb er net even gauw gelezen , maar kan er niet echt iets vinden hoe zo iets in zijn werk gaat.

Ik doe ook zeker wel kalm aan , maar ben nu erg moe en wat emo door mijn lijf.
    Zal wel weer bij trekken .

Nog 8 dagen werken dan eerst vakantie , en mis dan ook wat dingen uitzoeken.

10. Even heel kort, want ik kan me voorstellen dat je er nu niet mee bezig bent nog.
    Alleerst schrijf je je in voor een informatieavond. Als je dan nog interesse hebt, kun je je inschrijven. als je goedkeuring krijgt van de kinderbescherming, krijg je gesprekken en informatieavonden.
    Wij zijn aan het wachten op de gesprekken, zal ongeveer oktober/november worden. Wij krijgen 3 gesprekken en daarna een 4 daagse cursus en daarna nog een eindgesprek.
    De wachttijd is vrij lang. Maar dit kan per regio verschillen.

dat was t even in het kort.

Ik hoop dat je straks van je vakantie kan genieten!

11. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik volgde je al een tijd en leefde heel erg met je mee!

Ik vind het zoo shit voor jullie!
    Maar wat je kon proberen hebben jullie gedaan, je kan altijd zeggen we hebben alles geprobeerd!
    eerst tot rust komen wat je zelf zegd en dan pas verder denken..

Rust hebben, dat hebben jullie echt wle verdient!

Dikke knuf

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve Marnat,

Ik weet niet wat te schrijven...
    Niets kan je nu echt troost of verlichting geven.
    Het heeft tijd nodig om het verdriet een plekje te geven en er is een grote kans dat het verdriet altijd blijft, maar dat de scherpe kantjes eraf zullen gaan.

Heel naar dat je lichaam je nu zo in de steek laat en zo vreemd aan het doen is, het brengt toch weer verwarring en zelfs een beetje hoop. Hoop die je al opgegeven had...

Ik vind het heel knap dat je zo positief naar de toekomst kijkt en hoop dat jullie op zijn tijd een pleegkindje een warm thuis mogen bieden. Want dat jullie veel liefde te geven hebben, daar ben ik van overtuigd!

Sterkte en een hele dikke knuffel!

Liefs, Doortje

13. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hoi Marnat,

Ik ben je naam zo nu en dan tegen gekomen bij verschillende topics, en ik las net jullie vreselijke nieuws. Dit is waar iedereen hier op 't forum volgens mij bang voor is: alle moeite en alle hoop, voor niks...

Ik lees in je berichten dat je een hele sterke vrouw bent, en van het leven kan genieten samen met je man. Hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen in deze moeilijke tijd en vinden jullie een mooie andere invulling van jullie leven samen.

Ik lees dat jullie denken over pleegzorg. Sinds twee maanden zijn mijn man en ik pleegouders van een klein meisje van nu 8 maanden oud, en ik kan je zeggen, pleegouder zijn is niet altijd makkelijk, maar een ontzettend mooie ervaring om mee te maken. Voor ons in ieder geval een geweldige invulling van ons leven. Als je meer wilt weten over pleegzorg of het voorbereidingstraject, kun je me altijd pb'en.

Heel veel sterkte en probeer te blijven genieten van het leven en van elkaar.

Murphy

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Murpy@ bedankt voor je berichtje , als we er aan toe zijn hoor je van ons

Ik sterk?? Ben het niet altijd hoor er zit ook nog veel verdriet.
    Gister zonder aan leiding begon ik zo maar heel gard te huilen kon niet meer stopen.
    En word gek van mijn lijf! van morgen behoorlijk diaree + nu niet meer ongesteld alleen gister , snap niks van dat rot lijf,

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een gedoe marnat :(
    sterkte meid!
    denk aan je!

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Lieve Marnat

Wat goed dat je je verhaal blijft doen hier, want okdat je nu zeker weet dat je wens niet vervuld zal worden, betekent dat nog niet dat je geen verdriet mag hebben. Het IS gewoon ook niet eerlijk.

Zeggen dat ik precies weet wat je doormaakt zou een belediging zijn, want ik heb niet in jouw schoenen gestaan. daarom kan ik alleen maag zeggen, dat ik enorm respect voor je heb en je een digitale knuffel sturen, ook al ken je me niet.

Ik hoop, dat je uit alle steunbetuigingen wat troost mag halen.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis dankje lief van je.
    Ik ken je wel nog van het topic 35 en zwanger of worden.
    Met roos alles ok en met jou?

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wilde je ook even zeggen hoe rot ik het voor jullie vind, moet zeggen dat ik er wel bewondering voor heb hoe je ermee omgaat en niet bij de pakken neer gaat zitten.
    ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en kunnen genieten van 't reizen e.d.
    ik wens je in elk geval heel veel kracht hiervoor

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Marnat, ook van mij een heeeeele dikke knuffel en heel veel stertke om dit te verwerken.. Lijkt me zo moeilijk!

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat klopt ja!
    Met ons is alles okee. Lief dat je dat vraagt!

Deel Deze Pagina