Hee meis, Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Wat vervelend dat juist op deze dag jouw geboortetegel kapot valt. Hopelijk is het nog te herstellen. Ik ben al een tijdje niet meer hier geweest, zo druk gehad de afgelopen tijd. Snap zelf ook niet waarmee. Maar dan lees ik hier al het verdriet, alle zorgen om je schoonmoeder, en hoe druk jij daar mee bent. Dan voel ik me schuldig omdat ik niet meer tijd vrij kan maken om te kijken hoe het met je gaat Gelukkig gaat het weer beter met je schoonmoeder. Geen uitzaaiingen, goed nieuws! Nu hopen dat de kanker weg blijft. Wat een nare ziekte is dat toch. Liefs, Uk.
@marnat; snap je gevoel helemaal. Een geboortetegen (of iets wat erop lijkt) heeft toch heel veel waarde. Hopelijk kan hij nog gemaakt worden. Hoop dat je alles een plekje kan geven, hoe moeilijk het ook allemaal is. Is toch een soort rouwproces waar je doorheen moet. En ik denk dat het sommige momenten altijd moeilijk zullen blijven. De wond zal ooit dicht zijn, maar het litteken zal altijd gevoelig blijven. Dikke knuffel voor jullie beide.
hey marnat , wat balen zeg van je geboortetegel! en dan juist vandaag... en alles komt dan ineens weer boven he! sterkte meis! Enne van harte gefeliciteerd met je man! leuk he dat ik je gisteren nog ff zag! lief van je dat je een knuffel kwam brengen!!!! helaas moet ik vanavond niet aan het werk.... anders was ik even een knuffel bij jou komen brengen! sterkte meis!
Dankje lieve meiden voor de steunende woorden . We zijn gister avond gezellig naar de bios geweest naar mstr bean de film was heel leuk maar we hadden meer lachen verwacht . En het was druk pff we waren met nog een stelletje . Als het niet meer lukt voor de feestdagen met ons tweeen uit eten te gaan willen we dat met de kerst doen . Meestal weten we al wat we gaan doen met de ouders maar dit keer nog niks bekend . We gaan proberen het nu zaterdag te vragen. Als verrassing is manlief gister na zijn werk nog even bij zijn moeder geweest omdat ze er zaterdag niet bij is . Vond ze heel leuk ik had niks gezegt , het gaat verder goed met haar eten blijft er allemaal in ze eet steeds wat meer en gaat goed. Met mij gaat het ook goed manlief ook ondanks moe zijn van werken . Heb gister lekker de ramen allemaal gedaan.En gewassen vandaag stofzuigen dweilen en nog wat opruimen. Morgen helpt manlief mee met de computers de kamer uit zetten en na kijken . als je flink op ruimt komt er altijd meer los dan je denkt . Ella@ Was idd heel leuk en fijn je even te kunne knuffelen. Lief dat je een knuf terug wilt brengen maar zoals je kunt lezen waren we er niet . Van avond zijn we er wel weet niet tot hoe laat je moet maar de koffie staat klaar kun je de keuken ook even zien. Hoe gaat het nu met evan?
hee marnat! wat lief he van je man dat hij nog ff bij zn moeder langs ging! oo dus de film viel wat betreft het lach-gehalte wat tegen? jammer! maar hoop dat jullie ondanks dat toch een leuke avond hebben gehad! lekker uit eten!!! hopelijk hebben jullie snel een datum , kun je daar lekker naar toe leven! met evan nog niet echt... hij hoest weer erg veel en nu ook overdag. arm jochie. Heb em nu ff in bed gelegd , want hij oogde ook wat moe. hij is ook wat minder actief als normaal. miss morgen dan maar weer bellen.... :S heb gisteren ook al gebeld en ze kunnen nog niets geven bij die kleintjes! Heb zelf maar even wat homeopatisch spul gehaald , maar dat lijkt vooralsnog nog niet te werken. ben benieuwd naar jullie keuken! ben vandaag en morgen vrij! heb vanaf zaterdag weer een reeks van 5! dus flink opgeruimd... hier ook! lekker idee , alles weer schoon!
Ik zit er even doorheen! kreeg gister telefoon van schoonvader dat mams weer geopereerd word donderdag word ze opgenomen en vrijdag geopereerd. Pff ze is nog niet eens hersteld van deze operatie , maar ze willen geen risico lopen de lymfklieren gaan ze dan verwijderen . 7 Dagen liggen , was even schrikken maar beter nu dan in december , operatie duurt wat korter ze moet hem wel weer ondegaan die lieverd. We zijn zelf ook even stuk word een zware tijd we moeten zelf veel werken en s avonds naar het ziekenhuis , we gaan dit keer niet elkedag mee . Gaan we niet treken we willen er voor ze zijn en doen we ook . Maar we moeten er zelf niet onderdoor gaan daar heeft niemand wat aan. Thuishulp hebben ze al aan gevraagt maar daar horen ze over6 week pas wat over Er moet eerst beslist worden pff . Nou dan weet je al hoe laat het is kunnen wij dat er bij doen. We doen het met liefde laat dat voor op staan. Mijn ouders gaan ook verhuizen die zijden al je hoeft ons niet te helpen. Lief dat we niet hoeven te helpen maar we doen het wel waar we kunnen. Kleine kinderen kleine zorgen , grote kinderen grote zorgen. Jonge ouders kleine zorgen oudere ouders grote zorgen . Ouders staan altijd voor ons klaar nu zijn wij aan de beurt maar word zwaar . We zijn blij dat we onze woonkamer niet al over de kop hebben dat word volgend jaar .
Jeetje marnat, dat is inderdaad even schrikken. Waarom hebben ze de vorige keer de lymfeklieren er niet uitgehaald? Of hebben ze daar ook nog iets gevonden. Wat voor thuishulp heb je aangevraagd? Huishoudelijk bij lichamelijke zorg? Ik vind 6 weken wel lang namelijk. Weet dat het hier ook wel gebeurd dat er weken overheen gaan voor huishoudelijke zorg, maar vind het eigenlijk niet kunnen. Heel veel succes met alles en denk ook beetje aan jezelf. Het zit je niet mee in ieder geval.
marnat , sterkte! dat is zekers schrikken zeg... weer erg spannend allemaal!! goed om jullie zelf denken he!
Wat schrikken zeg meid, dat ze nu zo snel alweer geopereerd moet worden. Maar ik denk dat die klieren er beter maar zo snel mogelijk uitgehaald gaan worden. Hopelijk is ze dan weer goed opgeknapt in december!
Lieve meiden. Zo als jullie mis al gemerkt hebben zit ik niet veel meer op zp , alleen maar hier soms kijken of er wat geschreven is. Help op moment even niemand totaal geen puf voor ben moe en nog eens moe. Voel me niet lekker gister weer in de diarree en veel plassen , misselijk . En ja hoor natuurlijk had ik een verplicht iets hadden op het werk overleg hoe het volgend jaar allemaal zou gaan. Gelukkig was mijn vader zo lief me te brengen , toen ik daar aan kwam trilde ik er over had echt zo iets pff wat doe ik hier wil naar bed. Geluisterd naar wat er ging gebeuren hoop dat het nog blijft hangen , gelukkig krijgen we er nog meer uitleg via mail over. Mijn baas waar ik op terug kan vallen viel het op dat ik niet was wie ik moest zijn. Ze vroeg wat er was of er wat met mijn schoonmoeder was ik die word weer op genomen, maar dat is nou eenmaal zo. ik ben zelf niet lekker en dat gebeurt nu juist wanneer het niet moet. Denk om je zelf rust goed uit zij ze. Thuis gekomen tablet genomen temp was goed lekker geslapen. Komt manlief thuis zegt wat is er lieverd voel me niet heppie , nee ik zie het zal ik maaar koken ? ja doe maar , want de keuken is niet zoals ik gewent ben schat daar uit maakte manlief op dat ik niet lekker was. Nu gaat het weer gewone ontlasting vanmorgen alleen nog wat licht in het hooft . Vol gevoel in de buik , zo werken de heledag . En vanavond even naar schoonmoeder als ik me goed vol altans anders gaat manlief alleen. Dat ik m e niet lekker voel kan veel dingen zijn voorteken ongi ,spanning en drukte . Als we de korte ronde aan houden ben ik nu 9 dagen overtijd ! en de gewone standaard 1 dag , zal wel komen vast weer wat nieuws beroert zijn voor af. Verder zitten manlief en ik dus even niet goed in ons velletje komt wel weer hoop ik. kNUF VOOR IEDEREEN
Dikke knuf voor marnat. Kan inderdaad van alles zijn. Stress, drukte, voortekenen van ongi. En er heerst ook weer van alles. Hoofdpijn, diarree, misselijk, weinig trek hebben, duizelig. Succes en denk ook aan jezelf hoor.
Beterschap meid! En vergeet niet lief voor jezelf te zijn, dus doe lekker rustig aan (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het ). Af en toe lees ik mee in je topic. Je hebt al aardig wat voor de kiezen gehad. Dat je nu ff wat minder hier bent, is helemaal niet erg, alles op z'n tijd!
Dankje lieve meiden. Het gaat al weer wat beter hier , waarschijnlijk een voorteken van mijn ongi want dat kwam gister heel fijn binnen ! Schoonmoeder word vandaag om half 9 geholpen . Ze hebben het niet meteen gedaan omdat ze eerst wouden weten wat er uit de uitslag van de endeldarm kwam. Die goed was , en nu af wachten wat hier uit komt over 14 dagen weten we dat. Ze krijgt wel gemo kuren welke hangt van de uitslagen af, lichte of zwaarder .Zit hier wat geks in dan zwaar anders de lichte kuur. Worden weer spannende dagen pff. Vandaag na mijn werk schoonvader helpen met het huishouden! Hij ging ook achter zorg aan bellen waarom het zolang duurt [ huishuidenlijkhulp] We zullen zien hoe het allemaal weer loopt . Mijn ouders redden zich nog steeds met verhuizen , mijn vader is volgende vrijdag jarig dan gaan we heen maar hij wou het niet vieren , doen we wel als het huis klaar is zij die. Ella@ Rustig aan ik ja ja ,wat is dat , kun je dat eten?
wat spannend marnat is er al nieuws wb je schoonmoeder? en je ouders ook nog druk aan het verhuizen waar gaan ze naartoe? blijven ze in de stad? (daar woonden ze toch ook?) hihi kon je dat maar eten! sterkte meid voor vandaag! echt een spannende tijd weer!!! ook sterkte voor je man!
Ella@ Mijn ouders blijven in de buurt alleen een stukje verder fietsen . Mijn schoonmoeder is geholpen de operatie duurde wat langer omdat ze een fout gemaakt hebben de darms geraakt en nu heeft ze een stoma !! tijdelijk als die weg moet moet ze weer geopereerd worden pff . Kan er ook nog wel bij we zijn erg verdrietig en boos . Verder alles er uit daar 14 dagen op wachten voor de uitslag. Straks mogen we er even bij ! Als ik dan weer meer weet schrijf ik het hier neer. Manlief en ik hopen een verpleging te kunnen spreken. Ella zie je straks mis wel even.
marnat wat vreselijk dat je smoeder nu een tijdelijke stoma heeft erg hoor! Hoe is het nu met haar? En hoe gaat het met jou?? liefs!