Doe ik met je mee en brand dan de hele week een kaars voor de moeders . Hoe gaat het met de jouwe meis ? ze is jarig geweest toch? gefeliciteerd. Ja dat geloof ik graag dat ze in tranen was gaat het verder met haar en jou wonder in de buik? Al gewend aan het idee?
Vrouw en Overgang Als ik dit zo lees begin ik toch stiekem te denken dat ik die richting op ga! Ongi was van middag even weg maar nu is ie er weer maar heel licht. Nu hou ik op grr het houd me bezig . op houden nu marnat ! Wie schopt me even wie zet me even weer op mijn plek !
Auw mis niet zo hard schoppen hoor Het gaat wel heb goed geslapen nu maar weer zien wat de dag brengt ongi is weg nu . Vandaag 1 slaap kamer flink opruimen en naar mijn schoonmoeder zo als ik al schreef we zullen zien hoe ze er onder is.
Heel veel sterkte met je schoonmoeder. En geniet van je weekend he?! Niet te veel stressen, is niet goed voor je!!! Dikke knuffel, denk aan je!
Hey Marnat, Kwam even langs om je even een knuffel te geven. Je lijf speelt nog steeds spelletjes met je zie ik Wat een gedoe ook he, krijg je ineens allemaal van die dubbelzinnige dingen waarvan je ook niet weet wat je er van moet denken. En waarschijnlijk ga je dan ook stiekem weer een beetje hopen, om het vervolgens heel snel weer weg te drukken. En sterkte voor je schoonmoeder maandag en dinsdag. Hoop ook dat er verder geen gekke dingen uit komen.
Miss@ Ik doe mijn best niet te stressen komt goed. Danip@ Dank je meis, ja idd dubbelsinige dingen, maar om eerlijk te zijn dacht ik niet aan zwanger zijn . wel op het moment toen er wat roze was maar later niet meer. Eerder spookt de overgang door me hooft. en zoals ik het lees op die site is dat best mogelijk. Maar wacht toch even af wat de ronde hier na doet. Zodra we meer weten over mijn schoonmoeder meld ik het.
Ow spannend meis en eindelijk een plek voor jullie zelf . En wandel ze kom ik vandaag niet aan toe denk ik.
dankje zonnetje Mijn schoonmoeder word morgen vroeg op 10 uur geholpen en in de middag word schoonvader gebeld. zodra hij mij gebeld heeft meld ik het hier . schoonmoeder is erg vrolijk ze ziet het positieve er in en laat het over haar heen komen. Schoonvader is niet zenuwachtig zegt ie wel dus konden we heel goed merken. we hebben hem netjes weer thuis gebracht op afstand gekeken , voelde met net een bezorgde moeder hihi. ze ligt op de zelfde afdeling als waar ik lag maar dan aan de andere kant. ging wel even van alles door me heen voelde heel raar daar te lopen moest wel slikken .maar blij dat ze in goede hadden is . Wij zijn zelf erg rustig alleen spanning wat de uitslag zou worden verder niet , weet wat ze nu door maakt . Zo dat is er even weer uit pff Ella@ Was even leuk je vluchtig te zien en spreken , niet vergeten evan een dikke pakkerd te geven he? zie je morgen wel weer of hoef je morgen niet?
marnat , dat was zekers even leuk om jullie te treffen en ff te spreken! morgen heb ik ook dienst!! wie weet zien we mekaar dan weer! Heel veel succes morgen voor jullie!!!!!
Zal hier een kijkje komen nemen vanmiddag. Hoop dat alles goed gaat. En ik snap je dubbele gevoel marnat. Is ook logisch hoor.
Dankje lieve meiden . Nee ella nog geen nieuws kom net bij schoonpa weg even sigaretje samen gerookt . Schoonmoeder was om tien uur nog niet geholpen denk onderhand nu wel.
Ben net gebeld door schoonpa de operatie is goed gegaan ze is nog niet bij de operatie heeft 4 uur geduurt baarmoeder , eierstokken zijn er uit gehaald en nog iets bij de darms weer in orde gemaakt. Maar er is wel wat gevonden is op gestuurt af wachten dus slik slik. Het zal toch niet .... Om half 7 moeten we eerst het ziekenhuis bellen vragen of we nog mogen komen . pa is zenuwachtig maar er is nu iemand bij hem.
jeetje meid! heftig allemaal! heel veel sterkte. hopelijk is het niets wat ze hebben opgestuurd! knufff
Jeetje, balen dat ze toch wat gevonden hebben. Hoop dat het allemaal wel meevalt en het goed zonodig goed te behandelen is. Zit ook niet allemaal mee zeg. Succes en ik zal mijn 'digitale' kaarsje aansteken.