Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Slordig foutje zeg. Een stoma niet is fijn om te hebben lijkt mij.

Heel veel succes en sterkte

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @marnat sterkte meid

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieve dinnetjes

Hier was ik even weer een keertje !
    Mijn schoonmoeder is vanaf vrijdag weer thuis ze krijgt thuiszorg en thuishulp de hulp komt vandaag voor het eerst ben benieuwt .
    Ze word goed verzorgt , er zijn wat problemen met de wond het weekend de dokter er nog bij gehad er zit wond vocht in de navel dat kon nog wat dagen duren voor dat weg is .
    Ze voelt zich net een kleinkind , nu ging het wel aardig ze draagt luier broekjes.
    Schoon vader wil nu ook hulp van ons eerst niet ,'heeft er moeite mee , is nu goed en komt ook goed vanwege alle papier werk wist ie het niet meer maar heb hem geholpen . wij doen de boodschappen zo lang het nodig is.
    De situatie is kloten voor ons allemaal . Ze vallen ook af alle twee ze hebben nu beide van die bij voed flesjes hoop[ dat ze gauw weer aankomen .
    Sneu als je ze samen ziet tranen staan er van in je ogen.
    De uitslagen van de lymfklieren krijgen ze vandaag.

Hoe gaat met met ons we zijn moe maar trekken ons er aardig door heen. Soms huil momenten word het even te veel maar we komen er wel weer .
    Zin aan de feestdagen nee !
    De wens kruipt steeds meer onder de grond , we vergeten nog wel een te knuffelen en... maar de liefde is er wel . de rest komt wel weer.

Dikke knuf meiden.

4. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    dikke knuffel voor je marnat. Het is ook niet niks allemaal en zwaar. En het is wel klap op klap die je moet verwerken.
    En zeker als het je dierbare treft is het moeilijk. Gelukkig dat het een beetje op de rit komt.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hey Marnat,
    Gelukkig is het een tijdelijke stoma, beetje slordig foutje wel van de artsen. Fijn dat ze vrijdag naar huis mag. Lekker in haar eigen omgeving herstellen is toch prettiger als in een ziekenhuis.
    Maar ze krijgt dus zowieso nog chemo? Hopelijk de lichte versie want ik zie het bij mijn moeder die krijgt de zware variant en die is er echt ziek van een paar dagen.
    Sterkte met het afwachten van de uitslag.

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat snap ik goed dat 'het knuffelen' soms even niet gebeurt op dit moment. Natuurlijk houden jullie zielsveel van elkaar, maar in deze periode van jullie leven zijn er even belangrijke dingen te doen, denk ik. Of klinkt dat heel raar?

En wat sneu voor je schoonouders. Wat hebben die het ook zwaar, te lezen uit je verhalen. Sterkte voor jullie allemaal!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zonnetje@ Dankje meis voor je lieve woorden en idd de ene klap naar de andere we zijn ook niet anders gewend he! wij en geluk ? ja alleen dat we mekaar hebben .

Jewe @ Dat foutje weet ik niet of je het nog steeds zo moet noemen !
    Er zaten ook verklevingen van oude operatie s en er zat 1 dicht bij de darm en toen is ie per ongeluk open gegaan.
    Gemos krijgt ze idd . Hoe gaat het nu met jouw moeder?

Zeehondje@ dankje lieverd ja we moeten het maar even zo laten de knuffels en... komen wel weer .
    Gister wel fijn gehad maar kan beter zeg maar .

We hebben schoonouders gebeld en de uitslag was er .
    Het word helaas wel de zware gemo :( want ze hebben in een beopie wat gevonden en willen geen risico lopen vandaar de zware.
    De rest was /is allemaal goed.
    Kan jullie nog zeggen dat we heel blij zijn dat ze flauw gevallen is.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Marnat, oh gatver toch de zware chemo. Weet je ook al hoeveel ze er gaat krijgen? Mijn moeder heeft nu de 3 chemo sesies achter de rug. Vandaag is ze weer door de scans geweest en dinsdag de 29e krijgt ze weer de uitslagen of de chemo's hun werk hebben gedaan en of ze kunnen gaan opereren en of er een stoma gaat komen. Dus hier ook weer een spannende tijd.

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heel veel sterkte Marnat.

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat ze is flauwgevallen. Nu is het zoals het er nu uitziet nog redelijk optijd ontdekt en kunnen ze er nog wat aan doen.

Het zal nog een zware tijd worden de aankomende weken/ maanden. Maar hopelijk uiteindelijk met een goed resultaat.

Het is en blijft een rotziekte.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat erg allemaal!

Jewe voor jullie ook veel sterkte!

Marnat , kan me voorstellen dat je toch blij bent dat ze is flauwgevallen! sterkte als ze de zware chemo krijgt...!!!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje lieve meiden voor de steun en de knuffels doet ons goed.

Het gaat hier goed ik merk dat ik steeds meer afstand neem van zp en dus ook steeds meer ga accepteren dat we geen wondertje krijgen .
    Kun jullie zeggen dat het goed voelt hier al minder te schrijven .
    Als ik zp op start dan kijk en tuur ik er naar en denk wat moet ik hier !! weet dan ook niets te melden zo ook nu eigenlijk niet .
    Het gaat aardig met schoonmoeder alleen nog aardig wond vocht steeds dokter is er geweest wat die gedaan heeft weet ik niet.
    Manlief en ik hebben de z en k voorlopig uit het alfabet gehaald willen er ook even niets meer over horen .
    We hebben leuke dingen in het voor uit zicht , Jannes heeft een dvd presentatie neemt 50 fans mee nu hopen dat wij er ook bij zijn.
    22 Dec uit eten met collega s van manlief en 23 dec open dag van zijn werk wij vrouwen helpen dan ook mee .
    Even weer andere dingen te doen hebben er zin aan .
    Mijn ouders gaan bijna naar hun nieuwe huis dit weekend willen ze al veel er heen brengen ze hebben ons nog niet gebeld om te helpen maar denk dat dat morgen word.
    Morgen gaan we zelf ook eerst de afzuigkap die we van ze gekregen hebben op hangen .

Liefde in je leven

Liefde geven en krijgen is iets moois en het alle belangrijkste in het leven.
    Liefde van ieder die je lief is ouders je vriend/ en mannetje .
    Kadoo s zijn met kerst maar niet belangrijk ! bij elkaar zijn is het fijnste wat er is kaarslicht en knuffelen.
    elkaar steunen waar nodig en een knuffel is zo fijn , ga je weg geef dan altijd een knuffel en een kus , je weet nooit wat er gebeurt.
    Blijf je dierbaren steunen el lief hebben !
    Even rust voor je zelf is ook belangrijk maar vergeet elkaar nooit!!
    Zo vergeet ik ook jullie lieve zp meiden nooit bedankt voor alle hulp steun en knuffels.

Ik verlaat jullie even een poosje neem even echt afstand .
    Maar vergeten doe ik jullie niet.

Knuffel voor jullie!

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik las het al op je hyve Marnat.Kan het me heel goed voorstellen allemaal.geniet de komende tijd van alle positieve dingen!Veel liefs van mij.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een hele korte, maar krachtige reactie;
    GENIET!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zal ik zeker doen zeehondje en chillin dankje meiden jullie ook veel gezondheid en liefde toe gewenst en geniet !
    Vandaag voorlopig echt de laatste dag dat ik er ben .
    Moet wel toe geven dat het moeilijk is.
    Maar voel dat het beter voor me is .

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Doe waar jij je goed bij voelt!
    En je weet t he: Ik ben er altijd, hier, en op hyves kan je altijd aankloppen als je ff je verhaal kwijt wil.

Dikke knuffel, en misschien tot ziens hier op t forum! :)
    xxx

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Als ik steun nodig ben zoek ik je zeker op , en de anderen ook , maar heyves neem ik ook even Afscheid van.
    Is er wat bijzonders kun je altijd pbbtje sturen via mijn mail kan ik zien of er bericht is.
    En zal ik reageren.
    Geniet van je zwangerschap meis knuf terug.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dank je, enorm lief van je......

Geniet er van, en neem de tijd voor jezelf!! :)

Dikke knuffel nogmaals.

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Marnat, dikke knuffel voor jullie!! Ik zal je niet vergeten!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kan het toch niet laten , jullie even te vertellen .
    Dat schoonmoeder haar eerste gemo de 12 dec is en 21 later weer op haar verjaardag.
    Verder gaat het met ons goed we helpen morgen mijn ouders met verhuizen even andere praat heerlijk.
    Manlief en ik hebben vorig weekend heel gezellig gehad samen...
    Vane week hadden we het even zwaar en hebben ieder eventjes elkaar uit gescholden en heerlijk geschreeuwd en dat voelde fijn.
    niet echt uit gescholden hoor maar elkaar even gelaten zeg maar.

Ik ben moe en deze weken af en toe vreemde buik steken .
    Over zes dagen word ik ongi, morgen me heel rustig houden bij mijn ouders die hebben op dit moment verhuis stres , klonk heel gezellig daar toen we belden.
    Ik zij tegen manlief wetend dat we ongi worden zal ik toch heel rustig moeten blijven , zo lang er geen ongi is weet je het niet he!!

Zit al weer te lang achter de pc voel mijn buik ga even weer op de bank zitten.

Deel Deze Pagina