Ik denk toch dat je menstruatie wat vroeger is.. Misschien nu dat je helemaal "schoon" bent hij even van slag is.. Klote he die onzekerheid
Dankje maar moet ik het dan nu wel tellen als eerste ongi dag? Baha hou hier helemaal niet van om jullie om de kop te zeuren. Maar ben voor het eerst naar tijden even de kluts kwijt. Bedoel je met schoon dat ik niet meer spuit? kan dat dan echt daar van komen?
Ja dat bedoel ik indd misschien dat je lijf toch nog even de kluts kwijt is en het nu aan het hervatten is.. Zou heel goed kunnen. En ik zou ( Mja dat deed ik zelf altijd ) pas gaan rekenen als je helderrood bloed verliest. Maar daar zijn de meningen geloof ik nogal over verdeeld
Dankje lieverd en ik reken hem nog niet als eerste dag . had even tranen in de ogen. Ga zo maar naar bed knuffelen met manlief. En morgen maar zien.wil me niet zo voelen!! ging zo goed.
Is toch logisch lieverd! Tis allemaal nog "vers " je kan niet van jezelf verwachten dat iets waar je zolang voor gevochten hebt zomaar weg is En het komt goed met jou dat weet ik zeker! Je bent een sterke vrouw! En een dipje hoort erbij! Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt! Slaap lekker!
Weet ik ook meis , maar zo heeft mijn lijf mij nog nooit geplaagd. En dat doet nu gewoon pijn en moet het gewoon kwijt . Of moet ik nu de katten bak vermijden? heb ik wel vaker gedaan maar geen zwangerschap. Weet dat het niet kan maar dit is voor mij echt heel nieuw
oh marnat het doet mij gewoon zoveel pijn dit allemaal te lezen echt lastig en dan die vroege ongi misschien .. of wat het ook is...
Evaa@ Pijn meis pff ik word er gek van ! lief dat je reageert. En idd wat is het? dat wil ik wel eens weten.
ja marnat dat kan ik heel goed begrijpen.. wou dat ik wat voor je kon doen... ik wens je super veel sterkte ... en geniet in ieder geval lekker met je mannetje samen....
Succes, geen idee wat het kan zijn. Wat betreft kattebak, volg je gevoel. Kan zijn dat je lichaam ontregelt is, maar dag 19 ongi is wel heel vroeg. Dag 1 zou ik doen als je helderrood bloed hebt.
Lieve lieve marnat... Wat ongelovelijk klote om te lezen dat je je zo voelt en al helemaal dat net nu je lichaam gekke spelletjes met je gaat spelen... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in je lichaam meis, dikke digi knhf voor je! Ookal reageer ik niet vaak, weet wel dat mijn gedachten erg vaak bij je zijn!
Zonnetje@ Dankje meis nou de kattenbak word gewoon verschoond door mij . Flippo@ Dankje meis voor je woorden mijn lijf is idd spelletje met me aan het doen. Ben ongi geworden zag er uit vanmorgen zoals ik gewent ben . Tel hem vanaf vandaag op dag 20, moet ik het dan nu ook rekenen tot 20 dagen? of gewoon 28 dagen aan houden? Bedankt voor de hulp meiden voel me wel moe en verdrietig dat mijn lijf dit doet . maar ben wel geruster nu, mis is het wel door de spuiten die er niet meer in komen. Of zou het toch begin van de overgang zijn? dat het eerder komt en korter word? Ga rustig aan doen vandaag en wacht wel af hoe lang we ongi zijn .
Hey Marnat, wel verwarrend he dat je lijf nu dit met je doet. Kan me voorstellen dat je lichaam (nu helemaal vrij van nep hormomen) even anders is dan anders. Ik zou gewoon aanhouden dat je gemiddelde cyclus 28 is denk ik en dan maar afwachten hoe het de komende maanden gaat. Mocht het nu steeds rond de 20ste zijn zou je misschien eens aan de bel kunnen trekken. Lekker rustig aan meis!! Dikke knuffel!
20 dagen is wel een erg korte cyclus. Kan overgang zijn, maar misschien ook de spanningen. Weet niet of je met de overgang ook korte cyclussen krijgt eigenlijk. Evt zou ik aankomende tijd even bijhouden hoelang de cyclussen zijn. En evt anders aan HA vragen of het van de overgang kan zijn of dat het iets anders is. Hele dikke knuffel en succes. En ik snap dat je even niet lekker voelt, vrouwenlichamen zijn op zo moment niet fijn en zo ingewikkeld.
Ok meiden dankje ik hou 28 dagen aan en schrijf de datum op , manlief heeft een mooi programmaatje daar voor. En kijk het aan wat er de volgende keer gebeurt . En dan idd even aan de bel trekken . verder geen pijn nu maar wel weer goed ongi , en er moe van. Hoef ook niks vandaag was wel gedaan al opgeruimd eten al klaar . Even lekker computer dagje en doen waar ik zin in heb.
Dankje ella tja als jij het snapt snap ik het ook maar we wachten wel weer af , heb ook licht hooftpijn ineens. Doe dus maar even niks meer geef mijn lijf wel even rust zo even liggen tv kijken mis.